Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä lasten piipittäviä ääniä

Vierailija
20.07.2021 |

Muita? En yhtään jaksa kuunnella kakaroiden kimeää puheääntä ja kiljuntaa ja piipitystä. Oletus, että lasten äänet pitäisi olla jotenkin hellyttäviä, on minusta pelkästään kuvottava ja kun kuulen lasten puhetta, se herättää inhoa ja aggressiota ja tekisi mieli tuupata kersoille äänieristetty mopokypärä päähän.

Unelmamaailmassani lapset olisivat äänettömiä ja jopa näkymättömiä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaushan tää on, mutta kyllä ap silti on aika selvästi aika viallinen ihminen.

Miksi? Miksi lapsista tai lasten kimittämisestä pitäisi tykätä? On ehkä kova paikka mammoille ja mummoille ja joillekin isukeillekin kuulla se, että kaikki eivät jumaloi heidän piipittäviä kultakimpaleitaan.

Vierailija
22/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ajatella, miten ap:hen ja muihin lapsia vihaaviin on suhtauduttu heidän ollessaan itse lapsia. Väitän, että kukaan lapsia vihaava ei ole itse kokenut onnellista lapsuutta ja saanut lämpöä omilta vanhemmiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää riemua tiedossa, kun koronatoukat alkavat putkahdella maailmaan.

Vierailija
24/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista ajatella, miten ap:hen ja muihin lapsia vihaaviin on suhtauduttu heidän ollessaan itse lapsia. Väitän, että kukaan lapsia vihaava ei ole itse kokenut onnellista lapsuutta ja saanut lämpöä omilta vanhemmiltaan.

Ainakaan minun kohdallani väitteesi ei pidä paikkaansa. Lapset muuten itse aiheuttavat ärsyttävällä kiljumisellaan sen, ettei osa ihmisistä heitä meinaa kestää. Ainoastaan mammat ovat ihastuksissaan, kun lapsensa aiheuttavat hidasta kuulovauriota kanssaihmisilleen.

Vierailija
25/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson juuri Uinu uinu lemmikkini -leffaa Areenasta ja siinä on juuri ärsyttäviä piipittäviä lapsia. Paras kohta oli, kun poika jäi rekan alle. Loppui se piipitys.

Vierailija
26/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa nyt vaan lisää koronarajoituksia - erityisesti lapset tulisi pitää kotona - niin olisimme kaikki onnellisempia.

Vierailija
27/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille vikisevälle rääpäleelle voi sanoa, että puhuu normaalilla äänellä, tai en kuuntele! NiiN!

Onpa tosi rumaa tekstiä. Hyi

Vierailija
28/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitysti käyttäytyvät lapset ovat nykyään harvinaisuus. Näitä möykkääviä ja kiljuvia rajoitta rakastettuja aadehoodee-prinssejä ja prinsessoja näkyy ja kuuluu sitten sitäkin enemmän. Ei ihme, että ihmisillä menee hermot. Esim. kauppoihin ei tarvitse tulla päässilimäisen kakaralauman kanssa häiritsemään muita asiakkaita. Jättäkää ne mölyapinanne vaikka ulos parkkiin jonnekin. Haluan asioida rauhassa.

Vierailija
29/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille vikisevälle rääpäleelle voi sanoa, että puhuu normaalilla äänellä, tai en kuuntele! NiiN!

Onpa tosi rumaa tekstiä. Hyi

No hui hui.... totuuden sanoja valitettavasti.

Vierailija
30/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokkikaa, kusettakaa ja paskattakaa ne pimppihedelmänne kotona ennen kuin lähdette ihmisten ilmoille. Ja sanokaa, että pitävät turvat kiinni kunnes heiltä jotain kysytään. Tällä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
31/31 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttavat akat ovat ensin kirkkaasti piipittäviä pentuja ja sitten kirkuvia taaperoita. Ini ini ini....