Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelkkä seksi suhde toimii? Kokemuksia?

Vierailija
20.07.2021 |

Kokemuksia? Pidättekö yhteyttä muuten? Halimista? Ym?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa on seksisuhde. Paneskellaan työkaverin kämpillä. Joskus pannaan myös työpaikalla firman ryyppyjuhlissa elikkä joka perjantai-ilta. Työasioita yritetään töissä tehrä, mutta ei siitä mitäään tule. Kaikki on meidän tiimissä paneskellu kaikkia ja kaikilla on niin kovat morkkikset et se niistä töistä. Tän yhen kanssa on nyt vakipanot. Hyvin menee mutta koko ajan on raskaudesta pelko. Vakipano saa tehdä pläjäyttää abortin jos tykitän tenavan alulle. Kaikkea maineen menetystä myös kehiin. Että vituiksi vaan jos vakipanohommat ei onnistu.

Vierailija
22/27 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin seksi-/salasuhteessa, siihen kuuluisi juttelua, hipsuttelua ja muutakin tekemistä, monipuolinen seksi mukaan lukien. "Työmatkat" voisivat olla kivoja.

Ehkä se semmoinen fwb suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on seksisuhde nuoremman miehen kanssa (näemme silloin, kun molemmat ovat sinkkuja, välillä tulee taukoja, jos jompi kumpi on suhteessa). En ole kiinnostunut miehestä parisuhdemielessä ja olemme puhuneetkin asiasta, tilanne on molemmille täysin selvä. Arvomaailmamme tai elämäntapamme eivät sovi lainkaan yhteen ja nuorempi mies elää elämäänsä vielä bilevaiheessa. Seksi kuitenkin toimii ja mies on todella hyvännäköinen. Emme tee yhdessä muuta kuin harrastamme seksiä, emme hengaile emmekä vietä öitä yhdessä. Seksin jälkeen makoilemme sängyllä juttelemassa, jos jaksaisi vielä toisen kierroksen, mutta emme halaile. Mielestäni tämä on itselläni toiminut hyvin, jos aikoo harrastaa pelkkää seksiä, tunteet täytyy kylmettää sen verran, ettei mitään hengailuja tai halailemisia, mistä tunteita voisi syttyä. Olen muutenkin sen verran vaatelias omasta tilastani, etten edes tykkäisi nukkua toisen vieressä. Seurustelukumppanin kanssa on eri asia.

Vierailija
24/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on friends with benefits-suhde. Ollaan hyviä kavereita ja joskus harrastetaan seksiä. Tehdään asioita mitä kaverit tekee, ja jos ollaan jommankumman luona, niin sit hommat menee kyl seksiin. Meillä on myös hellyyttä ja läheisyyttä.

Vierailija
25/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N64 kirjoitti:

Hyvin toimii, hellyyttä läheisyyttä. Suutelua, halailua, mahtavaa seksiä. Kummallakin oma elämä. Välillä ollaan yö yhdessä. Tapaamisia noin kaksi kertaa kuukaudessa. Sovittiin heti alussa että ei sekoiteta toistemme elämää.

Olisipa minullakin tuollainen suhde. Hiukan vanhempien naisten ongelma on sopivien miesten puute. Eron jälkeen olen pitkään ollut sinkkuna ja uuden, hyväkuntoisen kumppanin löytyminen on ainakin minulle vaikeaa.

N1957

Vierailija
26/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksikin suhdetta. Toinen on joskus yötä ja nukutaan sylikkäin. Halaillaan myös ja vietetään iltaa. Suhdetta en häneen haluaisi, vaikka hänen vieressä hyvä onkin, kun kyllä sitä läheisyyttä kaipaa. Toisen kanssa on yleensä vain seksiä, toki sen jälkeen jutellaan ja käydään suihkussa. Ja saatetaan halata. Hänen kanssa laitellaan viestiä lähes päivittäin. Ja ehkä vähän tunteita herännyt ja ilmeisesti hänelläkin.

Vierailija
27/27 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut eikä seurustelu kiinnosta, mutta seksiä tykkään harrastaa usein. Mulla on yksi mies johon oon vähän ehkä ihastunut. Harrastetaan seksiä ja oon hänen luona välillä yötäkin ja tehdään myös muuta. Sit on kaksi valkkari panokaveria, jotka molemmat tahoillaan naimisissa (avoin suhde, toisen vaimonkin olen tavannut) ja heidän kanssa harrastan vain seksiä. Toisen kanssa vähän spesiaalinpia kinky juttuja. Ja sit on jotain satunnaisia tuttavuuksia. Sopii mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän