Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?

Vierailija
27.07.2014 |

Humalassa itseltä jää kumi yleensä käsilaukkuun, jos mies ei ole itse laittanut sitä paikalle. Aikasemmin piti ottaa jälkiehkäisy töpeksyttyään mutta nyt syön pillereitä onneksi, eikä tarvitse raskaaksi tulemisesta enään tressata. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei laita kumia itse niin humalassa on tullut annettua.

Vierailija
22/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan anna, edes kahden tai kolmen illan panoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut yhden illan panoja vaan aina seurustelusuhde ensin ja kyllä se ensimmäinen puoli vuotta on mennyt tuplaehkäisyllä eli myös kumi käytössä.

Vierailija
24/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. koitan vahingossa raskautua. nimi ja tulot aina selvillä tietenkin etukäteen.

Vierailija
25/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla antaminen on kertaluokkaa pahempi asia kuin parveketupakointi tai rattijuoppous. Että siinä vähän perse...perspektiä.

Vierailija
26/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hiv ois niin ihana ylläri!

Vierailija
27/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

Vierailija
28/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

[/quote]

Onko rankkaa, kun ei osaa nauttia elämästä tuomitsematta muita?

Vierailija
29/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan silloin vain peppua. Olen niin nuori enkä halua raskaaksi.

Vierailija
30/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

[/quote]

[/quote]

Todellakin nautin. :) Onneksi on sen verran itsekunnioitusta, ettei tarvitse antaa kaiken maailman tautikyrpien panna itseään. Olet varmaan myös kaatokännissä kun pilluasi jaat?

Vierailija
31/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna. Vituttaa kun aloite kumin käyttöön tulee aina minulta, yksikään mies ei ole koskaan ehdottanut.

Vierailija
32/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palsta on kyllä niin oikea foorumi tälle kysymykselle! :DDDD

Vierailija
33/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhaan kulutat rahasi pillereihin pian et niitä tarvitse kun munatorvet arpeutuvat umpeen.

Ja peppua antava haluaa parinkymmenen vuoden kuluessa varoa nauramasta, aivastamsta tai yskimäsrä kun aina lirahtaa pskt housuun. Onnea anaalin tuomista iloista.

Hiv tarttuu myös herkemmin juurikin peppuseksissä.

Vierailija
34/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushan on se ainut mitä kumin jättämisestä voi tapahtua, nauttikaa sukupuolitaudeistanne.

Vierailija
35/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ja kaikki miehet joiden kanssa olen peuhannut ilman suhdetta ovat kyllä olleet aloitteellisia ehkäisyn suhteen. En pane juntteja.

Vierailija
36/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä annan useasti ilman kumia naisille. Kummaa kommentointia täällä, kun 1/4 naisista edes kysyy kumia ja harvempi sitä vaatii. Tuntuu vain paljon luonnollisemmalta kun herkkänä hetkenä ei tarvitse alkaa räpeltämään kumien kanssa ja muutenkin tuntuu paljon paremmalta. Laukeamisen jälkeen on mukava jäädä suutelemaan naista kun ei tarvitse stressata kumin pois luiskahtamisesta. 

Vierailija
37/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

[/quote]

[/quote]

Todellakin nautin. :) Onneksi on sen verran itsekunnioitusta, ettei tarvitse antaa kaiken maailman tautikyrpien panna itseään. Olet varmaan myös kaatokännissä kun pilluasi jaat?

[/quote]

Mistä päättelit, että minä pillua jakaisin? Katso kun jotkut kykenee puolustamaan myös asioita, jotka eivät suoranaisesti omaa elämään liity.

Vierailija
38/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:33"]Itse miehenä annan useasti ilman kumia naisille. Kummaa kommentointia täällä, kun 1/4 naisista edes kysyy kumia ja harvempi sitä vaatii. Tuntuu vain paljon luonnollisemmalta kun herkkänä hetkenä ei tarvitse alkaa räpeltämään kumien kanssa ja muutenkin tuntuu paljon paremmalta. Laukeamisen jälkeen on mukava jäädä suutelemaan naista kun ei tarvitse stressata kumin pois luiskahtamisesta. 

[/quote]

Yök. Onnea sitten kun saat jonkun taudin. Oksettavia tuollaiset sokeana seksin perässä menevät nymfot, jotka eivät välitä lainkaan omasta tai muiden terveydestä.

Vierailija
39/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vahingossa - kävelin aamulla kotiin ja pieraisin niin kalsarit ihan spermassa :(

Vierailija
40/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:33"]Itse miehenä annan useasti ilman kumia naisille. Kummaa kommentointia täällä, kun 1/4 naisista edes kysyy kumia ja harvempi sitä vaatii. Tuntuu vain paljon luonnollisemmalta kun herkkänä hetkenä ei tarvitse alkaa räpeltämään kumien kanssa ja muutenkin tuntuu paljon paremmalta. Laukeamisen jälkeen on mukava jäädä suutelemaan naista kun ei tarvitse stressata kumin pois luiskahtamisesta. 

[/quote]

Mun miespuolinen tuttu harrasti tota yhtenään. Pani kaikkea mikä liikkuu eikä koskaan kumia mukana. Kerran sitten sai kivan viestin yhdeltä panolta. Oli saanut terveen poikavauvan. Kaverini ihan paniikissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan