Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?

Vierailija
27.07.2014 |

Humalassa itseltä jää kumi yleensä käsilaukkuun, jos mies ei ole itse laittanut sitä paikalle. Aikasemmin piti ottaa jälkiehkäisy töpeksyttyään mutta nyt syön pillereitä onneksi, eikä tarvitse raskaaksi tulemisesta enään tressata. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

[/quote]

Onko rankkaa, kun ei osaa nauttia elämästä tuomitsematta muita?

[/quote]

Todellakin nautin. :) Onneksi on sen verran itsekunnioitusta, ettei tarvitse antaa kaiken maailman tautikyrpien panna itseään. Olet varmaan myös kaatokännissä kun pilluasi jaat?

[/quote]

Mistä päättelit, että minä pillua jakaisin? Katso kun jotkut kykenee puolustamaan myös asioita, jotka eivät suoranaisesti omaa elämään liity.

[/quote]

Mutta kyllähän sinä jaat. Et vaan kehtaa tunnustaa.

Vierailija
42/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]Mille yhdenillan panoille? En mä ole mikään jakorasia, joten en todellakaan anna ilman kumia enkä kumin kanssa.

[/quote]

Onko rankkaa, kun ei osaa nauttia elämästä tuomitsematta muita?

[/quote] Täälä yks joka ei tod. Nauti pellenä eli jakoperseenä olemisesta. Olen 40+ eikä ole koskaan tullut mieleen antaa edes kuukauden päästä, vaan vasta kun mies on todella ollut kiinnostunut ja tuntunut tutulta. Hyi hel..jonkin vieraan kuppaise äijän munaa heti itteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 10:18"]

En anna ja kaikki miehet joiden kanssa olen peuhannut ilman suhdetta ovat kyllä olleet aloitteellisia ehkäisyn suhteen. En pane juntteja.

[/quote]

Juu, tiedän, että voisin itsekin hieman nostaa rimaani.

- 11

Vierailija
44/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:33"]Itse miehenä annan useasti ilman kumia naisille. Kummaa kommentointia täällä, kun 1/4 naisista edes kysyy kumia ja harvempi sitä vaatii. Tuntuu vain paljon luonnollisemmalta kun herkkänä hetkenä ei tarvitse alkaa räpeltämään kumien kanssa ja muutenkin tuntuu paljon paremmalta. Laukeamisen jälkeen on mukava jäädä suutelemaan naista kun ei tarvitse stressata kumin pois luiskahtamisesta. 

[/quote]

Mun miespuolinen tuttu harrasti tota yhtenään. Pani kaikkea mikä liikkuu eikä koskaan kumia mukana. Kerran sitten sai kivan viestin yhdeltä panolta. Oli saanut terveen poikavauvan. Kaverini ihan paniikissa.

[/quote] Olen itsekkin miettinyt olisiko joku tullut raskaaksi tai saannut lapsen kanssani mutta kukaan ei ole vielä ilmottanut. Itsekkään en kanna kumeja mukana ja sanon ei ole kumia. Sen verran kova panetus naisilla on että paljaalla kelpaa lähes aina ja lasken aina mällit sisään.

Vierailija
45/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 12:33"]Itse miehenä annan useasti ilman kumia naisille. Kummaa kommentointia täällä, kun 1/4 naisista edes kysyy kumia ja harvempi sitä vaatii. Tuntuu vain paljon luonnollisemmalta kun herkkänä hetkenä ei tarvitse alkaa räpeltämään kumien kanssa ja muutenkin tuntuu paljon paremmalta. Laukeamisen jälkeen on mukava jäädä suutelemaan naista kun ei tarvitse stressata kumin pois luiskahtamisesta. 

[/quote]

Mun miespuolinen tuttu harrasti tota yhtenään. Pani kaikkea mikä liikkuu eikä koskaan kumia mukana. Kerran sitten sai kivan viestin yhdeltä panolta. Oli saanut terveen poikavauvan. Kaverini ihan paniikissa.

[/quote] Olen itsekkin miettinyt olisiko joku tullut raskaaksi tai saannut lapsen kanssani mutta kukaan ei ole vielä ilmottanut. Itsekkään en kanna kumeja mukana ja sanon ei ole kumia. Sen verran kova panetus naisilla on että paljaalla kelpaa lähes aina ja lasken aina mällit sisään.

[/quote]

Eikö koskaan kauhistuta, kuinka moni muu siellä samassa reiässä on käynyt paljaalla? EIkö koskaan käy mielessä, että mahdollinen raskaus on suojaamattomissa yhden illan jutuissa se pieni paha?

Vierailija
46/47 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
47/47 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin jos joku ei halua käyttää kumia vaan naida paljaalla.
Siis erohan on totaalisen suuri, ilman kumia ja sen kanssa.
Kun molempien omat nesteet ja herkät pinnat ovat kosketuksissa, on tuntuma todellakin tuhannesti eri kuin jos välissä on haisevaa natisevaa kumia.
Myöskään mahdollista sisälle päästettyä siemensyöksyä ja sen tuomaa nautinnolista tunnetta ei pääse kokemaan läheskään samassa mittakaavassa.

Uskon, että on olemassa enemmän ja vähemmän aistillisimpia ihmisiä ja toiset vain rynkyttävät pannakseen, mutta eivät tunne mitään hionosyisiä eritteiden ja pienten tuntumien, sykkeiden ja kosketuksien tuomaa aistia yhtä tärkeäksi kuin toiset.

Minulle seksi on kokonaisvaltaista jokaisella aistini tasolla.

Ehkäisy ei muutenkaan kuulu minkään kumin kontolle.
Se pitää hoitaa muutoin. 
Kumi on vain fyysinen pikku kalvo mikä saattaa estää jotain tauteja, mutta mikään raskauden ehkäisykeino se ei ole ainostaan pelkiltään.

Pitää vähän tsekkaa kenen kanssa panee ja rakastelee että voi saada nauttia jokaisella aistillaan.
Kumin kanssa kyntäjät voivat elää rauhassa omassa steriilissä rynkytysmaailmassaan.
En minä sitä tuomitse ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän