Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on ikävä sinua

Vierailija
27.07.2014 |

Kaipaan sua tosi paljon.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:00"]

No mä oon mennyt elämässä eteenpäin. Mitä jos säkin?

[/quote]

Taas piti jonkun pilata ihana ketju :(

Miksi ei saisi muistella? Tuntea kaihoa ja kaipuuta. Välittää. 

Vierailija
42/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jus niin Facemainen aloitus. Ketä kiinnostaa jos et yhtään avaa tätä enempää. Ihan rauhassa saat kaivata, mutta en ymmärrä tällaisia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, rakas K, toivottavasti vielä nähdään, vaikka koskea emme saa toisiamme. <3

Vierailija
44/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kaipaa.

Vierailija
45/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 07:02"]

Samat fiilikset, rakas K, toivottavasti vielä nähdään, vaikka koskea emme saa toisiamme. <3

[/quote]miksi ei saa koskea?

Vierailija
46/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jus niin Facemainen aloitus. Ketä kiinnostaa jos et yhtään avaa tätä enempää. Ihan rauhassa saat kaivata, mutta en ymmärrä tällaisia viestejä.

[/quote]

Sittenhän voit jatkossa olla kommentoimatta tähän ketjuun.

Vierailija
47/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 07:04"]

[/quote]miksi ei saa koskea?

[/quote]

koska toinen varattu

Vierailija
48/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivata saat mutta anna mun jatkaa elämääni, älä pilaa kaikkea turhalla mustasukkaisuudellasi.

Meillä oli joskus jotain erityistä mutta et osannut pitää housuja jalassas. Kärsi.

Vierailija
49/74 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan... Omaa rakasta aviomiestäni sisääni ja iholleni. V*tun liitoskivut, kun ei voi koskea. Kaikki eivät ymmärrä minua, mutta olen niin surkea että voisin jo itkeä:'(

Vierailija
50/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ikävä.

Ihan hirveä ikävä, en tiedä loppuuko se ikinä.
Olit mulle kuin toinen (tai ensimmäinen...) äiti, rakastin sua niin ehdoitta ja kovasti, että nuoren tytön sydän on edelleen särkyä. Opetit ja annoit elämästä niin paljon, toivoisin että olisin voinut jotenkin kiittää. Kiittää siitä kaikesta, mitä teit ja uhrasit vuokseni. Olen elämäni sinulle velkaa. Ja kuitenkin juuri sinun käsiisi minä luotin koko elämäni. Voisinpa kertoa, miten paljon ikävöin sinua, miten paljon haluaisin halata ja kertoa, miten paljon minä olen päässyt eteenpäin. Miten hurjasti ehdin muuttua, oppia olemaan aikuinen, ottamaan vastuuta. Että vaikka en edelleenkään tiedä täsmälleen mitä teen, tiedän, mitä sinä sanoisit.
Voisitpa vielä joskus kohdata minut kadulla ja jäädä.

Vierailija
51/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan sinua hippi/koditon/spurgu, josta tänne keväällä ja kesällä kirjoitin. Näytit oikeasti enkeliltä ja olet mielessäni päivittäin, vieläkin.

Vierailija
52/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:32"]

Minäkin kaipaan sinua,M (mies). Vaikkei mitään koskaan ollutkaan, tapahtunutkaan. Mutta sä tulit niin lähelle mun henkee..... Elämä on kuljettanut merien taa, mutta uskon siihen että vielä tulee meidän aikamme, ehkä työjuttujen kautta.

[/quote]

Haisiko se sun henki?

Vierailija
53/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit saada ihan kenet sä haluat. Älä tuhlaa tätä kesää, sun elämää kaipaamalla mua. Löydät jonkun muun, jonka kanssa voit olla onnellinen. Mutta on mulla paikka sulle mun ajatuksissa yhä edelleen liiankin usein.

Vierailija
54/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ymmärsinkö oikein rakastatte toisianne, mutta olette naimisissa muiden kanssa? Ja jos nimi on Kari, pelkäänpä, että olen saman miehen kanssa tekemisissä samoissa merkeissä.

Vierailija
55/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ketjuja kun sinkkunaiset tai varatut naiset haikailee  varattujen miesten perään.. voi tätä nykymaailmaa..

Vierailija
56/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 08:02"]

Taas näitä ketjuja kun sinkkunaiset tai varatut naiset haikailee  varattujen miesten perään.. voi tätä nykymaailmaa..

[/quote]

Mistäs niin päättelet? Oletko huolestunut että omasi lähtee sinkkunaisen matkaan? Voihan ap olla myös mies

Vierailija
57/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kirjoittele tälläisiä haikailuja nettiin.  

Vierailija
58/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on kaunis tunne. Niin minäkin ikävöin.

Vierailija
59/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset aina rakastuu ja jää ikävöimään. Joudun paljastumisen pelon vuoksi valehtelmaan ex-hoidolle että rakastan ja on ikävä, koska pelkään naisen muuttumista katkeraksi ja siksi käräyttävän minut vaimolle. Totuus on että poden huonoa omaatuntoa ja inhoa joka päivä, en pelkästään ihmistä vaan tehtyjä tekoja kohtaan.

Vierailija
60/74 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:41"]

Miksi naiset aina rakastuu ja jää ikävöimään. Joudun paljastumisen pelon vuoksi valehtelmaan ex-hoidolle että rakastan ja on ikävä, koska pelkään naisen muuttumista katkeraksi ja siksi käräyttävän minut vaimolle. Totuus on että poden huonoa omaatuntoa ja inhoa joka päivä, en pelkästään ihmistä vaan tehtyjä tekoja kohtaan.

[/quote]

Ja se, että valehtelet "ex-hoidolle" ei aiheuta inhoa ja huonoa omaatuntoa? Olet paha ihminen. Toivottavasti molemmat naiset tajuavat mikä mulkku olet.