Mulla on ikävä sinua
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 05:08"]
Mäkin sua, vaikkei olla nähty vielä ihan konkreettisesti livenä. Outoako? Voi kyllä. Mutta olet niin ihana :) <3
[/quote]
Ei niin outoa, miltä se ehkä äkkiseltään kuulostaa, sillä kemiat voi kuulemma joskus tuntea jo ennen fyysistä tapaamista. :)
minullakin on ikävä sinua. too bad, koko juttu oli iso big feikki..
Minäkin kaipaan sinua,M (mies). Vaikkei mitään koskaan ollutkaan, tapahtunutkaan. Mutta sä tulit niin lähelle mun henkee..... Elämä on kuljettanut merien taa, mutta uskon siihen että vielä tulee meidän aikamme, ehkä työjuttujen kautta.
Mäkin kaipaan sua. Ikävää että sen piti loppua näin :(
Mulla on ikävä poikani extyttöystävää. Olisi ollut kiva vielä jutella... Ihan kaksin niinkuin ennen.
Mulla on ikävä miestä jonka nimi alkaa M-kirjaimella!
Ikävä on. Aina vain ♥
Ja mikä on pahinta, haluan sinua päivä päivältä enemmän. Kuin autiomaa sadetta kaipaan kosketustasi.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:05"]
Kaipaus on kuin kaivo.
[/quote]
jonka veden näkee mutta ei ylety juomaan.
Joo ikävä täälläkin. Tänäänkin.
Kuinka pitkän ajan takaa kaipaatte näitä miehiä /naisia ennen nykyisiä? Itse kaipaan M-miestä 15v takaa. Edelleen :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 14:41"]
Kuinka pitkän ajan takaa kaipaatte näitä miehiä /naisia ennen nykyisiä? Itse kaipaan M-miestä 15v takaa. Edelleen :(
[/quote]
On siitä useampi vuosi mullakin... Kurjaa. Luulen, että mies on sinkku, mutta itse en ja ja.. Liian monimutkaista. Tässä ikävässä saisi olla se off-nappi myös.
Ovatko kaikki kaipailijat naisia?
No mä oon mennyt elämässä eteenpäin. Mitä jos säkin?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 04:59"]
Ketä sä kaipaat?
[/quote]
Erästä ihmistä, jonka kosketus tuntui maailman ihanimmalta.
Mäkin sua, vaikkei olla nähty vielä ihan konkreettisesti livenä. Outoako? Voi kyllä. Mutta olet niin ihana :) <3