Auttakaa päätöksen teossa. Oletko katunu töihin menoa " kesken" hoitovapaan?
Olen hoitovapaalla, lapsi 2v1kk. Ei työpaikkaa minne palata hoitovapaan jälkeen. Tänään soitettii ja tarjottiin töitä vuodeksi. Pitäis aloittaa ja reilun viikon kuluttua. Viihdyn kotona hyvin eikä rahastakaan ole tiukkaa kun on säästöjä. Nyt mietin pääni puhki menisinkö vai en töihin. Kadunko jos menen? Jotenkin vaan tuntuu, että kun kerran olis kiva työpaikka tiedossa omalta alalta niin pitäis mennä... Lapsi on kuitenkin niin pieni ja vain vähän aikaa...
Mitä teen? Auttakaa!
Kommentit (5)
Ei kaduta, sillä sain unelmatyöpaikan. Koulutusta vastaava, hyvä palkka, erinomainen firma. Vaihtoehtoja ei oikeastaan edes ollut, joten päätös oli helppo.
ja nyt olenkin sitten jäämässä sielä ä-lomalle.
Aluksi meni hyvin, mutta sitten alkoi vastustamaan ihan tosissaan hoitoon menoa. Aneli iltaisin, ettei tarvis mennä aamulla hoitoon ja aamulla ehdotti uein että voi jäädä yksin kotiin. Oli silloin vähän yli 2v. Nyt onnellinen 3v kotona kun vauva tulee ja ihan riittävästi virikkeitä kerhossa ja naapurin lapsissa.
Olen miettinyt asiaa nyt muutaman tunnin ja päättänyt, että en mene töihin. Haluan hoitaa itse omat lapseni niin kauan kuin mahdollista.
mutta nyt kaduttaa! ei olis ollu vaikeaa olla vielä vuosi kotona, nyt harmittaa ihan sikana kun lapsi joutuu olemaan paljon hoidossa!