Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALAUTE PALSTAN SELVÄNÄKIJÄLLE

Vierailija
26.07.2014 |

Kirjoitit minulle toukokuussa:

"olet suhteessa narsistin kanssa. mittasi on täynnä elokuuhun 2014 mennessä. Kesän aikana näet pohjakosketuksen hänestä, ennen et usko.  Heinäkuussa hänellä toinen suhde ja ongelmia alkoholin kanssa. Sinä ap olet ansainnut parempaa, muttakilttinä ihmisenä et usko, ennenkuin 8/2014.  Marraskuussa tapaat uuden miehen. Hyvän sinulle. terv. näkijä"

Haluan välittää sinulle kiitokset, näkijä, jos vain olet täällä. Näin todella tapahtui! En uskonut lainkaan tähän ennustukseen aluksi, se tuntui niin epätodennäköiseltä. En uskonut, että väliimme olisi päässyt kukaan muu ihminen enkä sitä, millaiseksi tämä ihminen on paljastunut, nyt kun "vaaleanpunaiset lasit" ovat särkyneet.

Tällä hetkellä elän petetyn tuskaa ja eroa. Ehkä olen jo läksyni oppinut.. eikä enää muuta tästä tule? Vaikeaa on pyristellä irti...Jos jaksat vastata, niin kysyisin vielä, oppiko mies mitään ja mitä tapahtuu hänelle?

En kysy sillä, että välittäisin hänen hyvinvoinnistaan. Olen täynnä vihaa, kostonhimoinen ja minua kiinnostaisi kuulla rikkoiko tämä mitään hänessä vai olenko minä vain ainoa joka kärsii. Vai jatkaako ihmisten kiusaamista jatkossakin?

Minua satutettiin erittäin syvälle.

Jos joku muu näkijä saa tähän, otan senkin mielelläni vastaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
2/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota jumalaan

Vierailija
5/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et selvännäkijä ois tän palautteen saanut ilman uppiakin. Kai se nyt näkis?!?

Vierailija
6/11 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti on kyseessä narsisti, ei vastaukseen näkijää tarvita. tuskin ero narsistista rikkoi mitään.

Vierailija
7/11 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se ole ihan niin yksinkertaista, että narsisti ei rikkosi mitään. Nimenomaan rikkoo, normaali ei tekisi sellaisia temppuja.

Vierailija
8/11 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/11 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n...

Vierailija