Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaaja pilasi pitkät hiukseni vaalentamalla koko pään

Vierailija
26.07.2014 |

Kävin 2 viikkoa sitten kampaajalla. Olen kasvattanut hiuksiani vuosia melkein vyötärölle saakka. Oli tarkoitus liukuvärjätä pehmeästi,ei sellaista töks töks linjaa. Minulla oli 2 selkeää kuvaakin mukana ja värit katsoimme kartasta. Tummaa päälle ja latvaan vaaleaa,tiesin että ihan vaaleaa ei saisi valmiiksi tummaan tukkaani. Noh, lopputulos oli se että kampaaja laittoi vaalennusta/värinpoistoa-mitä lie tököttiä koko tukkaan!!! SIIS KOKO TUKKAAN. Tumma osaa oli 10-15cm tyvestä ja ohimoilta lähti keltainen vaalennus pituuksiin asti. Olin shokissa..kampaaja vain kyseli mitä pidin väristä. Kerroin että en pidä,tummaa piti olla enemmän. No kampaaja korjasi väriä niin että laittoi tummaa enemmän,leukaan asti ja latva jäi vaaleaksi..tuli siedettävämpi,MUTTA tukkani on pilalla koko pään vaalennuksesta ja latva sen näköinen kuin ei oltaisi leikattu moneen vuoteen. ihan kuiva ja hampulla..tiedän että vaalennus kuivattaa,mutta mun koko pää on vaalennettu..kaiken lisäksi 2 pesua ja vaalennus alkoi ylhäältä kuultaa tumman värin alta..mitä mä teen..joudunko leikkaamaan tukkani olkapään mittaan että saan terveet kutrit(vaikka terve se ei ole silloinkaan kun koko pää on vaalennettu)..joku uusi tumma väri,,mutta kuultaako vaalennus aina ajan kanssa rumasti läpi?? HELP. Samaan paikkaan EN mene korjaamaan!!!!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kampaamo oli palkittu ja kisoja voittanut..ihan nykyajan kampaamo HKI.

Vierailija
2/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen "kampaaja" osaa tehdä vaalennuksia. Tai leikkauksia. Tai mitään muutakaan.
Harvassa on ainakin ne jotka ammattinsa osaa. Soita kampaamoon maanantaina ja kysy voiko mitään tehdä ja jos ei, niin mene toiselle kampaajalle kokeilemaan onnea.

Täällä meidänkin kaupungissa on paljon kisoja ja palkintoja voittanut kampaamo, mutta ne pilasi joka kerta mun hiukset. Ilmeisesti ne kilpailijat ei siellä sitten töitä tehnyt kuin satunnaisesti jos koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:37"]Ei suomalainen "kampaaja" osaa tehdä vaalennuksia. Tai leikkauksia. Tai mitään muutakaan.
Harvassa on ainakin ne jotka ammattinsa osaa. Soita kampaamoon maanantaina ja kysy voiko mitään tehdä ja jos ei, niin mene toiselle kampaajalle kokeilemaan onnea.

Täällä meidänkin kaupungissa on paljon kisoja ja palkintoja voittanut kampaamo, mutta ne pilasi joka kerta mun hiukset. Ilmeisesti ne kilpailijat ei siellä sitten töitä tehnyt kuin satunnaisesti jos koskaan.

[/quote]

Mulla kerran Tampereella yks ihan kilpaillut kampaaja pilas tukan. Pelkkä leikkaus makso jotain 80e, mallista tuli hirveä eikä sitä saanut hyvin yhtään mitenkään laittamalla. Lisäks pituutta lähti reilusti enemmän kuin sovittiin.

Vierailija
4/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö saanut sillon suuta auki kun alko levittämään sitä väriä koko päähän? Turha tulla nyt tänne itkemään.

Vierailija
5/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syväkorjaavat ja kosteuttavat tökötit käyttöön, tukasta voi vielä saada hyvän. 

Vierailija
6/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan haluaa vaan mollata jotain miehen exän kampaamoa. Ei mene läpi.

Vierailija
7/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö terve, hyvä hius muka kahdesta vaalennuksesta pilalle ja hampuksi? Itselle on laitettu vaan vaaleita raitoja mutta hyvin on hiukset kestäneet ensin värinpoiston (koko päähän) ja sitten värjäyksen kahdella värillä joista toinen vaalennus. Ja tämä tehty useamman kerran eikä mitään ongelmia. 

Vierailija
8/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en suoraan sanoen katsonut yhtään mitä se teki,luin lehtiä,fb:tä,join kahvia..koitin rentoutua. Välillä vilkaisin ja katsoin että jotain värejä on päässä mutta en tiedä noista mitään joten ajattelin että kyllähän nyt kampaaja tietää

Vierailija
9/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhui kahdesta vaalennuksesta?? AP

Vierailija
10/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:43"]

Meneekö terve, hyvä hius muka kahdesta vaalennuksesta pilalle ja hampuksi? Itselle on laitettu vaan vaaleita raitoja mutta hyvin on hiukset kestäneet ensin värinpoiston (koko päähän) ja sitten värjäyksen kahdella värillä joista toinen vaalennus. Ja tämä tehty useamman kerran eikä mitään ongelmia. 

[/quote]

Tätä minäkin mietin?

Nimimerkillä 4 värinpoistoa 2 viikon sisällä, hius ei ollut moksiskaan. Hiusöljyä käytän päivittäin. 

Vierailija
11/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:44"]

[/quote]

No laita ap kuva siitä latvasta. 

Vierailija
12/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:44"]

[/quote]Luin väärin anteeks. Eli sun terve ja vahva tukka menikin piloille yhdestä vaalennuksesta? Jo on heikkoo tekoo. 

Vierailija
13/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu mieleen että lehtikuvissa tukkakin photoshopataan?? 

Vierailija
14/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:40"]

No etkö saanut sillon suuta auki kun alko levittämään sitä väriä koko päähän? Turha tulla nyt tänne itkemään.

[/quote]

Mä en kyllä ymmärrä miksi syyllistät ap:ta, eihän hän ole kampaaja vaan asiakas? Asiakkaan tulee voida luottaa kampaajan ammattitaitoon, eikä kyseenalaistaa ääneen kampaajan jokaista liikettä? Olisiko aidosti sun mielestä parempi että asiakas puuttuu jokaisen hiustupsun katkaisuun ja jonkun tulee olla jatkuvasti näyttämässä peilistä takaraivoa, jotta asiakas näkee mitä se kampaaja touhuaa siellä pään takana?7

Höh ja pöh.

Vierailija
15/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No latvasta 10cm ainakin on leikkauksen jälkeen silti kuivana..ja mun tukka on kihartuvaa sorttia,joten vaalennus pohjalla lisää pörrö efektiä..joten ei nyt kauheen terveeltä näytä...Kuitenkaan en pyytänyt vaalentamaan koko päätä niin ei musta ole ihan ok. Joudun leikkuuttamaan pois monen vuoden kasvatustyöt..joku 20cm on 2v kasvatusta...........VITTU.

Vierailija
16/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos halusit liukuvärin, sun tukka olisi pitänyt vaalentaa latvoista JOKATAPAUKSESSA. Ja jos tukkasi meni pilalle yhdestä vaalennuksesta, joutuisit joka tapauksessa luopumaan siitä vaalennetusta osiosta. 

Vierailija
17/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:48"]

No latvasta 10cm ainakin on leikkauksen jälkeen silti kuivana..ja mun tukka on kihartuvaa sorttia,joten vaalennus pohjalla lisää pörrö efektiä..joten ei nyt kauheen terveeltä näytä...Kuitenkaan en pyytänyt vaalentamaan koko päätä niin ei musta ole ihan ok. Joudun leikkuuttamaan pois monen vuoden kasvatustyöt..joku 20cm on 2v kasvatusta...........VITTU.

[/quote]Mutta sähän halusit että ne latvat nimenomaan vaalennetaan? :D Ei niiden kuntoon vaikuta nyt se miten ylhäältä asti se hius on vaalennettu jos latvoista 10 senttiä on huonoo. 

Vierailija
18/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hius vaalennetaan vain latvasta, kyseessä on dippivärjäys eikä liukuvärjäys. Liukuvärjäyksessä usein tosiaan halutaan vaalentaa koko pää, jotta tyvestä saadaan tasaisen värinen värjäyksen jälkeen ja se hyvin liukumaan vaalennetun osion kanssa. Ei myöskään voida etukäteen tietää miten tukka vaalenee aineella, joten on parempi tehdä noin ellei ole tuttu asiakas. 

Vierailija
19/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ap, jos sulla oli tummaa osiota 10 cm tyvestä niin eihän se koko päätä vaalentanut? vai?

Vierailija
20/39 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö 19