Jutellaan!
Moi nyt kunnon juttutuokio pystyyn! Mitäs teille kuuluu?
Kommentit (58)
Hyvää kuuluu. Oltiin koko iltapäivä rannalla. Vesi huikean lämmintä ja meressä kivat aallot. Yleensä siedän helteitä huonosti, mutta nyt oon tainnut jo tottua. Tykkään! Lapset saunotettu ja sängyissään lueskelevat. Miehen kanssa saunotaan kahdestaan vähän myöhemmin. Sitten istutaan ulkona lämpimässä illassa ja jutellaan yömyöhään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:52"]Meillä vielä 30 astetta lämmintä ulkona! Harvinaista herkkua!
Mten teillä? Nautitteko helteestä?
[/quote]
No kyllä vähitellen rupee huumori loppuun. Hikinen vauva-parka haluaa koko ajan olla sylissä ja hikoillaan molemmat vaan entistä enemmän.
Kyllähän tuo kylmäpussi tässä jonkin verran lievittää tätä kipua :)
Joo täälläkin oli reilu 20 asteita vettä, huh!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:52"]Meillä vielä 30 astetta lämmintä ulkona! Harvinaista herkkua!
Mten teillä? Nautitteko helteestä?
[/quote]
No kyllä vähitellen rupee huumori loppuun. Hikinen vauva-parka haluaa koko ajan olla sylissä ja hikoillaan molemmat vaan entistä enemmän.
[/quote]
Tsemppiä! Omasta kokemuksesta tiedän ettei kovin herkkua ole, vaikka miten "pitäisi" harvinaisista helteistä nauttia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:44"]
Onko yököttävän olon omaavalla esikoinen tulossa?
[/quote]
Ei ole esikoinen. Iltatähti pikemminkin. Pojat 11v ja 8v löytyy. Mutta tää yökki olotila on ihan uus tuttavuus, tätä en ole ennen kokenut.
[/quote]
Ihana Iltatähti!
Toivotaan, että yökötys helpottaa ja pääset todenteolla nauttimaan. Muista juoda reilusti vettä!
[/quote]
Kyllä, näin toivotaan, menempäs muuten täyttämään vesikannun kun tuo Anistonin leffakin alkaa TV5:lta. Hauskaa iltaa kaikille, älkää tapelko =)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:44"]
Onko yököttävän olon omaavalla esikoinen tulossa?
[/quote]
Ei ole esikoinen. Iltatähti pikemminkin. Pojat 11v ja 8v löytyy. Mutta tää yökki olotila on ihan uus tuttavuus, tätä en ole ennen kokenut.
[/quote]
Mones kierros meneillään? Kahdella vanhimmalla edes sama isä?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:38"]
Meiltä katos tänään likööripullo. Oiskohan teini asialla. Muuten menee ihan hyvin.
[/quote]Eikö tähän tuu mitään kommenttia vai eikö teiniongelmat oo ajankohtaisia? ∞
Kuinka nopeasti ampiainen kuolee ikkunan väliin? Mietin, voisinko jo tuulettaa...
Mullekin kuuluu hyvää tai oikeastaan tosi ihanaa. Oon _yksin_ kotona tämän yön ja huomisen päivän kun lapset on isänsä kanssa yön poissa. Olen jo nauttinut melkein pullon viiniä, pukenut seksikkäimmän mekkoni päälle, musiikki soi täysillä ja lauleskelen "mikkiin" lemppari tanssilaululujani ja tanssin sydämeni kyllyydestä. Tulin vain välillä moikkaamaan teitä rakkaat av-mammat.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:10"]Mullekin kuuluu hyvää tai oikeastaan tosi ihanaa. Oon _yksin_ kotona tämän yön ja huomisen päivän kun lapset on isänsä kanssa yön poissa. Olen jo nauttinut melkein pullon viiniä, pukenut seksikkäimmän mekkoni päälle, musiikki soi täysillä ja lauleskelen "mikkiin" lemppari tanssilaululujani ja tanssin sydämeni kyllyydestä. Tulin vain välillä moikkaamaan teitä rakkaat av-mammat.
[/quote]
Ihanaa! Jatka samaan malliin<3
Moikka! Osaattekohan fiksut kertoa, mikä mua mahtoi pistää tänään biitsillä? Olin kahlaamassa vedessä vähän siinä hiekkarannan sivussa, oli siis semmoista niljaa pohjaa jne. Sitten nousin vedestä ja hetken päästä ihmettelin kun alkoi varpaita kutittaa, raavin ihan raivona, ihmettelin kavereille että mikähän tässä... mitään paukamaa ei noussut, mutta kun kutina loppui, kaksi varvasta muuttui punaisiksi ja turposivat, samoin jalkapöytä niiden kohdalta puoliväliin. Kaverit epäilivät ampiaista, mutta eikös se satu, eikä kutise (eikä ne sukella vedessä :D). Tunti ja turvotus oli laskenut kokonaan, ei jälkiä varpaissa. Mikähän vesimörkö siellä tökkäsi! T: ihme kyllä selvisin elossa tästä koettelemuksesta.
Aini, unohtui sanoa, että kovasti varpaita kuumotti ja poltteli sen tunnin ajan.
T: turbovarvas
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:28"]
Moikka! Osaattekohan fiksut kertoa, mikä mua mahtoi pistää tänään biitsillä? Olin kahlaamassa vedessä vähän siinä hiekkarannan sivussa, oli siis semmoista niljaa pohjaa jne. Sitten nousin vedestä ja hetken päästä ihmettelin kun alkoi varpaita kutittaa, raavin ihan raivona, ihmettelin kavereille että mikähän tässä... mitään paukamaa ei noussut, mutta kun kutina loppui, kaksi varvasta muuttui punaisiksi ja turposivat, samoin jalkapöytä niiden kohdalta puoliväliin. Kaverit epäilivät ampiaista, mutta eikös se satu, eikä kutise (eikä ne sukella vedessä :D). Tunti ja turvotus oli laskenut kokonaan, ei jälkiä varpaissa. Mikähän vesimörkö siellä tökkäsi! T: ihme kyllä selvisin elossa tästä koettelemuksesta.
[/quote]
En kyllä osaa sanoa mikä sinua pisti. Sen vain tiedän, että veden pohjassa ja juurikin mudassa, elää vaikka millaisia toukkia ja erilaisia mönkijöitä pelkäästään kourallisessa sitä liejua. Eiköhän niistä ole joku, joka pistää kipeästi. Ampiaisen pistot muuten tuntuu erilaisilta. Minua on pistänyt kolme ampiasita, joista kaksi sattui ja kolmas ensin vähän kirpaisi (ehkä vesi lievitti sinua) ja sitten lähinnä vain kutitti.
Samaa mietin itsekin, että olen vaan jotain liejumönkijää ärsyttänyt varpaineni. Ampiainen on itseäkin pistänyt ja siinä se kipu tuli ensin ja sitten vasta lieveilmiöt. Onneksi aikuisena selviää näistä pelkällä ihmettelyllä, ja lapsiltakin tuli kunnioitusta kun esittelin turvonneita varpaita :D
Minäkin haluan vauvan! :'(