Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestävät kumisaappaat?

Mökkiläinen
20.07.2021 |

Ostin pari vuotta sitten nokian kontiot ja jo nyt vesi ei pysy ulkopuolella. Onko kellään kokemusta mitkä kumpparit kestäisivät edes hieman kauemmin käyttöä? Kunnollisista voisi kyllä jonkinverran maksaakin.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia taida enää ollakaan?

Vierailija
22/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sääli Nokian saappaita kun Ei enää valmisteta Suomessa vaan tuotanto on siirretty ulkomaille , niin se vain 120- vuotis , taipaleella laatu on huonontunut , jos haluaa 100,% sta tuotetta saa kyllä kivet ja kannot kääntää että löytyy, Kotimainen tuote .

Niinpä en tiedä onko enää mitään kestävää kumisaappaita huomenna luulen sellaiset löytävän Oulusta jostain kivijalka liikkeestä.

Nokian sivujakin koko talven katsoin että tilaan tollaset violetit Hai saappaat ..ynnäilin vain.

Valkeas ei ainakaan ole katsoin netistä .Ei Interspprtista kuvista päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niiden nimenomaan olla kumisaappaat, vai kelpaako sulle myös polyuretaanisaappaat? Sievin pur-saappaat ovat ainakin kestävät.

Vierailija
24/76 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin matinkengästä kotimaiset kontiot. Taisi olla tarjolla kokoon 41 asti.

Vierailija
25/76 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi ostaa edulliset ja laadukkaat kumisaappaat, suosittelisin ehdottomasti Viking Seilas kumisaappaita. Minulla on ollut kaiken merkkisiä saappaita. Nyt kaksi vuotta olen käyttänyt Seilas saappaita. Nämä ovat hyvät saappaat kaikenlaiseen käyttöön ,mihin yleensä saappaita tarvitaan.

Siinä vaiheessa, kun kaikenmaailman Kontiot hapertuvat ja murenevat, Seilas saappaat jalassa voi jatkaa sukat kuivina pientä ylpeyttä tuntien.

Vierailija
26/76 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi ostaa edulliset ja laadukkaat kumisaappaat, suosittelisin ehdottomasti Viking Seilas kumisaappaita. Minulla on ollut kaiken merkkisiä saappaita. Nyt kaksi vuotta olen käyttänyt Seilas saappaita. Nämä ovat hyvät saappaat kaikenlaiseen käyttöön ,mihin yleensä saappaita tarvitaan.

Siinä vaiheessa, kun kaikenmaailman Kontiot hapertuvat ja murenevat, Seilas saappaat jalassa voi jatkaa sukat kuivina pientä ylpeyttä tuntien.

Joo Sellaiset on mukavat jalassa ja näyttävät mielestäni hienommilta, kuin vaikka navettasaappailta näyttävät Hunterit.

Vierailija
27/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hai-saappaat noin kuusi vuotta sitten. Niitä on käytetty todella paljon. Ovat ehjät ja hyväkuntoiset vielä. Olen samaa mieltä että juuri tuo säännöllinen käyttö pitää saappaat hyvässä kunnossa. Vielä kun säilyttää auringonvalolta ja kuumuudelta suojassa.

Vierailija
28/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaita pitää myös säilyttää oikein, ja hoitaa aina välillä kuminhoitoaineella.

Moni säilyttää kumisaappaitaan jossain lämpimän patterin lähellä, tai ulkona terassilla , jossa uv- säteily pilaa ne. Kerran tai pari vuodessa sitten kiskotaan nuo auringon haurastuttamat vähän käytetyt saappaat jalkaan, ja ihmetellään, miksi ne ovat haalistuneet, ja vuotavat.

Olen samaa mieltä, että saappaat, ainakin Hait kestävät käyttöä , kun niistä huolehditaan.

Vierailija
29/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upotat jalat sulaan bitumiin. Jos haluat talvikumisaappaat laita villasukat jalkaan.

Vierailija
30/76 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Hait on kestäneet jo kahdeksan vuotta. Ovat vielä hyväkuntoiset, joten voin kyllä suositella.

Vierailija
31/76 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm-hmmm... drallallaa... deittejä etsimässä....? piiskaa ja remmejä myös...? 😉

Vierailija
32/76 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Sievit näkyy maksavan nykyään 99 euroa.

Vierailija
33/76 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hait on olleet tosi kestävät, voin suositella.

Vierailija
34/76 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saappaita pitää myös säilyttää oikein, ja hoitaa aina välillä kuminhoitoaineella.

Moni säilyttää kumisaappaitaan jossain lämpimän patterin lähellä, tai ulkona terassilla , jossa uv- säteily pilaa ne. Kerran tai pari vuodessa sitten kiskotaan nuo auringon haurastuttamat vähän käytetyt saappaat jalkaan, ja ihmetellään, miksi ne ovat haalistuneet, ja vuotavat.

Olen samaa mieltä, että saappaat, ainakin Hait kestävät käyttöä , kun niistä huolehditaan.

Itse olen tehnyt Hai-saappaiden säilytyksessä varmaan kaikki nuo virheet. Ovat usein lasitetulla terassilla ulkooven luona säilytyksessä. Tuosta johtuen saappaat ovat todella haalistuneet ja muutenkin melko haurastuneen näköiset, ainakin varsien valkoiset yläreunat. Punainen värikin alkaa olla muisto vain.Kaikesta tuosta huolimatta ovat ihan mun luottojalkineet edelleen. Tänäkin talvena on lammikoiden ja loskan keskellä voinut aina luottaa, että sukat pysyy kuivina. Nytkin vuoden vaihteen molemmin puolin ovat olleet usein työmatkoilla, kaupassa ja muutenkin kaupungilla jalassa .

Nämä Hait on kestäneet jo noin kuusi vuotta, ja saa nähdä miten kaun vielä kestävät. Ainut miinus näissä on hapertunut ulkonäkö, joka on kyllä ihan omaa syytä. Ja lainaan vielä aikaisempaa kirjoittajaa: Kun sitten kiskotaan nuo auringon haurastuttamat saappaat jalkaan, niin en voi muuta kuin ihmetellä, kuinka ne kestävät vuodesta toiseen, pitävät vettä ja ovat mukavat jalassa.

Vierailija
35/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto kengät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt Hai-saappaiden säilytyksessä varmaan kaikki nuo virheet. Ovat usein lasitetulla terassilla ulkooven luona säilytyksessä. Tuosta johtuen saappaat ovat todella haalistuneet ja muutenkin melko haurastuneen näköiset, ainakin varsien valkoiset yläreunat. Punainen värikin alkaa olla muisto vain.Kaikesta tuosta huolimatta ovat ihan mun luottojalkineet edelleen. Tänäkin talvena on lammikoiden ja loskan keskellä voinut aina luottaa, että sukat pysyy kuivina. Nytkin vuoden vaihteen molemmin puolin ovat olleet usein työmatkoilla, kaupassa ja muutenkin kaupungilla jalassa .

Nämä Hait on kestäneet jo noin kuusi vuotta, ja saa nähdä miten kaun vielä kestävät. Ainut miinus näissä on hapertunut ulkonäkö, joka on kyllä ihan omaa syytä. Ja lainaan vielä aikaisempaa kirjoittajaa: Kun sitten kiskotaan nuo auringon haurastuttamat saappaat jalkaan, niin en voi muuta kuin ihmetellä, kuinka ne kestävät vuodesta toiseen, pitävät vettä ja ovat mukavat jalassa.

Vierailija
36/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotto kengät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni tuo kommentti äsken nimimerkin kohdalle. Yritin vain kommentoida, että kannattaisi varmaan ostaa uudet.

Vierailija
37/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaisi ostaa uudet? Nuo haalistuneet Hait on edelleen mun ainoat saappaat. Huonosta hoidosta huolimatta jalat pysyy kuivana, ja siihen saappaita juuri tarvitaan. Ja ne valkoiset yläreunatkin, vaikka vähän murenevat. Kestävät kuitenkin hyvin kun saappaat vetää jalkaan. Nää on vähän kuin hyvä ystävä,johon voi aina luottaa, Eli niin kauan, kuin pitävät vettä, en osta uusia.

Vierailija
38/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievit ovat tosiaankin hyvät ja kestävät vaikka tekisi likaisiakin töitä. Hintoja kannattaa selata eri paikoista. Halpakaupoista, haalariukkojen kaupoista ym voi löytyä tarjouksesta.

Vierailija
39/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievit ovat tosiaankin hyvät ja kestävät vaikka tekisi likaisiakin töitä. Hintoja kannattaa selata eri paikoista. Halpakaupoista, haalariukkojen kaupoista ym voi löytyä tarjouksesta.

Nuo sopii varmaan työkäyttöön hyvin. Mutta kaupunkikäyttöön Hait ovat kyllä paljon kauniimmat.

Vierailija
40/76 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin kengät tehdään käsittääkseni myös Suomessa.