Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ikäinen voi mielestänne jäädä kotiin

Vierailija
26.07.2014 |

viikonlopuksi, kun muu perhe lähtee esim. mökille?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö luota 16v poikaan, mainitsit vain tytön

Vierailija
2/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä jo 16-vuotias, jos on tolkullinen tapaus. Omaani en jättäisi vielä,koska varmaan järjestäisi bileitä ym. typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme päättäneet et kun täyttää 17v niin voi jäädä jo itsekseen kotiin.

Vierailija
4/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän jo esim. 14v pärjää ihan hyvin.

Vierailija
5/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ehkä 15-16-vuotiaan. Omani on 16, eikä ole koskaan ollut yötä yksin kotona. Pitäisi varmaan alkaa harjoittelemaan. Tietää kyllä että helvetti on irti jos alkaa bileitä järkkäämään, yhden kaverin saisi ottaa yökylään tietenkin.

Vierailija
6/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain jäädä 16v:nä, opettaa hyvin rahan käyttötaitoja, kun joutuu itse käydä kaupassa.

Vierailija
7/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 16v jäi kotiin peräti kuudeksi päiväksi kun olimme matkoilla (nuoremman sisaruksen ottelumatka, 16v ei halunnut tulla). Vielä viime kesänä otimme silloisen. 15veen mukaan samaiselle reissulle.

Vierailija
8/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa.Ei kyse oo siitä etteikö pärjäisi jo aiemmin, mut asunto on meidän enkä luota siihen etteikö kavereita ramppais meillä meidän poissa ollessa enkä halua et meilt häviää jotain varsinkaan ku ei nuori kerkee kaikkia vahtimaan tai sit sinne tuppaa ulkopuolisia.Tiedän monta perhettä jossa kämppä on laitettu remonttiin.14v on just murrosikäinen 17v on kypsempi ymmärtämään asioita ja käyttäytymään fiksusti.

Vierailija
9/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hetki sitten kaksiviikkoa yksin kotona, pidin parit bileet ja poikuus lähti, ikää 17

Vierailija
10/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Periaatteessa luotan tyttöön 16v (melkein 17v), mutta mietityttää kun kauhutarinoita kuulee. No, pakko vaan luottaa, ei ole ikinä mistään bileistä ollut kiinnostunut, kinnostuksen kohteet muissa harrastuksissa. Ap.

Vierailija
11/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pysykö paikat ehjinä?

Vierailija
12/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa 15v jäädä kotiin, mutta ei tähän meidän perheen kotiin vaan omaan opiskelijakämpäänsä. Siellä saa elää niin kuin tahtoo, siellä ei ole varastettavaa eikä rikottavaa, jos kaveriporukan lisäksi tulee muita käymään.

Vierailija
13/13 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan hyvin kun olin 16 vuotiaana ekaa kertaa muutaman yön yksin kotona. Tuntui tosi kummalliselle vaikka ei pelottanut tms. Oli sovittu että voin mennä sukulaiselle jos siltä tuntuu, ja jossain vaiheessa sitten meninkin. Olisi varmaan ollut suoraviivaisempaa jos olisi ollut koulua ja arkirutiinit olisivat täyttäneet päivän, mutta kesälomalla oli liian vapaata. Mitään varsinaisen tyhmää en tehnyt, mutta muistan syöneeni ihan valtavasti karkkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi