Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Kommentit (20)
Omien lasten menestyminen elämässä.
Usko Jeesukseen ja sen mukanaan tuoma sisäinen rauha ja lepo. Se, kun
voi auttaa jotakin ihmistä.
J-P
Se on monien asioiden summa:
- ystävät ja heidän kanssaan vietetty aika
- uusien ihmisten tapaaminen, vuorovaikutus
- juhliminen
- vastapainoksi oma rauha
- vakaa talous
- viihtyisä koti
- mahdollisuus ja vapaus tehdä erilaisia asioita
Hyvä kysymys! Usko Jeesukseen! Ehdottomasti onnellisimmaksi tekevä asia!
Rahat voi menettää, perheen voi menettää, terveyden voi menettää, mutta Jeesusta ei voi menettää, ellei ihan itse luovu! Sitäpaitsi Jeesus kantaa yli kuoleman virran, ja on iankaikkisesti läsnä, jos elää jo tässä ajassa Hänen omanaan! Edes kuoleman ajattelu ei vie sitä onnea, minkä Jeesus vaikuttaa, vaan päinvastoin: kun aikanaan kuolee, niin onkin onnellisesti Taivaan Kodissa!
Mikä voisi olla siis sen onnellisempaa?!!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:51"]Usko Jeesukseen ja sen mukanaan tuoma sisäinen rauha ja lepo. Se, kun
voi auttaa jotakin ihmistä.
J-P
[/quote]
Usko jeesukseen? Minäkin uskon Jeesukseen mutta en jumalaan, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Se että Jeesus niminen henkilö eli 2000 vuotta sitten tuo sieluusi rauhan ja levon? Kummallista kertakaikkiaan.
Lapset, mies, seksi, ystävät, kiva työ, mun vanhemmat ja veli perheineen, harrastukset, ihmiset, aurinko, ihana koti, se, että mä oon mä.
Työpaikka missä viihdyn, hyvä ruoka, miehen halit ja pusut, juuri vaihdetut lakanat, kahvikuppi työpäivän jälkeen, spontaanit illat... Onnellisuus on pienistäkin asioista kiinni!
1) Lapset, heidän rakkaus ja ihanuus, yhteinen aika, elämän rikkaus mitä he tuovat elämääni 2) aviomieheni, johon rakastuin ja jota rakastan, hänen ihana rakkaus, uskollisuus, ystävyys, kumppanuus, yhteinen vietetty aika
3) perheen kanssa yhteinen aika, illalliset, matkat, viikonloput, mökkeily
4) harrastukset, lukeminen,käsityöt, kirppislöydöt, kaunis koti, siisti koti, illlalliset, ystävän kanssa vietetty aika, kesä, lämpö ja aurinko, nukkuminen
5 työ jossa onnistumisen hetkiä, saavutettuja tavoitteita, positiivinen palaute
6) luonto, marjastus, sienestys, luonnosta nauttiminen, eläimet
7)kiinnostavien asioiden seuraaminen mukaanlukien netti, tv, viihde
Terveys, lapsettomuus, parisuhde, ystävät, taide.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 23:39"]Terveys, lapsettomuus, parisuhde, ystävät, taide.
[/quote]Kirjoitinko minä tämän? :D
Jumalani, Jeesukseni, rakas perheeni ja ihmiset ylipäänsä ympärilläni. Siinä on kaikki, mitä onneeni tarvitsen :)
T kr.
Kun aamulla unisena käännyn naisystäväni viereen lusikkaan, pörrötän hänen niskavillojaan kevyesti, laitan käteni hänen reidelleen ja meidän ihomme hohkaavat lämpöä toisillemme ja tiedän, että hän on siinä myös kun herään...
-Saan tavata lapsiani niin usein kuin haluan
-Hyvä mies/parisuhde
-Saan tehdä töitä dementikkojen parissa ilman alan koulutusta
-Pääsin velkajärjestelyyn
-Mulla on ihania ystäviä
-Meillä on nätti koti
Nämä ovat niitä isoja asioita. Päivittäin minut tekee onnelliseksi pienemmät asiat, kuten tänään lenkkeily pururadalla, pojan antama halaus ja miehen kotona vietetty ruokatunti.
Olen ollut joskus oikeasti onneton, joten muistan olla joka päivä kiitollinen siitä mitä minulla on.
Olen onnellinen silloin kun tiedän että Putinia vituttaa! Ja tiedän Putskua vituttaa juuri tällä hetkellä: siispä olenkin onnellinen juuri nyt.
Raha ja perhe! =)