Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Ghettoblaster että sai soittaa sandstormia mammojen iloksi. Voi sitä riemua kun kaikki taputti käsiään ja lauloi mukana.
Ei hommattu korvikkeita, matkusteltiin paljon eri maissa, vähintään laivalla oltiin viikottain. Lisäksi tietty mökki, vene ja muut härpättimet. Ei vaikuttanut elämään mitenkään.
Koronarobotti-imuri tuli näin ekana mieleen.
Mieheni hankki iskäpömpän.
Vierailija kirjoitti:
Mä hankin longcovidin. Tai sain sen oikeestaan työsuhde-etuna.
Mä taas hankin koronatyön. Vaihdoin työpaikkaa korona-aikana. Yhteen kaikkein pahimpaan koronarysään.
Korona kesti 4 pv.
.
Ostin asunnon ja reissasin, mihin nyt pääsi.
2 kk olin lomautettuna + kesäloma.
Oli kyllä hieno vuosi tuo 2021
Ei mitään, en ole ennenkään flunssien takia hankkinut mitään.
Me hankittiin koronamökki. Ja nyt ollaan harkitsemassa koronaomakotitaloa. Puolet vuodesta menee mökillä, mutta ei sitä toistakaan puolta vuotta tee enää mieli olla kerrostalossa.
Mulla on koronakeittiö. Alle kahdessa vuodessa säästyi niin paljon rahaa, että viime syksynä teetin keittiöremontin.
Läskiä täälläkin. Kunto on romahtanut.
Kolme puoliautomaattikivääriä ja pumppuhaulikko.
Korona-omakotitalo 😁 tosin oli muutenkin tarkoitus ostaa omakotitalo ennen kuin esikoinen menee kouluun (nyt elokuussa), mutta sattui tuo korona-aika just tuohon samaan hetkeen. Pitkään piti kyllä etsiä taloa, moni lupaava meni ihan hetkessä ennen kuin ehdittiin edes näyttöön.
Rakensimme terassin uudestaan ja lasitimme.
Sairastuin sekä fyysisesti (ei covid) että psyykkisesti, tämä harmittaa niin vietävästi etten oikein välillä tiedä miten päin olisi kun ei mistään pysty nauttimaan.
Koronakilot ja kotiin toki vaikka mitä mm etätyötä varten.Koiria ja lapsi jo on...
Juoksumatto. Ei enää tekosyitä lenkille lähtemiseen.
Maskeja ja 2 testiä mitään muuta ei ole.