Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Kasveja. Alkaa pieni viidakko tulla tänne....huomenna tulee lisää :)
Koronakoira: Jep! (alettu hankkimaan ennen koronaa)
Koronavauva: Jep! x2 (ensimmäinen laitettu alulle ennen koronaa)
Koronamuutto: Jep! x2
Huhhuh on ollu kiire 😂
Vakava masennus, sairausloma, mielialalääkitys ja murtunut olkaluu. Tässä koronavuoden saalis.
Opintopisteitä. Olen alanvaihtaja ja opiskelen työn ohessa. Etätöiden takia on säästynyt matka-aikaa ja jaksanut paremmin, ja opinnot ovat edenneet. Myös rahaa on mennyt vähemmän kun työmatkoja ja lounaita ollut vähemmän.
Koronapeppu, pyöräilen niin paljon, että peba kiinteytynyt huomattavasti. Ekaa kertaa elämässäni todella pidän isosta takapuolestani.
Koronatukka, kampaajalle kerran vuodessa. Olen kuuskymppinen ja mulla on pitkä lainehtiva curlygirl hippitukka. Ei mitenkään paksu, mutta minä tykkään.
Viidet korvakorut panttihuutokaupasta, vähän lähti lapasesta viime kesänä kun ei ollut mitään tekemistä. Maski on niin tylsä, että jotenkin sitä haluaa piristää ja hankkia luksusta vanhaan naamaan.
Laadukkaita ulkoilutakkeja pyöräilyyn ebaysta.
Akkukottikärryt pihasiivousta ja puutarhatöitä helpottamaan.
Alkuun hamstrattiin ruokaa, mutta nekin on jo syöty. Sitten huomasin, että elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin ennenkin. Mitään ei ole tehty toisin kotona vuoksi. Yhden maski paketin ostin, loput mies on pöllinyt töistä. Ei niitä paljon mene, kun samaa käyttää useasti. Ei ole hankittu koiraa, ei vauvaa, ei mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun hamstrattiin ruokaa, mutta nekin on jo syöty. Sitten huomasin, että elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin ennenkin. Mitään ei ole tehty toisin kotona vuoksi. Yhden maski paketin ostin, loput mies on pöllinyt töistä. Ei niitä paljon mene, kun samaa käyttää useasti. Ei ole hankittu koiraa, ei vauvaa, ei mökkiä.
Jos varastaminen on mielestäsi ok, niin voin mielelläni viedä teiltä arvoesineitä.
Tosin niitä on varmaan niin vähän, ettei murtautuminen kannata.
Mökki ja pintaremontti kotiin. En sitten tiedä, paljonko johtuu koronasta.
Kyykkyhäkki, isot kasat painoja ja tarvikkeita. Ja uudet vartalot miehen kanssa.
Ja pro -mallin ylihintainen koronakuntopyörä, joka on päivittäin kovalla käytöllä.
2020: Lomautettuna 7/12 kk, kesämökin vanhan lakan poisto hirsistä ja kyllästys, 2x huonetta tapetoitu kotosalla, paljon piha- ja puuhommia. 2021: lomautettuna 2 kk, 2x saunaa rempattu (koti ja mökki (+uusi kiuas), 1,5 krs puutalon maalaus. 2020/2021: stressitaso helpottunut, ei tarvi viettää 1,5 h päivässä autossa työmatkaa, - 12 kg, lihasmassa kasvanut. Ollut kuin sapattivuosi. Matkailusta säästynyt raha on mennyt lähinnä rautakauppaan (ja olueeseen). Palju pitäs vielä laittaa...
Terv. M57
Kasveja sekä pihalle että sisälle.
Ostettu ruokatarvikkeita ja alettu laittaa kunnollista ruokaa kotona.