Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehtaiskohan sitä mennä elokuviin yksin..

Vierailija
26.07.2014 |

ei tekemistä, mietin onko noloa lähteä elokuviin yksin..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja

Vierailija
2/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt monta kertaa. On mukavaa katsoa leffa ihan omassa rauhassa. Apinoiden planeetan menen katsomaan heti, kun on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Etenkin päivänäytöksissä on useinkin porukkaa yksin liikkeellä, minäkin olen pari kertaa käynyt yksinäni. Ei siihen kukaan kiinnitä huomiota, varsinkaan enää sitten, kun sali pimenee ja leffa alkaa.

Vierailija
4/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaista sakkia.

Vierailija
5/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole noloa, kyllä siellä on kaikissa näytöksissä useampiakin yksinäisiä ihmisiä

Vierailija
6/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän kuuluu nimenomaan mennä yksin, jos ei ole treffejä! Oikein klassista yksinäisten kaupunkilaisten ajantappoa!

Vierailija
7/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa ja kyllä kehtaa. Niinä kertoina kun olen itse käynyt, on siellä aina ollut muitakin yksin liikkeellä olevia.

Vierailija
8/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kävin joskus -99 leffassa yksin. Näytöksessä oli mun lisäks 6 ihmistä . Sain valita paikan itse ja laitoin löhö asennoksi.

Vierailija
9/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nolottaa? Sekö, että kuvittelet muilla olevan siellä läheistä seuraa ja että sinä olet luuseri? Nolo luuseri, jolla ei ole yhtään kaveria, jonka kanssa pitää hauskaa?

Vierailija
10/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki osoittelevat sinua ja nauravat. Eivät pysty enää keskittyä koko elokuvaankaan. Järjestyksenvalvoja tulee saattamaan sinut ulos salista. Sinulle lipun myynyt henkilö saa kirjallisen varoituksen. Haluatko todella tätä?

Vierailija
11/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksin 9krt/ 10 krt koska mulla on omalaatuinen elokuvamaku ja meen sinne juuri sen elokuvan takia

Vierailija
12/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksin 9krt/ 10 krt koska mulla on omalaatuinen elokuvamaku ja meen sinne juuri sen elokuvan takia

Vierailija
13/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina yksin ja nautin elokuvasta ilman seuralaisen kommentteja. Luenhan kirjaakin yksin.

Vierailija
14/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jessus sentään tätä typeryyttä. Olen ollut yksin teatterissa, konserteissa, oopperassa, risteilyillä ja pitkillä lomamatkoilla ja kyllä myös elokuvissa. Miksi pitäisi olla kaveri siinä vieressä istumassa hiljaa katsomassa kanssasi valkokankaalle?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän