kehtaiskohan sitä mennä elokuviin yksin..
ei tekemistä, mietin onko noloa lähteä elokuviin yksin..
Kommentit (14)
Mä oon mennyt monta kertaa. On mukavaa katsoa leffa ihan omassa rauhassa. Apinoiden planeetan menen katsomaan heti, kun on aikaa.
Ei ole noloa. Etenkin päivänäytöksissä on useinkin porukkaa yksin liikkeellä, minäkin olen pari kertaa käynyt yksinäni. Ei siihen kukaan kiinnitä huomiota, varsinkaan enää sitten, kun sali pimenee ja leffa alkaa.
ei ole noloa, kyllä siellä on kaikissa näytöksissä useampiakin yksinäisiä ihmisiä
Sinnehän kuuluu nimenomaan mennä yksin, jos ei ole treffejä! Oikein klassista yksinäisten kaupunkilaisten ajantappoa!
Ei ole noloa ja kyllä kehtaa. Niinä kertoina kun olen itse käynyt, on siellä aina ollut muitakin yksin liikkeellä olevia.
Muistan kun kävin joskus -99 leffassa yksin. Näytöksessä oli mun lisäks 6 ihmistä . Sain valita paikan itse ja laitoin löhö asennoksi.
Mikä siinä nolottaa? Sekö, että kuvittelet muilla olevan siellä läheistä seuraa ja että sinä olet luuseri? Nolo luuseri, jolla ei ole yhtään kaveria, jonka kanssa pitää hauskaa?
Ei. Kaikki osoittelevat sinua ja nauravat. Eivät pysty enää keskittyä koko elokuvaankaan. Järjestyksenvalvoja tulee saattamaan sinut ulos salista. Sinulle lipun myynyt henkilö saa kirjallisen varoituksen. Haluatko todella tätä?
Mä käyn yksin 9krt/ 10 krt koska mulla on omalaatuinen elokuvamaku ja meen sinne juuri sen elokuvan takia
Mä käyn yksin 9krt/ 10 krt koska mulla on omalaatuinen elokuvamaku ja meen sinne juuri sen elokuvan takia
Menen aina yksin ja nautin elokuvasta ilman seuralaisen kommentteja. Luenhan kirjaakin yksin.
No voi jessus sentään tätä typeryyttä. Olen ollut yksin teatterissa, konserteissa, oopperassa, risteilyillä ja pitkillä lomamatkoilla ja kyllä myös elokuvissa. Miksi pitäisi olla kaveri siinä vieressä istumassa hiljaa katsomassa kanssasi valkokankaalle?????
Voi luoja