Tutkin kaikkien naisten rintaliivit ja pikkuhousut kylässä käydessäni. Kysy?
Tutkin kaikkien naisten rintaliivit ja pikkuhousut kylässä käydessäni. Kysy?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:06"]Tämän takia kotiini ei tule ketään vieraita. Olen menettämässä uskoni ihmisiin.
Siis mitä eläimiä teillä on ystävinä?
Siis seksissä kaikki nuolemiset on jees nyt toisten pyykkeihin? What?
Toi peilikaappi juttu on niin totta yksi ystäväni meni kokeilee kaapissa vuosia seissyttä hajuvettä ja tympeä, pilaantunu tuoksu sen mukainen. Mahtoiko häntä edes hävettää? Tottakai tajusi että huomasin.
Ihan sama kuin toisten meikkien lainaaminen. En anna edes luvalla sillä pidän mrsa:ni ihan itselläni.
[/quote]
Jos harrastat seksiä, olet eläin. Et eroa mitenkään ap:stä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:59"]No turhaan saat varmaan multa etsiä molempia, jotkut pikkarit nyt saattaa jossain olla mutta usein ovat hukassa itseltänikin.
[/quote]
Useimmilla naisilla asut on helposti löydettävissä, ajan myötä oppii naisten tavat.
[/quote]Niin sitten varmaan, mutta kun itse en omista toisia ollenkaan ja toisiakin ehkä kahdet, jotka voivat hyvinkin molemmat olla hukassa tai pesukoneessa tai päällä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:25"]Missä tutkit ne? Mä ainakin ihmettelisin, jos vaatisit päästä vaatehuoneeseen :)
[/quote]
Tutkin yleensä pyykkikorin. Vaatehuoneen vain tilaisuuden tullen. Kiihottaa nähdä, millaisia alusasuja naiset käyttävät, tutkia kuppikoot ja haistella pilluntuoksuja.
[/quote]
Vähän säälittäviä tuollaiset joille kiihottavin asia on käpälöidä jonku alkkareita likapyykissä, mutta oikealle elävälle naiselle ne eivät yleensä osaa sitten tehdä yhtikäs mitään.
[/quote]
Defenssit taas pinnassa. Ei se kiihottavin asia ole, mutta yksi kiihottava asia muiden joukossa. Olen kyllä saanut paljon kiitosta sängyssä, se ei kuitenkaan muuta sitä, että on silti kiihottavaa tutkia asuja.
Eläimet ei harrasta seksiä ne parittelee.
Siinä on mielihyvä nuolemiset kaukana.
Luule vaan, ettei sun outoilujasi huomata. Ihmiset yleensä osaa kunnioittaa toisten yksityisyyttä ja huomaa jos joku ei niin tee.
Jaa että oikein defenssejä? Mieluummin pidänkin etäisyyttä ihmisiin joiden toimintaa en kunnioita, joten olkoon kuten sanot.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:15"]Luule vaan, ettei sun outoilujasi huomata. Ihmiset yleensä osaa kunnioittaa toisten yksityisyyttä ja huomaa jos joku ei niin tee.
Jaa että oikein defenssejä? Mieluummin pidänkin etäisyyttä ihmisiin joiden toimintaa en kunnioita, joten olkoon kuten sanot.
[/quote]
Defenssejä ovat sellaiset ajatuskuviot, joissa tässä tapauksessa kuvitellaan, että kertomani kaltaista asiaa harrastavat jotkin kyttyräselkäiset surkimukset, eivät suinkaan esimerkiksi ihan tavalliset, mukavat miehet, joista ei kukaan päällepäin näe hänen outoja fetissejään.
Tiedän varmuudella parin ihmisen huomanneen harrastukseni, toista ei haitannut, toista haittasi, mutta olet naiivi, jos kuvittelet jokaisen naisen huomaavan, että hänen pyykissä lojuviin pikkareihinsa on koskettu, etenkin kun asetan ne täsmälleen siihen, missä ne olivat.
Ap taitaa olla se sama mies joka tykkää vilautella munaansa naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:29"]Ap taitaa olla se sama mies joka tykkää vilautella munaansa naisille.
[/quote]
Totta.
Mäkin nuuhkin aina kylässä käydessäni pyykkikoriin heitettyjen kulahtaneiden kalsareiden tuoksuja! Nammmmm!!! Ja katson tietenkin aina myös minkä kokoisia kalsareita isäntä käyttää. Pitkälahkeiset on kaikkein kiihottavimpia. Joskus tungen käsilaukkuun kaikkein mehevimmän tuoksuiset!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:07"]Oletkin varmaan tosi suosittu vieras. Onko joskus kutsuttu toista kertaa kylään?
[/quote]
En minä kiinni jää. Ja muuten olen ihan normaali, pidetty mies. En jaksaisi alkaa jauhaa defensseistäsi, ne ovat täysin ilmeiset