Missä Helsingin baarissa fiksuja 30+ miehiä
Nyt tarvittaisiin neuvoja! Ollaan ystävän kanssa sinkkuunnuttu hiljattain ja tänään lähdetään viihteelle. Mihin baariin Helsingissä kannattaa mennä, kun haluaa tavata n. 30+ ikäisiä fiksuja, mielellään koulutettuja miehiä? Ollaan itse 35v+-.
Oon käynyt aika paljon Teatterissa, mutta porukka aika pinnallista usein myöhään illalla. Töiden jälkeen on fiksujakin porukkaa. Tänään menossa ja jatkossakin varmaan lähinnä lauantaisin. Joskus oon ollu Kämbin baarissa, aikoja sitten Apollossa pari kertaa, aikoinaan myös Kallessa. Eivät nykyään vaikuta kovin hyviltä.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:01"]
Jatkoille sitten sen miehen Kaivarin kattohuoneistoon!
[/quote]
niin just naisia tulvis ovista ja ikkunoista. ilman mitään metsästystäkin. huutas vain ikkunasta naiset sisään.
Miksi tuollainen mies viettäisi aikaansa kapakoissa?
[/quote]
[/quote]
Siksi, että hän nauttii oluesta/viinistä/drinkeistä?
Minä ainakin nautin, etenkin kesällä. Olen 33-vuotias koulutettu, unelmieni työssä oleva mukava mies Helsingin keskustasta ja minusta kesällä on todella mukavaa istua ulkona, nauttia auringosta ja hyvistä juomista.
[/quote]
Onneksi olkoon, mutta miksi sinulla ei ole vielä perhettä?
[/quote]
Koska en kaipaa perhettä. Olen vela ja etsin yhä oikeaa naista kumppanikseni.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:23"]
[/quote]
niin just naisia tulvis ovista ja ikkunoista. ilman mitään metsästystäkin. huutas vain ikkunasta naiset sisään.
[/quote]
[/quote]
Minä ainakin nautin, etenkin kesällä. Olen 33-vuotias koulutettu, unelmieni työssä oleva mukava mies Helsingin keskustasta ja minusta kesällä on todella mukavaa istua ulkona, nauttia auringosta ja hyvistä juomista.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et oo. Olevat saa pesää. ei ne istuskele tuolla tyhjänpanttina viiniä lipittämässä sitä "yhtä" ainotta oikeaa ettimässä.
Tunnen kyllä kivoja ja fiksuja ja monenikäisiä sinkkuja. Asiat ei aina mene niinkuin suunnittelee! Ei miehillä eikä naisilla. Laaitoinkin aloitukseen että fiksu, mielellään koulutettu mutta pointti on kiva ja fiksu mies, ei koulutus tee autuaaksi. Keskimäärin omantyylisiä löytyy enemmän koulutetuista kuin raksamiehistä (tunnen paljon näitäkin). Tänä vuonna olen tavannut pari tosi kivaa itäsuomalaista miestä, jos tapaisi vielä jonkun pks:llä asuvan. :) En halua kyyniseksi ruveta!
T.ap
Saako kovanonnen m35 tulla säpi treffeille
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et oo. Olevat saa pesää. ei ne istuskele tuolla tyhjänpanttina viiniä lipittämässä sitä "yhtä" ainotta oikeaa ettimässä.
[/quote]
Tapa itsesi, saastavittu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ottiko kovill? kassit täynnä ja yksin saat lipitellä. Mene kioskin kautta ja hae nessuja ja Jallu lehti. Kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:51"]Pks:lla ihmiset valitettavasti pinnallisempia kuin muualla, eikä ole ainoastaan minun mielipiteeni tämä.
Näin on paskanhaju jalostaa ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:04"]
Tuossa iässä taitaa olla jo aika vaikea löytää hyvää miesseuraa. Suurin osa on jo vakavassa parisuhteessa. Jäljelle ei jää minun kokemusten mukaan kun jämät ja muutama poikkeustapaus. Onnea etsintään jokatapauksessa.
[/quote]
Höpö höpö. Valtaosa pariskunnista eroaa jossain vaiheessa, joten liikenteessä on aina myös ihan fiksua parisuhdeainestakin tyttöystäviään ja vaimojaan pettävien lisäksi. Tiedän kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:04"]
Tuossa iässä taitaa olla jo aika vaikea löytää hyvää miesseuraa. Suurin osa on jo vakavassa parisuhteessa. Jäljelle ei jää minun kokemusten mukaan kun jämät ja muutama poikkeustapaus. Onnea etsintään jokatapauksessa.
[/quote]
Höpö höpö. Valtaosa pariskunnista eroaa jossain vaiheessa, joten liikenteessä on aina myös ihan fiksua parisuhdeainestakin tyttöystäviään ja vaimojaan pettävien lisäksi. Tiedän kokemuksesta.
[/quote]
juuri näin :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:51"]Pks:lla ihmiset valitettavasti pinnallisempia kuin muualla, eikä ole ainoastaan minun mielipiteeni tämä.
[/quote]
Tämä ehkä johtuu siitä, että maalla on otettava se ainut about samanikäinen kumppaniksi. Siinä on ihan sama, miltä näyttää. Kaupungissa on enemmän tarjontaa ja kilpailua.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:00"]Itseäni myös kiinnostaisi. Olen 23-vuotias ja aina pitänyt vanhemmista miehistä. Mahtaakohan kukaan vannhempi mies edes lähestyä itseäni kun olen nuorempi? Mihinkäs baariin kannattaisi minun mennä? Olen ollut vain Namussa ja Kallion baareissa kun en oikein tunne ketään.
[/quote]
Miehet rakastaa nuorempia naisia! Sekaan vaan
Missä Helsingin baarissa kohtaisi fiksuja 30+ miehiä talvella ja keväällä 2016?
Vierailija kirjoitti:
Rokkibaareista löytyy ne parhaat!
Missä Helsingissä on rokkibaareja?
AP ei ainakaan ole mikään älyn jättiläinen, jos kuvittelee kaikkien fiksujen miesten kerääntyvän johonkin tiettyyn baariin.
Vierailija kirjoitti:
Kalliossa on kai esim Kaiku aika hyvä baari, moni tuttava käy.
t.ap
Kaiku oli hyvä baari vielä silloin kun siellä kävi niitä ihmisiä, jotka tulivat KUUNTELEMAAN niitä artisteja, joita siellä soittaa. Nykyään näin ei ole. Tanssilattialla kiljutaan, puhutaan ja tyrkitään tanssijoita kun Liisaa ei näy missään eikä sen puhelin ole päällä. Olkaa hyvä ja menkää sinne Namuun mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla seuraavia paikkoja:
Hercules, Café Cavalier, Dtm, Hugo's Room, Fenix, Nalle Pub, Mann's Street, Freedom, Fairytale
Hugo's Room on lopetettu, Fenix on lopetettu, Nalle Pub on lopetettu ja Freedom on auki vain kesäisin. Muuten OK lista, lisäisin vielä TerassiBarin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:33"]
Ottiko kovill? kassit täynnä ja yksin saat lipitellä. Mene kioskin kautta ja hae nessuja ja Jallu lehti. Kyllä se siitä.
Nessut on ihan paskoja! Serlaa sen olla pitää!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla seuraavia paikkoja:
Hercules, Café Cavalier, Dtm, Hugo's Room, Fenix, Nalle Pub, Mann's Street, Freedom, Fairytale
Eikös Hercules oo homobaari? Saako sinne ees naiset mennä?
Ei tuon ikäisille ole..
t Mies 30v, KTM