Missä Helsingin baarissa fiksuja 30+ miehiä
Nyt tarvittaisiin neuvoja! Ollaan ystävän kanssa sinkkuunnuttu hiljattain ja tänään lähdetään viihteelle. Mihin baariin Helsingissä kannattaa mennä, kun haluaa tavata n. 30+ ikäisiä fiksuja, mielellään koulutettuja miehiä? Ollaan itse 35v+-.
Oon käynyt aika paljon Teatterissa, mutta porukka aika pinnallista usein myöhään illalla. Töiden jälkeen on fiksujakin porukkaa. Tänään menossa ja jatkossakin varmaan lähinnä lauantaisin. Joskus oon ollu Kämbin baarissa, aikoja sitten Apollossa pari kertaa, aikoinaan myös Kallessa. Eivät nykyään vaikuta kovin hyviltä.
Kommentit (65)
Olutravintoloissa on monesti fiksumpaa ja selvempää porukkaa kuin pintaliitoyökerhoissa. Tietysti siellä ei ole niin iskumeininki, mutta kyllä taitava pokaaja miehen löytää. ;) Tuntemani koulutetut ja normaalijärkiset miehet käyvät myös mm. Los Cojonesissa, Mattolaiturilla, Groteskin baarissa jne.
Los Cojones on Punavuoressa Annankadulla, Mattolaituri Kaivarinrannassa, Groteskin baari Erottajalla.
(Ja Teatteri Espan päässä Erottajalla, Apollo Manskulla Forumin alakerrassa, Kalle Kaartinkaupungissa Kasarmitorin kupeessa.)
Erinomaista, kiitos! Maitolaiturilta olen käynyt tänä kesänä paljon, mutta alkuillasta. Porukka ollut tosi hyvää, Grotesk oli aikaisempi vakimestani ja siellä itse asiassa aika siistiä porukkaa myös. Miehet ei niin helposti tule juttelemaan koska pöydät ainakin ennen oli erillään. Sitähän voisi miettiä. Olutravintolat einole käynyt mielessäkään, mutta moni fiksu tuttavamies pitää esim Teerenpelistä. Los Cojones ei ole tuttu, mutta pian on. ;)
Voiko Mattolaituriin mennä illalla?
t.ap
Mattolaiturille kannattaa mennä illalla, siellä porukka tanssii skumppapäissään ja meininkin on kuin ulkomailla olisi. Taitaa olla ainakin viikonloppuisin kahteen auki.
Pitäisköhän suunnata sinne :) oon ollu siellä vain päiväsaikaan ja alkuillasta kun jostain luulin, että se sulkee klo 22 (googlasin). Mihin ihmiset lähtee kun se menee kiinni? Jatkoille keskustaan?
Itseäni myös kiinnostaisi. Olen 23-vuotias ja aina pitänyt vanhemmista miehistä. Mahtaakohan kukaan vannhempi mies edes lähestyä itseäni kun olen nuorempi? Mihinkäs baariin kannattaisi minun mennä? Olen ollut vain Namussa ja Kallion baareissa kun en oikein tunne ketään.
Mattolaituri on tänään kahteen auki. Jatkoille sitten sen miehen Kaivarin kattohuoneistoon!
"Eilinen ilta oli mahtava. Tänään päästään jatkamaan. DJ aloittaa alkuillasta ja trooppisesta kesäyöstä nautitaan aina kahteen asti yöllä. Liittykää seuraan."
about an hour ago
Tuossa iässä taitaa olla jo aika vaikea löytää hyvää miesseuraa. Suurin osa on jo vakavassa parisuhteessa. Jäljelle ei jää minun kokemusten mukaan kun jämät ja muutama poikkeustapaus. Onnea etsintään jokatapauksessa.
Kalliossa on kai esim Kaiku aika hyvä baari, moni tuttava käy. Miesten voinolla vaikea arvioida ikää. Olen 34 ja viimeksi laivalla 28 miehet arvelinettä olen samanikäisen. Sanoivat että 25 olisi ollut ihan uskottava. Olen kyllä aika babyface.. Eiköhän näihin samoihin vaan.23 on kyllä aika nuori, siis ne 35 miehet joita tunnen eivät ole nuorista kiinnostuneita mutta monikaan on varsinkin jos olet nätti. Haluavat että naisella hyvä työ ja tulot.
t.ap
Kyllä ne miehetkin eroavat enkä missään nimessä aio luovuttaa tainleimata kaikkia miehiä huonoiksi. Monilla miehillä ihan samat kokemukset deittailusta, fiksuja ja tyhmiä on molemmissa. :)
Vielä täsmennyksestä että ensisijisestinon tarkoitus pitää hauskaa ja jutella kivojen ihmisten kanssa. Pärjätään hyvin ilman miehiäkin mutta tietysti toivotaan että joku mukava osuisi kohdalle. ;) ja viimeksi viime viikolla osui.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:00"]
Itseäni myös kiinnostaisi. Olen 23-vuotias ja aina pitänyt vanhemmista miehistä. Mahtaakohan kukaan vannhempi mies edes lähestyä itseäni kun olen nuorempi? Mihinkäs baariin kannattaisi minun mennä? Olen ollut vain Namussa ja Kallion baareissa kun en oikein tunne ketään.
[/quote]
Usko pois, varmasti lähestyy mutta osa niistä lähestyjistä on myös varmuudella todellisia kusipäitä. Itse ainakin lähestyn mieluummin nuorempaa naista kuin esim. + kolmekymppisiä. Harvempi nuorempi on kuitenkaan kiinnostunut yli nelikymppisestä ja taas nämä neljääkymppiä lahentelevät naiset ovat suurelta osin niin itseään täynnä olevia, ettei sellaisiin viitsi kuluttaa aikaa.
Sitä kun asuu maaseudulla ja käy silloin tällöin katsastamassa kaupunkien yöelämää ja tarjontaa, pettymys on tavallisin kokemus. Siitäkin huolimatta kaupungeissa on edes jonkinlainen mahdollisuus tavata oikeasti kiinnostava nainen, oli hän sitten nuorempi tai vanhempi, kun maaseutukaupungissa elämä on sama rataa pyörivää, mitään antamatonta ja sanomatonta.
Miksi pitää olla koulutettu mies? Aika pinnallista.
Ap rimaa alas. Noilla spekseillä on hyvin vaikea löytää mies. Eli huomioit jatkossa myös amikset ja amiskat niin saattaa olla helpompaa.
Kannattaa kokeilla seuraavia paikkoja:
Hercules, Café Cavalier, Dtm, Hugo's Room, Fenix, Nalle Pub, Mann's Street, Freedom, Fairytale