"Asiakas on aina oikeassa"
Kommentit (8)
Uusi versio sanonnasta voisi olla: Asiakas on aina idiootti. Terveisin myyjä.
Suurimassa osassa tapauksia asiakas on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja joskus se on pakko tehdä asiakkaalle selväksi, prisman kassalla ei voi alkaa tinkiä hintoja..
Suomessa voi tehdä vapaasti kaupallista sopimista ja tämä koskee myös prisman kassoja. Toki heidän työantajansa on tämän kieltänyt, mutta asiakas saa kyllä tingata prismassa kuten muissakin liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja joskus se on pakko tehdä asiakkaalle selväksi, prisman kassalla ei voi alkaa tinkiä hintoja..
Suomessa voi tehdä vapaasti kaupallista sopimista ja tämä koskee myös prisman kassoja. Toki heidän työantajansa on tämän kieltänyt, mutta asiakas saa kyllä tingata prismassa kuten muissakin liikkeissä.
Jep. Hyvälle myyjälle asiakas on aina oikeassa vaikka olisikin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja joskus se on pakko tehdä asiakkaalle selväksi, prisman kassalla ei voi alkaa tinkiä hintoja..
Suomessa voi tehdä vapaasti kaupallista sopimista ja tämä koskee myös prisman kassoja. Toki heidän työantajansa on tämän kieltänyt, mutta asiakas saa kyllä tingata prismassa kuten muissakin liikkeissä.
Jep. Hyvälle myyjälle asiakas on aina oikeassa vaikka olisikin väärässä.
Tässä tapauksessa asiakas on oikeassa , koska myös s-ryhmä tinkaa tuottajilta naurettavan alhaisia hintoja
niin miksi asiakas ei saisi tehdä samaa heidän kaupoissaan?
Ei tuo sanonta sitä tarkoitakaan, että asiakas kirjaimellisesti olisi oikeassa tai tietäisi paremmin kuin alan ihmiset mistä puhuu. Asiakkaan rahojen takia häntä myötäillään, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Uusi versio sanonnasta voisi olla: Asiakas on aina idiootti. Terveisin myyjä.
Tämä pätee tietenkin myös silloin, kun olet itse asiakkaana :) ?
Ei ole ja joskus se on pakko tehdä asiakkaalle selväksi, prisman kassalla ei voi alkaa tinkiä hintoja..