Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Kana ja broileri. (laitetaanko näitä pizzoihin?)
Tonnikala.
Mozzarella, parman kinkku, paprika tms. mikä kuuluu napolilaiseen pizzaan. Ainoat oikeat täytteet löytyy Jalostajan roiskeläpistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munakarvat. Jostain syystä niitä on joka kebab paikan pizzoissa.
Ainoastaan sulla. Tiedätkö, mitä sun ruuissasi on sellaista, mitä et huomaa?
No onhan niillä muna- ja käsikarvoja. Turha selitellä. Syö vaan, se on yksi sun "ilmainen" täyte.
Tiiätkö mitä se majo sun pizzassa on? Se on specially for you edition.
.
Ihme, että käyt paikoissa, joista valmiiksi tiedät että siellä genitaalikarvat treffaavat pyöreällä alustalla toisiaan.
Tämän takia käyn vain Kotipizzassa, näen kun henkilökunta valmistaa pizzani. Laatu parempaa kuin munakarvamiehillä
Ainakaan muslimien pitämästä pizzeriasta ei voi saada munakarvoja pizzaansa. Siihen on uskonnolliset syyt. Tietäisit, jos yleensäkään tietäisit jostain jotain.
Minä olin Lontoossa viisi viikkoa töissä ravintolassa, jossa työntekijät pesivät jalkojaan keittiössä. Tämä tapahan kuuluu ko. uskontoon. Keittiössä oli allas, jossa pestiin ruokaa. Samassa altaassa kaksi työntekijää pesi jalkojaan joka ikinen päivä. Nämä miehet tulivat Pohjois-Afrikasta, en nyt ilkeä sanoa maan nimeä. Ravintolassa kävi esim. ranskalaisia lapsia bussilasteittain, niille tehtiin fish and chipsejä, ja kalat pestiin samassa altaassa missä jalat. Vihannekset ym. kaikki ruoka pestiin samassa altaassa missä koivet pestiin.
Mikähän ravintola tämä sitten oli
Vegepizzoissa listalla on aina ne kaikkein mauttomimmat ja vetisimmät ainekset. Raaka sipuli, raaka tomaatti, säilykeparsa ja vetinen paprika. Saa kaataa vedet pois ensin ja sitten miettiä silmät kii, että mitähän ruokaa tää on. Se pahvilaatikkokin on maukkaampaa.
Aurajuusto, meren elävät, nilviäiset, pepperoni ja jalapeno.
En voi laittaa pizzaan keltasipulia. Siitä on lapsuuden trauma (pakkosyötetty muksuna), mutta mielestäni koko pizza ei sen jälkeen edes maistuisi enää muulle kuin sille sipulille.
Katkaravut, oliivi, homejuusto, tuplajuusto. Söin kerran teininä puoliksi kylmenneen tuplajuustopizzan ja en meinannut saada sitä alas kurkusta. Ei enää ikinä.
Olen oksentanut koko aamun ja hyi että, miten ällöttää. Äkkiä pois tästä keskustelusta.
Maksamakkara, ekstaasi ja hapankaali
Ukko38 kirjoitti:
Juusto
Totta. juusto yleensä tulee vihonviimeisenä, kaiken muun päälle.
Tonnikala. Se purkkiroina on kissanruokaa.
Tonnikalaa voi syödä oikeana kalafileenä, pannulla paistettuna tms, mutta se möhjö purkista on valmiiksi käytettyä.
Mikä vaan tulinen pilaa pizzan. En tykkää tulisesta.
Se Dr Oetkerin suklaapizza on kyllä pervoimman makuista mitä ikinä oon syönyt. Toivottavasti jo hävisi markkinoilta!
Liika juusto. Jos ei tilatessa erikseen pyydä tavallista vähempää juustoa, sitä tulee aina liikaa.
Tonnikala.
Pekoni.
Salami.
Katkarapu.
Majoneesi, smetana ym. kastikkeet.
Vierailija kirjoitti:
herkkusieni, aurajuusto, oliivit, katkaravut, pekoni
Näistähän tulis hyvä pizza!
ananas ja oliivit