Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
1) Tölkkiherkkusienet
2) Kalkkunasuikaleet, joita näissä etnisemmissä paikoissa myydään "kinkkuna". Aivan hirvittäviä, eivät varmaan itse tajua ettei ole olleenkaan saman makuisia tai voi myydä samana asiana..
Homejuusto, sienet ja sipuli. Tulisi heti ensipuraisulla ylös.
Ei koskaan: ananas, kebab, kinkku, jauheliha, pekoni, peperoni.
Parasta ikinä: tuoreet sienet, merenelävät (simpukat, katkaravut, anjovis), etanat, ruore rukola, erilaiset laadukkaat juustot.
Suklaa. Joskus oli Dr Oetkerin kolmen suklaa pitsaa Lidlissä. Ei ole mikään itse ostettu ruoka mennyt ennen roskiin, mutta tuota ei pystynyt syömään, vaikka kuinka tykkään suklaasta. Aivan ihmeellinen kombo.
Vierailija kirjoitti:
Peruna.
Pakko kommentoida, että tilasin Italiassa uteliaisuudesta perunapizzan ja se näytti naurettavalla, kun puolikkaat perunat tökötti ympäri pitsaa, mutta se oli oikeasti hyvä.
anjovis. Kerran jumalattomassa krapulassa vahingossa päätin ottaa anjovispitsan, koska "anjovishan on kalaa ja kala on hyvää". Opin että näin ei ole. Yöks. Varmaan ainoa kerta, kun jäi pitserian pitsa osittain syömättä.
Simpukat ja ananas ovat pahimpia. En myöskään ole innostunut lämpimästä tonnikalasta pizzan päällä..
Katkaravut, tonnikala, herkkusieni. Yök.
Kaikki makea.
Pizza kuuluu olla suolaista ja tulista.
Simpukat kuorineen. Joku pizzeria yritti olla erikoinen ja tarjosi Frutti did mare- pizzaa kuorellisilla simpukoilla. Tiedustelin tarjoilijalta, että onko kuoret tarkoitus syödä vai ovatko ne jääneet vahingossa. Mielestäni asiakkaan ei kuulu joutua askartelemaan päästäkseen syömään pizzaa.
ANANAS kuuluu pitsaan. Lohi vois olla Vilhon viimeinen.
Kananmuna. Persikka. Kuullottamaton sipuli.
Anjovista erehdyin joskus ottamaan. Aurajuuston kanssa en ole erehtynyt, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Katkaravut, tonnikala, herkkusieni. Yök.
Mun suosikkipizza. Nam!
Suolisto tukkeutuu siitä pohjasta
kananmuna