Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Munakarvat. Jostain syystä niitä on joka kebab paikan pizzoissa.
Ainoastaan sulla. Tiedätkö, mitä sun ruuissasi on sellaista, mitä et huomaa?
Onko äippä viihteellä kun mellastat, Nico-Petteri?
Se banaani on muuten ruotsissa suosituin pizzatäyte :)
Mä en laittaisi pizzaani kinkkua tai ananasta. Kaikki muu melkein käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spagettikastike eli pitsa bolognese
bolognese ei ole spagettikastiketta.
Pitsan spagettikastikkeella poikkeuksetta saat jos bolognesen tilaat
Juusto. En vaan voi sietää lämpimissä ruuissa olipa homejuustoa tai tavallista, taikka jotain erikoislaatua. Viipaleena voileivän välissä vielä menettee, mutta se pizzan venyvän juuston rakenne ja haju... hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan sulla. Tiedätkö, mitä sun ruuissasi on sellaista, mitä et huomaa?
Sama tuli mieleen :D. Ehkä tämän ahlamoitsijan ei kannata menna pizzerioihin :D. Asenne on huomattu. Ja tosiaan on voinut tulla kaikenlaista syötyä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas mielikuvitus laukkaa! Karvoja irtoaa harjoista, joilla pizzauunin pohjaa harjataan. Ne ovat oikeaa harjasta, koska muoviset eivät kuumaa uunia kestä.
Eivät ne tietysti pizzaan kuulu, mutta eivät ole vaarallisia, sen kun nyppii pois vaan.
Tämähän oli hyvä tieto! Oonkin miettinyt, miksi ihmiset kuvittelee et joidenkin väestöryhmien ihokarvat vaan putoilee spontaanisti valtoimenaan
Metwursti ja pepperoni, kaikki simpukat ym merenelävät, oliivit, banaanit, persikat, ne jätän tilaamatta. Kerran erehdyin ostamaan poropizzan eli pohjan päällä oli poronlihaa murennettuna, oli kamalaa.
Mukakinkku, kebab, jauheliha on semmoisia mistä en yleensä tykkää. Ja tölkkiherkkusienet..
Kinkku, pekoni, anjovis, aurajuusto, ananas, persikka, banaani.
Sienet.
En voi sietää mitään sieniä enkä sieniruokia. Vatsanikaan ei niitä kestä, joten se lienee luonnonvalinta, etteivät sienet ole tarkoitettu minun syötäväkseni.
Toinen täyte josta en itse pidä on kebab, mutta ymmärrän että monet muut siitä pitävät.
Muutoin valitsen valmiit pizzat aina erilaisina, se on uusien makujen hakemista, ja kokeilun halua.
Parasta valmiissa pizzassa on se pizzauunissa paistettu pohja, loppu onkin kyseenalaisempaa,
Loppu on tukuista ostettua halpaa kinkkua, pepperonia, kaikkein huonolaatuisinta tonnikalaa ja valmista tomaattikastiketta purkista. Halpis juustoraastetta, laatu X-tra jne. jne.
Miten muutoin muka halpoja pizzoja voitais myydä, ellei täytteiden laadusta tingitä.
Kaikein parasta on itse tehty pizza, jossa on itse ostetut laadukkaat täyteen.
Suuri suru on vain siinä, ettei kotona ole mitään oikeaa pizzauunia, vaan pizza kotona pitää paistaa tavallisessa sähköuunissa.
Toki jotkut pizaharrastajat hankkivat tuonkin kotiin, mutta jos nauttii pizzaa kerran pari kuukaudessa ei kannata sen paistamiseen kovin paljon panostaa.
Niinsanotut jälkiruokapizzat. Eräässä ketjussa pohjan päälle kaadettu sekahedelmiä sokeriliemessä ja paistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ituhippitäytteet.
Mitä nää on?
No ties mitä kikhernepaskaa.
En mäkään laittaisi kikherneitä, papuja tms pizzaan. Nyhtökaurat jne myös, vaikka muissa ruoissa niitä välillä syönkin. :)
T. Kasvissyöjä
Vegejuusto haisee vahkeelle, sitä en syö
bolognese ei ole spagettikastiketta.