Kehtaatko pitää shortseja vaikka olisi selluliittia?
Onko shortsit vain niinteiden reisien yksinoikeus?
Kommentit (10)
Kunhan ei ole kireät minishortsit. Muuten on ihan ok pitää shortseja. Rusketus auttaa peittämään selluliittia.
ehdottomasti. reiteni ovat paksut ja löllyvät, mutta shortseissa mennään. jos jotain häiritsee niin katsokoon muualle!
Kehtaan käyttää, olen normaalipainoinen, mutta selluliittia löytyy reisistä aika paljonkin. Näillä helteillä kotioloissa ja kauppareissullakin usein käytän shortseja. Jos ihan kaupungille lähden niin jotain siistimpää ja hitusen peittävämpää. Mulle on ihan yksi lysti miten muut ihmiset suhtautuu mun selluliitteihin, pieniä on kyllä ongelmat jos toisten moiset häiritsevät.
Samantien voitas kaikki kauneusihanteesta poikkeavat pakottaa pitämään kaapua säällä kuin säällä, ettei herkät ihmiset saa traumoja.
Käytän Asokselta tilaamiani culottes-mallisia shortseja. Ne ovat ihanan ilmavia.
Jos jonkun elämä menee pilalle toisen sellujen vuoksi niin se on voi voi...
Ihan ehdottomasti käytän! Mä en ymmärrä näitä "voinko pukea sitä ja tätä jos oon sitäja tätä" (tää ei siis ole mikään haukku aloittajaa kohtaan). Mun mielestä voi pukea päällensä IHAN MITÄ TAHANSA jos itse viihtyy siinä vaatteessa. Jos jotain ällöttää, niin katsoo muualle.
Pidän shortseja selluliittireisieni kanssa. En vaan välitä mitä toinen ajattelee.
Enpä muista tänä kesänä nähneeni yhtäkään shortseihin pukeutunutta tyttöä/naista, jolla ei olisi ollut selluliittia. Eli kyllä kehtaa.
Jos on oikeaa kokoa niin mikä ettei. Kuka sitä estää?
Ei ne sellureidet satu silmiin läheskään yhtä paljon kuin valkoinen, kireä naruolkaintoppi ylipainoisella ihmisellä.