Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kosti minulle... JUMALA!

Vierailija
26.07.2014 |

25 vuotta sitten tapasin naureskella selän takana, kun eräällä paljon vanhemmalla työkaverilla oli inhottavan huonot hampaat. Heitin ikäisilleni kavereille työpaikalla usein vitsiä hänestä. Nyt minulla on yhtä huonot hampaat, ja nuoremmat työkaverit naureskelevat keskenään minulle.

20 vuotta sitten, kun olin vielä hoikka poika, pilkkasin usein julmasti erästä liikalihavaa miestä siitä, että hän ei osaa pitää painoaan kurissa ja paisuu kuin pullataikina. Nyt olen itse liikalihava.

10 vuotta sitten kommentoin netissä poikkeuksellisen julmasti ja ivallisesti Juice Leskistä, joka oli juopotellut munuaisensa pilalle. Nyt reistailevat omat munuaiseni. Näin kostaa Jumala. Sen minkä taakseen jättää, sen löytää aina edestään. Jumala ei salli itseään pilkattavan - eikä itsensä kuvaa. Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 07:00"]

Mene nukkumaan.

[/quote]

Ei voi nukkua kun menneisyyden haamut vaivaavat. Ap.

Vierailija
4/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet superläski hampaaton juoppo?

Vierailija
5/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 07:03"]

Siis olet superläski hampaaton juoppo?

[/quote]

Kyllä olen. Ap.

Vierailija
6/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Ootko sinkku?

Vierailija
8/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Hampaat voi korjata, laihtua voi jos tarkistat ruokavalion. Munuaisten hoitoon saat apua lääkäriltä.

Jokainen ihminen on arvokas., myös sinä. Udko

Vierailija
9/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuitenkin johtuu omista elämäntavoistasi. Ja omasta uskossasi johonkin. Sanoisin, että kuuntele itseäsi, missä ahistaa ja rupea hoitamaan itseäsi ja anna itse itsellesi anteeksi ne herjaamisesi. Jokin se on, mikä sinut on pistänyt ivaamaan. On ollut ehkä jotenkin ristiriitoja omassa elämässäsi jo aiemmin. Anna itsellesi anteeksi ja rupea nukkumaan hyvin, syömään terveellisemmin ja liikkumaan kohtuullisesti. Lue jotain hyviä kirjoja. Jätä tupakka ja jätä alkoholi. Tai kohtuullista niitä. Pidä itseäsi arvokkaana. Hoida itseäsi. Jos se helpottaa, niin laita nimetön kirje tai allekirjoitettu niille, joita kiusasit.

Tohon rankaisu-juttuun on vaikea ottaa kantaaa. Jokainen kun kuitenkin kokee ja uskoo omalla lailllaan. Jokatapauksessa itsekin voit elämääsi vaikuttaa. 

Vierailija
10/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa, lähti liian aikaisin.

...Usko itseesi. Jos vanhat tekemiset tai puheet vaivaa mieltä, niin kirjoita huolet paperille. Se helpottaa, usko pois.

Alkoholin tai vielä pahempien juttujen kera pelleily ei auta. Ne lisää vain mörkkistä.

Vierailija
11/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 07:50"]

Ehkä se kuitenkin johtuu omista elämäntavoistasi. Ja omasta uskossasi johonkin. Sanoisin, että kuuntele itseäsi, missä ahistaa ja rupea hoitamaan itseäsi ja anna itse itsellesi anteeksi ne herjaamisesi. Jokin se on, mikä sinut on pistänyt ivaamaan. On ollut ehkä jotenkin ristiriitoja omassa elämässäsi jo aiemmin. Anna itsellesi anteeksi ja rupea nukkumaan hyvin, syömään terveellisemmin ja liikkumaan kohtuullisesti. Lue jotain hyviä kirjoja. Jätä tupakka ja jätä alkoholi. Tai kohtuullista niitä. Pidä itseäsi arvokkaana. Hoida itseäsi. Jos se helpottaa, niin laita nimetön kirje tai allekirjoitettu niille, joita kiusasit.

Tohon rankaisu-juttuun on vaikea ottaa kantaaa. Jokainen kun kuitenkin kokee ja uskoo omalla lailllaan. Jokatapauksessa itsekin voit elämääsi vaikuttaa. 

[/quote]

"Minä olen kiivas koston Jumala....", sanotaan Raamatussa. Ap.

Vierailija
12/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta karma: puhu ja ajattele muista ihmisistä kauniisti.

Vierailija
13/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas uskon, ettei Jumala ole tehnyt sinusta lihavaa, vaan ihan olet itse sen kaiken ruoan syönyt. Ehkä ne samat syyt, joiden takia olet pilkannut, ovat saaneet sinut syömään.

Jumalaa rakastaa jokaista meistä. Hän haluaa että pidämme huolen kehostamme. Kannattaa pyytää anteeksi kaikkea mitä olettehnyt väärin muita ja itseä kohtaan ja pyytää Jeesusta asumaan sydämeesi. Jotkut vakavasti sairaat ovat olleet kiitollisia sairaudestaan sen takia, koska sairaus sai heidät kääntymään Jumalan puoleen. Eli Jumalalla voi olla syy antaa sinulle vastoinkäymisiä, eikä se syy ole kosto, vaan herätys.

Vierailija
14/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 08:20"]

Mä taas uskon, ettei Jumala ole tehnyt sinusta lihavaa, vaan ihan olet itse sen kaiken ruoan syönyt. Ehkä ne samat syyt, joiden takia olet pilkannut, ovat saaneet sinut syömään.

Jumalaa rakastaa jokaista meistä. Hän haluaa että pidämme huolen kehostamme. Kannattaa pyytää anteeksi kaikkea mitä olettehnyt väärin muita ja itseä kohtaan ja pyytää Jeesusta asumaan sydämeesi. Jotkut vakavasti sairaat ovat olleet kiitollisia sairaudestaan sen takia, koska sairaus sai heidät kääntymään Jumalan puoleen. Eli Jumalalla voi olla syy antaa sinulle vastoinkäymisiä, eikä se syy ole kosto, vaan herätys.

[/quote]

Jumala vihaa. Hän on Raamatussa kertonut olevansa sellainen Jumala, joka vihaa ja kostaa. Hän kostaa minunkin syntini aina neljänteen sukupolven asti. Hän on sen itse totisesti luvannut! Sinä et voi selittää Jumalan sanoja tyhjiksi. Ap.

Vierailija
15/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, oletko lukenut vain Vanhaa Testamenttia?

Uuden Testamentin mukaan Jumala on rakkaus. En ole mikään uskossa oleva, mutta tähän kuitenkin pohjimmiltaan luotan. Maailmassa on niin paljon hyvää ja kaunista.

Vierailija
16/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti piiskaa pyllylle :-D

Vierailija
17/18 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on tyly tylyille. Hän armahtaa - Tony Halme ei armahda.

Vierailija
18/18 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teki joskus tämän saman aloituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi