Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun nuorin tyttö on ihan uskomattoman yksinkertainen

Vierailija
26.07.2014 |

En tiiä välillä pitäiskö itkeä vai nauraa. Sen koulutodistus on silti parempi kuin siskonsa ja parempi kuin mulla oli aikanaan. Uskomatonta!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole minunkaan lapset  ... ihan niitä välkyimpiä (miten tämän sanoisi kauniisti?). Ja kenestäkään ei varmasti tule mitään mensan jäseniä ym . Nyt kaksi lasta täysi-ikäisiä ja koulunsa käyneet ja kyllä aika huonolla menestyksellä, palvelevat nyt tässä yhteiskunnassa niillä matalapalkkaisimmilla aloilla. Perässä tulee kaksi sisarta, toinen ala-asteella toinen yläasteella, eikä tuo kongnitiivinen älykkyys ole kauheasti pienemmillä parempi.. Muisti on kaikilla se kompastuskivi, asiat häviävät hyvinkin nopeasti päästä oli kyse koulun opeista tai ostoslistasta. Myös sanat, esineet joita ei useasti tarvitse käyttää häviävät mielestä ja välillä on oikeasti pokassa pitämistä kun nuori saa lyhyestä lauseesta pitkän ja ymmärtämättömän keksiessään sanoille synonyymejä.

En silti miellä itseäni huonoksi äidiksi vaikka näenkin sen tosiasian, ettei lapseni ole fiksuja.

Vierailija
22/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellasi saattaa olla ADHD. Itsekin olin tuollainen mutta silti pärjäsin koulussa, diagnoosi tuli vasta aikuisena ja elämä monelta osin pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellasi saattaa olla ADHD. Itsekin olin tuollainen mutta silti pärjäsin koulussa, diagnoosi tuli vasta aikuisena ja elämä monelta osin pilalla.

Vierailija
24/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:21"]

Onpa sinulla asenne tytärtäsi kohtaan. Säälin tyttöä.

[/quote]

Tiedän ettei sais nauraa mutta välillä ei vaan pysty olemaan nauramatta. Sitten voi myös mennä pinna kun jos vaikka selitän että tuut sitten tätä kautta niin nähdään hetken päästä niin sen näkee harhailevan ja kun se ei vastaa niin on pakko mennä itsekin etsimään sitä. Vaikka kaikki on selitetty niin päähän ei vaan mene. Tai vaikka sanot sille selvästi että osta sitten niitä niin voit olla varma että osti jotain muuta. Mä hajoon aina välillä pahasti ja siskonsa räkättää vieressä. 

[/quote]

Eipä sitä huonolle suuntavaistolleen mitään mahda. T. Toinen samanlainen ja aina eksyksissä

[/quote]

Miten jos sulle sanotaan että osta sitä merkkiä ja tietynlaista niin ostatko sitä vai jotain toista?? Tiedän olevani hyvinkin tarkka tietyissä asioissa.

[/quote]

Kaupassa osaan käydä ja lukea ostoslistaa, mutta suunnistajana olen täysi katastrofi.

Vierailija
25/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttö ole yksinkertainen. Hänellä on huono lähimuisti ja huono suuntavaisto. Terveisin insinööri, joka eksyy jo jos on kaksisuuntainen käytävä, eikä muista edes kurssikavereidensa nimiä, mutta harva esim. pärjää mulle matikassa tai pulmapeleissä. Olet ap itse tyhmä, kun määrität toisten älyn itsellesi helppojen asioiden kautta. En minä pidä tyhmänä ihmisiä, jotka eivät tajua matikkaa. 

Vierailija
26/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 lisää, että pystyn hyvin kuuntelemaan kuulematta lainkaan  mitä toinen sanoo. Istun autossa miehen vieressä ja nyökyttelen, mutta kuitenkaan en kuuntele vaan katselen maisemia ja ihailen taloja, tällanen tilanne oli eilen. Mieheni minulle yleisimmin sanoma lause onkin että taaskaan se ei kuuntele. Mies yrittää kouluttaa minua, ettei kerro asiaa toista kertaa, että jatkossa kuuntelisin, mutta ei se oikein toimi. 

Vierailija
27/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 00:21"]

Onpa sinulla asenne tytärtäsi kohtaan. Säälin tyttöä.

[/quote]

Tiedän ettei sais nauraa mutta välillä ei vaan pysty olemaan nauramatta. Sitten voi myös mennä pinna kun jos vaikka selitän että tuut sitten tätä kautta niin nähdään hetken päästä niin sen näkee harhailevan ja kun se ei vastaa niin on pakko mennä itsekin etsimään sitä. Vaikka kaikki on selitetty niin päähän ei vaan mene. Tai vaikka sanot sille selvästi että osta sitten niitä niin voit olla varma että osti jotain muuta. Mä hajoon aina välillä pahasti ja siskonsa räkättää vieressä. 

[/quote]

Älykkäät ihmiset on tuollaisia. Keskity kannustamaan lastas

Vierailija
28/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on uskomattoman yksinkertainen....

Vierailija
29/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Aika kummallisia väitteitä teillä mun mielestä. Älykkäänä mä en itseäni pidä ja tiedän ettei mun lapsetkaan sitä ole. En silti mokaile noin vaan osaan ostaa tietyn tavaran jos mulle se ohjeistetaan. Ei nuorinkaan tietty joka kerta osta väärin mutta kummallisen usein. Hajamielisyyden piikkiin voisi varmaankin laittaa melkein mitä tahansa. Jos se kykenee pääsemään sitten joskus ylioppilaaksi ei sitä sen jälkeen voi enää sanoa yksinkertaiseksi. Vaikka se varmaan joistain kuulostaakin kamalalta niin jokaisen tyhmyydelle on naurettu meillä aina. Olen itsekin mokaillut kun en ole ymmärtänyt. Niille nauretaan jälkikäteen ihan kippurassa ja en mä siitä loukkaannu. meille on ihan tyypillinen keskustelu kinata siitä kuka on yksinkertaisin ja tyhmin.  

Vierailija
30/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavan ihana perhe teillä, juu ja lapsillakin tietysti itsetunto

naurujen jälkeen kukoistaa. sä olet ap juuri niin tyhmä, että seuraavaksi väität ettei teijän pilkat ja naurut vaikuta lasten itsetuntoon mitenkään.

Vierailija
31/31 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen tyhmyydelle on naurettu meillä aina. Olen itsekin mokaillut kun en ole ymmärtänyt. Niille nauretaan jälkikäteen ihan kippurassa ja en mä siitä loukkaannu. meille on ihan tyypillinen keskustelu kinata siitä kuka on yksinkertaisin ja tyhmin.

tiedätkö mikä on itseään toteuttava ennuste? lasten koulumenestys ja muukin menestys elämässä tulee kärsimään siitä, että heille on kotona opetettu, että he ovat tyhmiä. vaikka pidät itseäsi tyhmänä, älä siirrä sitä taakkaa lapsillesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme