Sain äsken niin huonoa asiakaspalvelua
Että mua tympii tuollaiset leipääntyneet elämäänsä kyllästyneet "asiakaspalvelijat" jotka ei vaan voi mitenkään millekään asialle mitään. Minun henkilökohtainen yhteyshenkilö on lomalla ja KUKAAN koko firmassa ei voi hoitaa asiaani hänen loman aikana vaikka yritys koko Suomen alueella toimiva ja työntekijöitä riittää. Mutta ei nyt vaan mitenkään voi hoitaa kiireellistä asiaani vaan täytyy odottaa elokuun alkupuolelle että tämä tyyppi tulee takaisin töihin.
Ymmärrän kyllä että asiat ei hoidu heti mutta joskus ihmiset edes yrittää auttaa. Tämä puhelimen päässä ollut henkilö vastasi kaikkeen kyllästyneellä äänellä että en kyllä tiiä, pitää odottaa että henkilö xx xx tulee lomalta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Halikon Shellillä menin kahvia maksamaan. Siinä on kaksi kassapistettä 2 metrin päässä toisistaan. Toisella kassalla oli pari asiakasta, joten jäin siihen toiseen. Siinä välissä oli joku makeishylly. Vuoroni tullessa olin jo kaivanut tasarahan valmiiksi.
Kassatyöntekijä jökötti sillä omalla kassalla, sanoen, että otan tähän kassaan maksun. Eli ei voinut ottaa paria askelta noutaakseen minulta ne kolikot. Ei siinä mitään, otin kahvin kantoon ja siirryin sen makeishyllyn toiselle puolelle ja maksoin.
Mutta tällaista on asiakaspalvelu suomessa, joka paikassa, täysin asiakasta kyykyttävää.
Poikkeuksiakin toki on, mutta vähänlaisesti.
Siis ilmeisesti se kassahenkilö oli siinä toisella kassalla jossa ne muutkin asiakkaat olivt ja sinä menit 'tyhjälle' kassalle koska et halunnut jonottaa? Ehkä ko. kassahenkilöllä oli oma kassalipasneikä voinut vaihtaa kassaa? Tässä tapauksessa idiootti olit sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuommoiset tyypit. Aina ei voi olla aurinkoinen asiakaspalvelija ja kaikilla on huonoja päiviä, mutta joillain ihan oikeasti on asennevamma eikä pitäisi tuollaista työtä tehdä lainkaan. Asiakkaalle luvataan jotain viikkoja sitten ja kun kohteliaasti kyselee perään, niin saa pelkkää tylytystä eikä mitään tietoa varsinaisesta asiasta, josta kysyy.
Tämä!! Huonot päivät Ok mutta tommonen leipääntynyt asennevammanen haukoittelija on niiiiiin raskas.
Kyllä ilkeistä asiakkaistakin puhutaan. Tiedetään kuka käy kaupoissa meuhkaamassa ja valittamassa joka tuotteesta. Toisista henkilöistä ei kyllä uskoisi, että osaavat saada raivokohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Halikon Shellillä menin kahvia maksamaan. Siinä on kaksi kassapistettä 2 metrin päässä toisistaan. Toisella kassalla oli pari asiakasta, joten jäin siihen toiseen. Siinä välissä oli joku makeishylly. Vuoroni tullessa olin jo kaivanut tasarahan valmiiksi.
Kassatyöntekijä jökötti sillä omalla kassalla, sanoen, että otan tähän kassaan maksun. Eli ei voinut ottaa paria askelta noutaakseen minulta ne kolikot. Ei siinä mitään, otin kahvin kantoon ja siirryin sen makeishyllyn toiselle puolelle ja maksoin.
Mutta tällaista on asiakaspalvelu suomessa, joka paikassa, täysin asiakasta kyykyttävää.
Poikkeuksiakin toki on, mutta vähänlaisesti.
No ei myyjä voi mennä toisen kassalle. Jokaisella on iso vastuu omasta rahaliikenteestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse painestetulla kiireellisellä alalla. Jos minulle olisi tuollainen puhelu tullut niin olisin kyllä taatusti repinyt jonkun henkilön vahvistaan asian ja kuitannut suorituksen maksuun. Eniten minua ottaa päästä nimenomaan se asenne ettei ole haluakaan auttaa.
Ap edelleen
Minä opin ymmärtämään tämän asenteen täällä meidän kylällä kun tein pätkähommia useammassa yrityksessä ja jokaisen yrittäjä sanoi että kaikkia asiakkaita ei tarvitse palvella = ei ole pikkurahan puute (paitsi silloin kun piti maksaa palkat työntekijöille, aina olivat köyhiä ja kipeitä) . Sitten vain esitettiin välinpitämätöntä kun siltä tuntui ettei huvittanut palvella. Tiedettiin mistä olis saatu asiakkaan haluama tarvike mutta ei tutkittu eikä laskettu hintaa koska ei tarvitse palvella. Tuntui pahalta koska itsellä aina ollut se mielikuva että toista pitää auttaa jos osaa ja pystyy.
Vuosia sitten menimme useamman hengen seurueella syömään erääseen ravintolaan, jossa tilaukset tehdään pöydästä käsin. Tarjoilija (nimikyltin mukaan opiskelija) ei "huomannut" meitä istumassa puoleen tuntiin. Sali oli lähes tyhjä. Toimitti kaikkea tyhjänpäiväistä, pyyhki pöytää, korjasi laseja pöydästä. Vältteli kaikintavoin katsekontaktia. Kun ei puoleen tuntiin suvainnut ottaa tilausta, poistuimme paikalta ja menimme viereiselle abc:lle.
Puoleen tuntiin yksikään teistä ei saanut suuta auki, pyytääksenne palvelua?
Juuri tämänkaltaiset juntit nimenomaan abcllä käy...
Menet kauppaan ja ainoalla henkilökunnan jäsenellä on asiakas. Asia venyy ja venyy eikä kertaakaan tämä kaupan tyyppi huomioi sinua edes nyökkäämällä ja sanomalla että ihan hetkinen. Ei tietenkään. Olet ilmaa ja lähdet muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksiakin toki on, mutta vähänlaisesti.No ei myyjä voi mennä toisen kassalle. Jokaisella on iso vastuu omasta rahaliikenteestään.
Jo joskus 2000 luvun alussa ollessani kassatyttönä, jokaisella myyjällä oli oma henkilökohtainen avain omaan kassaansa. Et sä pystynyt käyttämään toisen kassaa, vaikka haluaisitkin.
Siksi pyydetään tulemaan tietylle kassalle.
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse painestetulla kiireellisellä alalla. Jos minulle olisi tuollainen puhelu tullut niin olisin kyllä taatusti repinyt jonkun henkilön vahvistaan asian ja kuitannut suorituksen maksuun. Eniten minua ottaa päästä nimenomaan se asenne ettei ole haluakaan auttaa.
Ap edelleen
Minä opin ymmärtämään tämän asenteen täällä meidän kylällä kun tein pätkähommia useammassa yrityksessä ja jokaisen yrittäjä sanoi että kaikkia asiakkaita ei tarvitse palvella = ei ole pikkurahan puute (paitsi silloin kun piti maksaa palkat työntekijöille, aina olivat köyhiä ja kipeitä) . Sitten vain esitettiin välinpitämätöntä kun siltä tuntui ettei huvittanut palvella. Tiedettiin mistä olis saatu asiakkaan haluama tarvike mutta ei tutkittu eikä laskettu hintaa koska ei tarvitse palvella. Tuntui pahalta koska itsellä aina ollut se mielikuva että toista pitää auttaa jos osaa ja pystyy.
Vuosia sitten menimme useamman hengen seurueella syömään erääseen ravintolaan, jossa tilaukset tehdään pöydästä käsin. Tarjoilija (nimikyltin mukaan opiskelija) ei "huomannut" meitä istumassa puoleen tuntiin. Sali oli lähes tyhjä. Toimitti kaikkea tyhjänpäiväistä, pyyhki pöytää, korjasi laseja pöydästä. Vältteli kaikintavoin katsekontaktia. Kun ei puoleen tuntiin suvainnut ottaa tilausta, poistuimme paikalta ja menimme viereiselle abc:lle.
Puoleen tuntiin yksikään teistä ei saanut suuta auki, pyytääksenne palvelua?
Juuri tämänkaltaiset juntit nimenomaan abcllä käy...
Öh. Tulessamme menimme tiskille tekemään tilausta, mutta sieltä sanottiin (toinen henkilö kuin tämä joka ei "nähnyt" meitä), että tilaukset tehdään pöydästä. No tämä tarjoiliopiskelija ei kuitenkaan näemmä halunut ottaa tilaustamme vastaan. Ei se ollut mitenkään junttia syödä abc:lla. Sinä itse olet juntti kun oletat meistä jotain oman mielikuvituksesi tuotosta.
Ärsyttää tuommoiset tyypit. Aina ei voi olla aurinkoinen asiakaspalvelija ja kaikilla on huonoja päiviä, mutta joillain ihan oikeasti on asennevamma eikä pitäisi tuollaista työtä tehdä lainkaan. Asiakkaalle luvataan jotain viikkoja sitten ja kun kohteliaasti kyselee perään, niin saa pelkkää tylytystä eikä mitään tietoa varsinaisesta asiasta, josta kysyy.