Miten mies flirttailee?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aika varma merkki on, jos heittää helikopterin kehiin.
Helikopteri ei tunnu toimivan. Ainakin kuudelle naiselle olen näyttänyt eikä yksikään halunnut treffeille. Vika on varmaan koossa. Pitää kehitellä sellainen velttonakin polviin asti. Kyllä sitten helikopteri tekee vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en erota flirttiä mitenkään siitä, että tyyppi on muuten vain hyväntuulinen.
Mutta katsopas onko hän hyväntuulinen kaikille vai vain sinulle.
Tai päinvastoin: kiinnostus vetää vakavaksi eli flirtti puuttuu.
Joo näinkin voi käydä. Ja sit yksi versio reaktioista on se että kahden kesken on ystävällinen, huomaavainen, hymyilee lämpimästi ja heittää läppää mutta kun liittyy porukkaan l. muitakin läsnä niin hädin tuskin moikkaa ja on kuin toinen ei paikalla olisikaan. En tiedä onko tää jiotain jäätymistä sit. Kaikkein huvittavinta on että tää jäätyminen tapahtuu sit molemmin puolin eli ignooraus koskee vain sitä toista, muiden kanssa jutellaan ja vaihdetaan katseita normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika varma merkki on, jos heittää helikopterin kehiin.
Helikopteri ei tunnu toimivan. Ainakin kuudelle naiselle olen näyttänyt eikä yksikään halunnut treffeille. Vika on varmaan koossa. Pitää kehitellä sellainen velttonakin polviin asti. Kyllä sitten helikopteri tekee vaikutuksen.
Itse olen yhden kerran livenä nähnyt, kun eräs kaveri heitti helikopterin yökerhossa. Kahden nuoren naisen edessä häpeilemättä. Toinen naisista kävi heti ihan kuumana ja hyppäsi miehen kaulaan. Kaikki olivat tosin humalassa, mutta sillä kertaa helikopteri toimi täydellisesti.
Kyllä vaikeaselkoiselta tuntuu erottaa flirtti ystävällisyydestä mm. aspatilanteissa. Itseäkin on pyydetty töissä kahville pari kertaa asiakkaan toimesta vaikka olin vain ystävällinen ja saatoin höpötellä vähän ylimääräistä tai kysellä asiakkaalta jotain hänen työstään mm. tarvikkeita hakiessa ajatuksena ihan vaan välttää pidempiä hiljaisia hetkiä. Ilmeisesti tällainen on heti flirtin merkki joten pitänee pitää suu supussa jatkossa ja tarjota piirun verran heikompi asiakaskokemus.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Tai päinvastoin: kiinnostus vetää vakavaksi eli flirtti puuttuu.