Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies flirttailee?

Vierailija
19.07.2021 |

Mistä sen tietää, että mies flirttailee...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aktivoituvat ollessaan oikeasti kiinnostuneita naisesta. He alkavat toimia, auttaa, kuunnella jne. Pelkät katseet ja hymyt voivat johtaa harhaan. Myös homomiehet hymyilevät naisille ;-)

Voivat olla myös vaan ystävällisiä toimeliaisuutta myöten. Töissä nimittäin itseä vajaa 10v nuorempi, pitkä, kivannäköinen ja sporttinen mies on mm. alkanut tehdä täysin pyytämättä palveluksia mulle, ja tuskin muuta kuin säälistä/hyvää hyvyyttään; olen nimittäin paitsi häntä vanhempi myös ruma, lyhyt ja tosi ylipainoinen nainen.

Työpaikka on vähän oma ympäristönsä. Siellä teen kaikille "palveluksia" hyvää hyvyyttäni.

Vierailija
22/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen edessä taaksepäin nojautuminen kädet oman niskan takana flirttiä? Vai vaan rentoilua. Ihan kun esittelisi itseään?

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua jos minulle flirttaillaan. Joku aika sitten eräs oikein mukava mies jutteli kanssani ja kaverit sanoivat että oli selvästi kiinnostunut kun flirttaili niin. Mutta...olen kai niin seniili etten tajunnut. 

Mitä se sitten teki?

Olen myös ihan ulapalla tuommoisista peleistä.

Vierailija
24/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällee: Tsiiirrp, tsiiirrpp, tsirp, titityy, titityyy...

Vierailija
25/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen edessä taaksepäin nojautuminen kädet oman niskan takana flirttiä? Vai vaan rentoilua. Ihan kun esittelisi itseään?

N28

Tätä mäkin oon miettinyt. - N40.

Vierailija
26/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Tätä mäkin oon miettinyt. - N40.

Ei noista "sankareista" ota selvää 😉😁

Vierailija
27/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Jos katsoo että huomaako nainen, sitten voisi viitata jonkinlaiseen flirttiin.

Vierailija
28/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että nainen huomaa miehen katseen ja tuijottaa röyhkeän pitkään. Hakeutuu seuraan ja tekee tikusta asiaa. Istuessa kääntyy naiseen päin ikään kuin näyttääkseen että nainen on hänen (vaikkei olisikaan).

Vierailija
29/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Jos katsoo että huomaako nainen, sitten voisi viitata jonkinlaiseen flirttiin.

Eihän sitä voi olla huomaamatta kun istuu edessä ja tekee noin 😊 (esim kahvipöydässä jos selitän jotain juttua)

Vierailija
30/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aktivoituvat ollessaan oikeasti kiinnostuneita naisesta. He alkavat toimia, auttaa, kuunnella jne. Pelkät katseet ja hymyt voivat johtaa harhaan. Myös homomiehet hymyilevät naisille ;-)

Voivat olla myös vaan ystävällisiä toimeliaisuutta myöten. Töissä nimittäin itseä vajaa 10v nuorempi, pitkä, kivannäköinen ja sporttinen mies on mm. alkanut tehdä täysin pyytämättä palveluksia mulle, ja tuskin muuta kuin säälistä/hyvää hyvyyttään; olen nimittäin paitsi häntä vanhempi myös ruma, lyhyt ja tosi ylipainoinen nainen.

Työpaikka on vähän oma ympäristönsä. Siellä teen kaikille "palveluksia" hyvää hyvyyttäni.

Mä taas töissä autan muita siksi, koska oma työni on niin tylsä.

Vierailija
31/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottamalla kuin lehmä uutta veräjää tai ilmestymällä kännissä pihalle kyttäämään sun ikkunoita.

Vierailija
32/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas töissä autan muita siksi, koska oma työni on niin tylsä.

No tää tyyppi on aina kädet täynnä töitä, ei käy kahvitauoilla lainkaan vaan vain pikaisesti lounalla ja paiskii ylitöitäkin ilmeisesti kunnianhimon/työnarkkiluonteen takia mielettömät määrät mut silti jelppii mua omassa työssäni vaikken oo edes pyytänyt eikä olis nähty tai oltu muutenkaan yhteydessä vähään aikaan (työskennellään osa viikosta eri toimipisteissä). -nr 19

Vierailija
33/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan ovat aika suoria. Ei ole sellaista katse/kosketus/hymy/vihjaus settiä kuin naisella.

Vierailija
34/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa menee 95% flirttiyrityksistä ohi. En tajua, ennen kun alan ihmettelemään, että miten tuo on noin outo. 

Vierailija
35/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varma merkki on, jos heittää helikopterin kehiin.

Vierailija
36/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ovat aika suoria. Ei ole sellaista katse/kosketus/hymy/vihjaus settiä kuin naisella.

Eli ehdotteleeko kiinnostunut mies suoraan jotain?

Vierailija
37/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ehdotteleeko kiinnostunut mies suoraan jotain?

Ehkä ehdottelu on suorempaa /alkaa nopeammin jos haluaa vain seksiä?

Vierailija
38/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en erota flirttiä mitenkään siitä, että tyyppi on muuten vain hyväntuulinen.

Mutta katsopas onko hän hyväntuulinen kaikille vai vain sinulle.

Vierailija
39/47 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta: kiinnostunut mies katsoo pitkään. Ei saa silmiään irti ja katse hakeutuu kiinnostavaan naiseen.

Vierailija
40/47 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en erota flirttiä mitenkään siitä, että tyyppi on muuten vain hyväntuulinen.

Mutta katsopas onko hän hyväntuulinen kaikille vai vain sinulle.

Kai sitä voi olla hyväntuulinen muillekin mutta sen tietyn ihmisen kohdalla käytökseen tulee jotain "ekstraa", ehkä helpommin silloin kun ei itse häntä mitenkään erityisesti huomioi. Ja tällä lisämausteella hakee siis sitä naisen huomiota. Jotenkin itselle tulee mieleen lapsi joka alkaa hassutella tai tekee jotain muuta hiukan normaalista poikkeavaa saadakseen aikuiselta huomiota. ;)

Se vasta hauskaa onkin kun sitten naisena hiukan flirttaa takaisin ja toinen meinaa mennä ihan puihin (hiukkasen punastuu ja sekoaa sanoissaan). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi