Miten mies flirttailee?
Kommentit (47)
Jos entistä naista uskoo niin kaikki puheeni muille naisille oli flirttailua. Jos oikein tarkkoja ollaan niin epäili että mulle kelpaa miehetkin. Joo hän oli mustasukkainen jopa alasti. Sehän ärsytti niin että valehtelin juttuja. Muka kaupassakin käydessä tapahtui vähintään hiplaamista.
Vieläkö nykyään flirttaillaan? Eikö tuota varten oo jo sugarbabies.
Jos ylipäänsä puhun naiselle, niin kiinnostaa.
Mä kuulemma puhun pääasiassa flirttailemalla. En ilmeisesti edes osaa naisten kanssa puhua vapaa-ajan asioista ilman, että menee heti flirtiksi:D No ei siinä, firman ja harrastusporukan naiset ainakin tuntuvat tykkäävän kun saavat huomiota
M29
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulemma puhun pääasiassa flirttailemalla. En ilmeisesti edes osaa naisten kanssa puhua vapaa-ajan asioista ilman, että menee heti flirtiksi:D No ei siinä, firman ja harrastusporukan naiset ainakin tuntuvat tykkäävän kun saavat huomiota
M29
Jotkut tykkää monet ei. Minua ainakin rasittaisi jos sama kaveri olisi jatkuvasti se sama pilke silmäkulmassa puhumassa häröjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Jotkut tykkää monet ei. Minua ainakin rasittaisi jos sama kaveri olisi jatkuvasti se sama pilke silmäkulmassa puhumassa häröjä.
No jep. Tiedän tuollaisia miehiä ja minua vain ärsyttävät. Sääliksi käy heidän kumppaneitaan, jos heillä sellaisia edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ja sitten on minun kaltaisia miehiä, jotka eivät ole elämässään flirttailleet. Puhun naama peruslukemilla talousuutisista....Noh, saahan tällä kaverikorttia
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Ja sitten on minun kaltaisia miehiä, jotka eivät ole elämässään flirttailleet. Puhun naama peruslukemilla talousuutisista....Noh, saahan tällä kaverikorttia
M32
Huomattavasti miellyttävämpi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
M32
Näyttää kurssit putoavan
Miehet aktivoituvat ollessaan oikeasti kiinnostuneita naisesta. He alkavat toimia, auttaa, kuunnella jne. Pelkät katseet ja hymyt voivat johtaa harhaan. Myös homomiehet hymyilevät naisille ;-)
Itse en erota flirttiä mitenkään siitä, että tyyppi on muuten vain hyväntuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Katse, hymy.
Tuo on totta.
Olen mies ja olen muutamia kertoja flirttailut vahingossa. Sen huomaa vasta sitten kun nainenkin alkaa hymyilemään takaisin, välillä katsettani vältellen, välillä hakien. Tiedätte varmaan kuviot.
Olen naimisissa, eikä minulla ole tarvetta eikä aikomusta "iskeä" ketään. Tällaisia tilanteita vaan syntyy vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aktivoituvat ollessaan oikeasti kiinnostuneita naisesta. He alkavat toimia, auttaa, kuunnella jne. Pelkät katseet ja hymyt voivat johtaa harhaan. Myös homomiehet hymyilevät naisille ;-)
Voivat olla myös vaan ystävällisiä toimeliaisuutta myöten. Töissä nimittäin itseä vajaa 10v nuorempi, pitkä, kivannäköinen ja sporttinen mies on mm. alkanut tehdä täysin pyytämättä palveluksia mulle, ja tuskin muuta kuin säälistä/hyvää hyvyyttään; olen nimittäin paitsi häntä vanhempi myös ruma, lyhyt ja tosi ylipainoinen nainen.
En tajua jos minulle flirttaillaan. Joku aika sitten eräs oikein mukava mies jutteli kanssani ja kaverit sanoivat että oli selvästi kiinnostunut kun flirttaili niin. Mutta...olen kai niin seniili etten tajunnut.
Kun se kysyy, että annakko piparia