Olen 17v eikä minulla ole kavereita, nyt virkkaan huoneessani
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:44"]
Mitäpä virkkaat itse siitä?
[/quote]
http://31.media.tumblr.com/tumblr_mcuwc9kQtm1rj9qh8o1_1280.jpg
Ap
Oletko kaveriton tahtomattasi vai onko kyseessä tietoinen valinta?
Olet siis tuntomerkeistä päätellen mies?
Käytkö jotain koulua?
Miksi sulla ei ole kavereita?
Asutko yksin vai perheesi kanssa?
Oletko kesätöissä?
Mitä muuta olet tehnyt kesällä kuin virkannut?
Oot ku mun tyttö. 10-vuotias, en tiedä saako ikinä kavereita. Niin surullista :-( Missä asut? Tuutko joskus pitään mun tytölle seuraa, jotain teinien juttuja kertoon?
Mitä virkkaat ja kenelle?
Lainasin kirjastosta amigurumi -kirjan. Itelleni, jospa nää koristaisi mun hyllyä kun Eemelin puu-ukot konsanaan.
Oletko kaveriton tahtomattasi vai onko kyseessä tietoinen valinta?
Tahattomasti.
Olet siis tuntomerkeistä päätellen mies?
Nainen
Käytkö jotain koulua?
Menen lukion kakkoselle
Miksi sulla ei ole kavereita?
En tiedä. Olen ivallinen ja sarkastinen ja hieman tylsä
Asutko yksin vai perheesi kanssa?
Perheeni kanssa
Oletko kesätöissä?
Olin 5 viikkoa töissä, loppui tänään
Mitä muuta olet tehnyt kesällä kuin virkannut?
Lähinnä ollut kotona ja lukenut kirjoja
Katsotko animea? :(
En katso
Sori kun toi fontti heittelee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:47"]
Oot ku mun tyttö. 10-vuotias, en tiedä saako ikinä kavereita. Niin surullista :-( Missä asut? Tuutko joskus pitään mun tytölle seuraa, jotain teinien juttuja kertoon?
[/quote]
Turun seudulla
Ap
Eikö vanhempasi ole kovin sosiaalisia? Ainakin tuon ikäisenä huomasin että ne joilla on ollut paljon lapsuuden kavereita, oli niitä myös teininä. Sosiaalinen = 1-2krt/viikossa kyläilyä ja silloin tällöin arkena joku piipahtaa käymässä. (vanhempiesi ystävät).
Oletko yrittänyt aloittaa jonkun harrastuksen, josta saisi kavereita? Vaikka partion, jalkapallon tai bänditoiminnan?
Mitä teet koulussa välitunnilla?
Oletko surullinen siitä ettei sinulla ole kavereita?
Onko sinulla koskaan ollut kavereita vai onko kaverittomuus vasta lukiossa alkanutta?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:56"]
Eikö vanhempasi ole kovin sosiaalisia? Ainakin tuon ikäisenä huomasin että ne joilla on ollut paljon lapsuuden kavereita, oli niitä myös teininä. Sosiaalinen = 1-2krt/viikossa kyläilyä ja silloin tällöin arkena joku piipahtaa käymässä. (vanhempiesi ystävät).
[/quote]
Vanhemmat ovat sosiaalisia, usein ovat mökillä ja kutsuvat vieraita sinne. Ala-asteella mulla oli monia kavereita ja ne samat kaverit tulivat yläasteelle mun kanssa. Oli ns. paras kaveri ja pari kertaa viikossa vietin hänen kanssaan aikaa. Sitten tiet erkanivat, kun menin lukioon yksin eikä kukaan kaveri enää vastannut viesteihini tms.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:57"]
Oletko yrittänyt aloittaa jonkun harrastuksen, josta saisi kavereita? Vaikka partion, jalkapallon tai bänditoiminnan?
Mitä teet koulussa välitunnilla?
Oletko surullinen siitä ettei sinulla ole kavereita?
Onko sinulla koskaan ollut kavereita vai onko kaverittomuus vasta lukiossa alkanutta?
[/quote]
Olen käynyt partiota, lopetin, nyt harmittaa. Olen kömpelö ja epämusikaalinen.
Menen vessaan, pelaan kännykällä, teen läksyjä
Olen surullinen.
Alkoi lukiossa.
Ap
Voi ku surullista. Ei mullakaan oo ku pari kaveria, joita näen harvoin. Lapset ei oo saanu musta mitään sosiaalista esimerkkiä. Oon huono äiti :-( Vaikka kuinka oon yrittäny saada kavereita, en saa ja oon hankala kanssa, oon aika synkkämielinen ihminen :-( Terv se 10-vuotiaan äiti ( harmi, mutta ei asuta samalla suunnalla)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:04"]
Voi ku surullista. Ei mullakaan oo ku pari kaveria, joita näen harvoin. Lapset ei oo saanu musta mitään sosiaalista esimerkkiä. Oon huono äiti :-( Vaikka kuinka oon yrittäny saada kavereita, en saa ja oon hankala kanssa, oon aika synkkämielinen ihminen :-( Terv se 10-vuotiaan äiti ( harmi, mutta ei asuta samalla suunnalla)
[/quote]
Älä syytä itseäs. Vaikka mulla on sosiaaliset vanhemmat ja esikuvat, silti oon tällänen. Tee jotain kivaa lapsen kanssa :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:04"]
[/quote]
Älä syytä itseäs. Vaikka mulla on sosiaaliset vanhemmat ja esikuvat, silti oon tällänen. Tee jotain kivaa lapsen kanssa :)
Ap
[/quote]
No me tehdäänkin. Silti surettaa, että kun äidin kanssa tehdä asioita, eiks äiti oo jo vähän niinku "tylsä." Mutta koko kesä ollaan touhuttu. Kiitos sanoistasi, rohkaisee.
eikö lukiossa pysty ystävystymään helposti?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:26"]
eikö lukiossa pysty ystävystymään helposti?
[/quote]
Oonhan mä siellä pari kivaa tyyppiä tavannut. Jos satutaan samalle kurssille, voin toki istua viereen tms.
Ap
Mitäpä virkkaat itse siitä?