Helsingistä isompien tyttöjen vaatekauppoja
Tietääkö kukaan, olisko Helsingissä isompien tyttöjen vaatekauppoja? Siis perus Zizin lisäksi?
Tai kivoja kauppoja missä olisi isommat koot?
Kommentit (12)
Tykkään itse ateneumin takana siinä kujalla olevasta J-nen kaupasta. Laadukkaita vaatteita ja se ilmeisesti omistaja-rouva osaa hyvin ehdottaa vaatteita asiakkaan kropan mukaan.
Ei kovin edullinen kauppa kuitenkaan...
Oisko mitään Indiskan/tämän tyyppisiä liikkeitä? Indiskasta löytyy isoja kokoja.
Jonet myös myy, xl tai xxl, menee mulle jonka vaate koko on 54-60.
Totta, unohdin Jonetin!
Olen nro 3
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:23"]Lorella on Kampissa ja outlet Herttoniemessä. Itiksen H&M myy pienellä valikoimalla isojakin kokoja.
Aleksin h&m myös isoja vaatteita.
Onko kukaan löytänyt Monkilta mitään isompia mekkoja? paidat siellä on osa sen kokoisia että menee meikäläisen päälle, mutta mekoista en tiedä.
Kampin vero modasta saa junarose "isojen tyttöjen" mallistoa.... Niin joo ja aleksilta objectin liikkeestä myös samaa junarosea.
Minkä hintaisia Suomessa on myytävät Junarosen vaatteet?
Jaa-a... Kato bestsellerin verkkokaupasta hintaa... Saman hintasia ne sitten on liikkeessäkin ...
"Isojen tyttöjen" - siis maailman ällöttävin ilmaisu! Vaikka olen lihava, olen silti nainen enkä mikään tyttö jota ei voi oikeana naisena pitää
T. Bmi 31
Lorella on Kampissa ja outlet Herttoniemessä. Itiksen H&M myy pienellä valikoimalla isojakin kokoja.