Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme voineet rakentaa taloa, kirpaisee.

Vierailija
25.07.2014 |

Olisin kai minäkin halunnut oman tuvan, itse tehdyn, mutta se ei käynyt näillä reunaehdoilla. Kolme pientä lasta, ei yhtään hoitoapua (ei oikeasti yhtään henkilöä), ei osaamista itse tekemiselle, ei ketään tuttua eikä sukulaista, joka osaisi rakentaa tai ymmärtäisi niistä asioista mitään. Ei jaksamista, ei osaamista, ei aikaa, ei mitään mahdollisuutta. Harmittaa, mutta kaikkea ei voi saada.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on

Vierailija
2/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ongelmia on vain edellämainitut, ei siis raha, niin voihan sen talon rakennuttaakin tai ostaa avaimet käteen- talon tai jonkun muun rakentaman ihan uuden talon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Kai ne lapset joskus kasvaa? Voihan sitä rakentaa myöhemmin? Jos on rahaa, niin ei tarvitse itse osata, voi palkata ammattilaisen valvomaan työmaata. Tai voi ostaa valmiin talon ja rempata oman näköiseksi. Ei kai tässä ole yhtä ainoaa vaihtoehtoa?

Vierailija
4/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä; todellakin snä voit RAKENNUTTAA sen talon oman näköiseksi kun kerta raha ei ole ongelma. Muutenkin parempi ratkaisu -kait sitä mieluiten itse hoitaa lapsensa ja säilyttää avioliittonsa.

Vierailija
5/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa myös hoitoapua.

Vierailija
6/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika lapsellinen ap.

Vierailija
7/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta tälläistä tällä kertaa

Vierailija
8/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Jos päättää tehdä kolme lasta, jostain muusta voi joutua luopumaan.

Vierailija
9/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokääpiön on vaikea ymmärtää rahan käsitettä.

Vierailija
10/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi talon pitäisi olla itse rakennettu, jos et kerran osaa rakentaa? Mitä arvoa nimenomaan itse rakentamisella on? Muissa asioissa ihmiset haluavat itsetehtyä, jos osaavat, esimerkiksi harvemmin kuulee kenenkään haikailevan itsetehtyjen vaatteiden perään, jos eivät osaa käyttää ompelukonetta. 

Vierailija
11/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä taloa voi ostaa valmiina? Mikä arvo siinä helvetillisessä savotassa on?

Vierailija
12/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan myönnät tekstissäs ettei rahkeet riitä. Ei jaksa, ei osaa jne.
Sinuna alkaisin haaveilla ihan muusta ja palautua maan pinnalle.

Vierailija
13/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva rakentaa nykyään enää taloa itse, taloja on olemassa jo ihan liikaa, lähes kaikki ostaa valmiin ja remppaa sitä jos tarvetta on. Saahan sen sitten sisustaa sellaiseksi kuin tykkää.

Vierailija
14/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaikki valmiina, tontti, piirustukset, suunnitelmat ym. Sitten tuli lama, jäimme molemmat vakaista työpaikoista työttömiksi ja äitini, jonka piti täytetaata pieni lainaosuus, kuoli yllättäin sairaskohtaukseen. Muita takaajia ei oikein erinäisistä syistä ollut ja takausvaatimus suureni, kun työpaikat meni. Ei mahda mitään, ilman jäimme ja kerrostaloasuntoon kelpasi isäkin takaajaksi. Mies sai uuden työn, jossa paljon reissaamista ja minulla pätkätöitä milloin missäkin, ei enää voitu taloa laittaa, kun ei tiennyt mihin elämä vie. Nyt haaveilen siitä, että eläkeiässä ostamme pienen tuvan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi