Naapurin 15-vuotias tyttö tuli hysteerisesti itkien luokseni.
Tytön vanhemmat ovat melko tiukkoja lestadiolaisia ja tunnen heidät hyvin. Olen itsekin uskovainen, mutta en käy kirkossa.
Tyttö oli ollut muutaman kaverinsa kanssa uimarannalla. Myös poika, johon tyttö on ihastunut, oli ollut siellä. Kyseinen poika ei ilmeisesti ole uskovainen. No, nuoret olivat sitten päätyneet suutelemaan kahdestaan ollessaan.
Nyt raukka itkee, että joutuu helvettiin, jos ei pyydä anteeksi. Tyttö ei kuitenkaan itse koe tehneensä mitään väärää. Yritin selittää, että kaikki on hyvin. Sanoin tytölle, että jos Jeesus olisi täällä, hän sanoisi ihan samoin. Anteeksi pyynnölle ei ole tarvetta. Mutta eihän tuo usko.
Ei Jeesus tällaista halunnut!! Jos vanhemmat kieltävät tyttöä tapaamasta poikaa, en voi vaikuttaa asiaan miteenkään. :(
Mitä ihmettä nyt teen?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:38"]
No antaa tytön pyytää anteeksi jos asia on sillä kuitattu. Onhan tuossa hyvätkin puolensa, ei ainakaan tule mitään teiniraskauksia eikä myöhemmin kaduta kun neitsyys meni liian aikaisin jollekin joka halusikin vain seksiä.
[/quote] senpä takia ei pidä heti olla haarat levällään vaan tutustua kannattaako ylipäätään levittää
[/quote]
Ei se pillu panemalla kulu.
Voisitko ap ajatella, että pyytäisit tyttöä palaamaan pojan luokse ottamaan kuvia tämän pippelistä ja laittaisitte sitten kuvat nettiin? Netissä on liian vähän pippelinkuvia nykyisellään.
Voisitko ap ajatella, että pyytäisit tyttöä palaamaan pojan luokse ottamaan kuvia tämän pippelistä ja laittaisitte sitten kuvat nettiin? Netissä on liian vähän pippelinkuvia nykyisellään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:19"]
Ei kai kukaan 15-vuotias ole niin tyhmä että vastaa kieltävästi kun oma ihastus on silmien edessä pelkissä Speedoissa ja halukkaana suutelemaan?
[/quote] minä ainakin en heti langennut , en ollut nk helppo nakki
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 20:19"]
Ei kai kukaan 15-vuotias ole niin tyhmä että vastaa kieltävästi kun oma ihastus on silmien edessä pelkissä Speedoissa ja halukkaana suutelemaan?
[/quote] minä ainakin en heti langennut , en ollut nk helppo nakki
[/quote]
Mitä tarkoittaa helppo nakki?
Ap:lla tylsä ilta? Sama tyyppi samoine kieli_oppi virheineen tehnyt jo mm. Tämän ja tuon raapimisjälkiketjun.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:38"]No antaa tytön pyytää anteeksi jos asia on sillä kuitattu. Onhan tuossa hyvätkin puolensa, ei ainakaan tule mitään teiniraskauksia eikä myöhemmin kaduta kun neitsyys meni liian aikaisin jollekin joka halusikin vain seksiä.
[/quote]
Ja mistä tiedät ettei tuo tyttö itse haluaisi vain seksiä?
[/quote]
Harvemmin nuoret tytöt haluaa vain seksiä
[/quote]
paskapuhetta. itse halusin alle 25-v vain ja ainoastaan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 19:38"]No antaa tytön pyytää anteeksi jos asia on sillä kuitattu. Onhan tuossa hyvätkin puolensa, ei ainakaan tule mitään teiniraskauksia eikä myöhemmin kaduta kun neitsyys meni liian aikaisin jollekin joka halusikin vain seksiä.
[/quote]
Ja mistä tiedät ettei tuo tyttö itse haluaisi vain seksiä?
[/quote]
Harvemmin nuoret tytöt haluaa vain seksiä
[/quote]
paskapuhetta. itse halusin alle 25-v vain ja ainoastaan seksiä.
[/quote]
Mutta jos lapsella on lestadiolainen kasvatus niin seksi ei kiinnosta ennen avioliittoa.