Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko ottaa yhdestä puskasta polkupyörän?

Vierailija
19.07.2021 |

Eräs henkilö jo kuukausi sitten ilmoitti siitä paikallisessa faceryhmässä mutta ei ole kukaan tullut hakemaan. Voinko hakea itselleni? Tietysti ensin kysyn poliisilta, onko ilmoitettu kadonneeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pois vaan jos on kuukauden jo ollut.

Vierailija
2/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poliisille ja jos kukaan ei nouda tietyn ajan kuluessa niin saat sen ihan laillisesti itsellesi. Ihan omin luvin ei kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie poliisille ja jos kukaan ei nouda tietyn ajan kuluessa niin saat sen ihan laillisesti itsellesi. Ihan omin luvin ei kannata ottaa.

no en todellakaan lähden viemään 40km päähän pikkuautolla pyörää. Soittaa voin, tulevatko ohikulkiessaan hakemaan. 

Vierailija
4/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no en todellakaan lähden viemään 40km päähän pikkuautolla pyörää. Soittaa voin, tulevatko ohikulkiessaan hakemaan. 

No vaikka sitten niin.

Vierailija
5/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyörä kokonaan hylätty ja rikottu , esim vanteet mutkalla tms ja ollut monta kuukautta siellä, niin sen voi poimia mukaan ja käyttää vaikka varaosina tai ostaa tarvikeliikkeestä uudet osat ja kunnostaa sen.  itse olen kunnostanut kakksi hylättyä  polkupyörää ajokuntoisiksi .

Vierailija
6/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos pyörä kokonaan hylätty ja rikottu , esim vanteet mutkalla tms ja ollut monta kuukautta siellä, niin sen voi poimia mukaan ja käyttää vaikka varaosina tai ostaa tarvikeliikkeestä uudet osat ja kunnostaa sen.  itse olen kunnostanut kakksi hylättyä  polkupyörää ajokuntoisiksi .

Se ei ole välttämättä hylätty omistajan toimesta. Kyseessä saattaa olla varastettu pyörä, joka on jätetty sinne. Mikäli näin, niin omistajalla on oikeus saada pyörä silloin takaisin.

Vierailija
7/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ehjänä siinä. Ymmärrän, että omistajalla on oikeus se saada takaisin. Itseltäni varastettiin pihasta pyörä ja tein siitä poliisille rikosilmoituksen. Se ehkä olisi voinut löytääkin minulle takaisin jos olisi hylätty ojaan. 

Vierailija
8/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa löytötavaraa ei saa sosialisoida noin vain itselleen, vaan se pitäisi kierrättää poliisin kautta.

Vierailija
9/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa puskassa kasvaa polkupyöriä??

Vierailija
10/10 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi