Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo koskaan tinderin/muun sovelluksen kuvan perusteella tienneet, että nyt se on menoa?

Vierailija
19.07.2021 |

Mulla on treffit tänään miehen kanssa, jonka kanssa olen tinderissä jutellut. Kuvien perusteella jo tajusin, että tässä on ”jotain tosi tuttua”. Juttelu ja googletettu ovat vain vahvistaneet tunteita. Outoa, että tunnen häneen jo nyt hirveää vetoa. Tiedän, että seksi tulee olemaan todella hyvää. Niin, joskus sen vain tietää! Mutta miten ihmeessä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo eli te

Vierailija
2/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö taas.

Siellä on kuule ihan peruspena sinua odottelemassa kylän ABC:llä. Kuvat eivät kerro paljonkaan siitä, minkälainen ihminen on luonnossa.

Vierailija
4/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö taas.

Siellä on kuule ihan peruspena sinua odottelemassa kylän ABC:llä. Kuvat eivät kerro paljonkaan siitä, minkälainen ihminen on luonnossa.

Paitsi jos niiden kuvien taakse osaa katsoa. Joillakin on se taito, sinulla ilmeisesti ei

Vierailija
5/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi itselle ja yhä edelleen sukat pyörivät jalassa kun tavataan, neljä vuotta tapaamisesta 🙃

Vierailija
6/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Joka kerta kun olen mieheen ihastunut, joko tosielämässä tai ensin netissä, vastassa on ollut vain pettymyksiä. Joko mies on suorilta torjunut (ja huom, kuvani vastaavat todellisuutta, olen hoikka en käytä filttereitä jne), tai sitten pari viikkoa mies on leikkinyt kanssani ja sen jälkeen siirtynyt seuraavaan.

En usko mihinkään tuollaiseen omalle kohdalle. Ei ole mitään rakkautta, eikä edes hyvää seksiä.

Vierailija
7/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun bongasin eBaysta suht. edullisen mutta kookkaan turboahtimen (ei kiinanlaatua).

Vierailija
8/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin viidentoista ihmisen kanssa Tinder-treffeillä. Yksi on poikennut merkittävästi kuvastaan, hän oli selkeästi vanhemman näköinen luonnossa. Muut näyttivät omalta itseltään.

Kahden kohdalla tiesin kuvasta ja jutuista, että tämä on menoa. Toisen kanssa oli lyhyt romanssi ja ystävyys, toisen kanssa olen yhdessä.

Vierailija
9/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ei kuvan perusteella mutta ensi tapaamisesta joo. Ja nyt 6 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö taas.

Paitsi jos niiden kuvien taakse osaa katsoa. Joillakin on se taito, sinulla ilmeisesti ei

No kyllä on tosiaan taito, jos kuvasta päättelet kävelytyylin, äänen, kaikki ilmeet ja eleet, suun asennon puhuessa, puhetyylin ja tuoksun.

Vierailija
11/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö taas.

No kyllä on tosiaan taito, jos kuvasta päättelet kävelytyylin, äänen, kaikki ilmeet ja eleet, suun asennon puhuessa, puhetyylin ja tuoksun.

Sä et nyt vaan ymmärrä mistä tässä kaikessa on kysymys. Hyväksy se ja häivy

Vierailija
12/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun henkilö on ollut niin hyvännäköinen tai muutoin kiinnostava, että ei meinaa uskoa tapaamista todeksi, niin se on osoittautunut huijaukseksi tai mielenvikaiseksi. Todellisuus ei toimi kuvailemallasi tavalla.

Vierailija
13/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanpalvontaa.

Vierailija
14/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö taas.

Sä et nyt vaan ymmärrä mistä tässä kaikessa on kysymys. Hyväksy se ja häivy

Mies on mielestäsi hyvännäköinen ja keskustelun perusteella elättelet toiveita suhteesta.

Vai haluaisitko, että tämä on joku jumalallinen viesti, että kuulutte yhteen? Hirveää draamaa jostain tavallisesta dillestä.

Vierailija
15/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolisosta oli "vain" pari vaatimatonta kuvaa ilman kummempaa esittelytekstiä. Mutta ne sulivat sitten sieluun sitäkin tehokkaammin.

Vierailija
16/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys ei nyt ole ”hyvännäköisestä miehestä” vaan tunteesta, joka minulla tästä ihmisestä tuli. Ei siis vastaa todellakaan mitään komeuskriteereitä. Joku sanoikin jo, ettette ymmärrä mistä on kysymys - olen samaa mieltä. Mutta turha tätä on sen enempää todistella. Joskus sen vain tietää.

Ap

Vierailija
17/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolisosta oli "vain" pari vaatimatonta kuvaa ilman kummempaa esittelytekstiä. Mutta ne sulivat sitten sieluun sitäkin tehokkaammin.

Niin, juuri tälläkin miehellä kuvat ovat aika vaatimattomia. Ei ole nyt kysymys ulkonäöstä vaan intuitiosta.

Ap

Vierailija
18/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että kuva ei oikein vakuuttanut, mutta kun alettiin viestitellä, huomasin, että tässä tyypissähän on jotain. Sovittiin, että mennään kahville. Kahvittelun jälkeen molemmat oli sitä mieltä, että ehdottomasti tavataan uudestaan. Tavattiin. Ja tavataan edelleen. Ja kaikki ihana olis jäänyt kokematta, jos olis kattonu pelkkää kuvaa. Ja makkarassa kemiat toimii ihan 110%. Ihana mies ❤️

Vierailija
19/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Olen vähän tinderiä vastaavassa sovelluksessa.

Siellä valkkaan komeimman qullin ja sovin treffit. Kroppa ja naama ovat toissijaisia.

Joka kerta on lemmenliemet lentäneet molemmilta, useasti.

Ihan parasta.

Vierailija
20/22 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö taas.

Tämä.

Pitää osata katsoa näkyykö kuvissa esim arvokello, iso valkoinen kivitalo, urheiluauto, pihalta merenranta, jahti, golfbägi jne.

Jos näkyy vain tokmannista ostettuja sisustustarroja, kaljatölkkejä ja ylhäällä oleva vessanpöntön kansi, painan ruksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan