Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, joka vielä eron jälkeen haukkuu ja lähettää uuden naisensa alastonkuvan(!)?

Vierailija
19.07.2021 |

Olen aika järkyttynyt koska tilanne on kuin jostakin huonosta saippuasarjasta. Mies on käyttäytynyt suhteemme aikana hyvin epästabiililla tavalla humaltuessaan (usein) ja mukana on ollut henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Ero oli minun aloitteestani siitä huolimatta, että
rakastin miestä.
Viime yönä mies lähetti minulle ilkeitä viestejä sekä kasvo- sekä alastonkuvia uudesta naisestaan (erosta kaksi viikkoa) ja haukkui minun ulkonäköni. Uudessa naisessa kiinnitin huomiota teräviin (mielestäni mauttomiin) geeligynsiin, ripsenpidennyksiin, luonnottomiin silikonirintoihin sekä kuivilta (hiustenpidennykset?) näyttävään hiuksistoon.
Olen itse urheilullinen, hoikka ja sekä siro nainen vartalooni sopivilla pienehköillä ja kiinteillä rinnoilla. Minulla on paksut, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset (omat) ja meikkiä käytän lähinnä töissä.
Miten itse suhtautuisit? Olen nelikymppinen mutta tämä mies on ainoa ex, joka on käyttäytynyt rumasti sekä ennen että jälkeen eron. Onko tällainen käytös teistä normaalia vai olenko ehkä kasvanut tynnyrissä onnekkaitten sattumien takia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa on edes uusi nainen kyseessä. Netistä napannut kuvia ja lähettelee niitä.

Vierailija
22/23 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloit vertailla teitä kahta naista, etkä huomannut, mikä koko jutun pointti oli: mies, joka takuulla lupaa kysymättä jakelee toisen intiimejä kuvia. Sekö tässä nyt oli se pääasia, että hiuksesi ovat hyväkuntoiset, pitkät ja paksut?

Kiitos, että osa on tarttunut epäoleelliseen. Pointtini oli silti se, etten ikinä ole uskonut ulkonäön olevan sivuseikka parinmuodostuksessa. Tarkoitukseni oli todeta se, että olen itsestäni huolehtinut ja vaikka makuja olisikin monia, en minä ulkonäköni puolesta ole millään tavalla vastenmielinen kovinkaan monen mielestä. Onko tällainen itseluottamus väärin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, ole ikionnellinen, että olet päässyt tuollaisesta sairraasta miehestä eroon.

Jos aloitus ei ole provo, niin onhan säälittävä yritys loukata sinua vielä eron jälkeenkin. Nauraisin ja vastaisin jotain, että onnittelut kun vihdoin ymmärtänyt oikean kauneuden päälle. Jos nyt viitsisin vaivautua vasraamaan ollenkaan. Blokkaa se mies ettei kiusaa enempää. Omaan itsetuntoon ei narsistimiehen uuden uhrin ulkonäön kannata antaa vaikuttaa, näitä instabeibejä lisukkeineen riittää. Ehkä nyt vakka kantensa löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi