Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tartunnanjäljitys lopetetaan?

Vierailija
19.07.2021 |

Rajoituksia on purettu ja esim. Nohynek on jo alkanut puhua että viruksen kanssa pitäisi vain elää.
Milloin siis tartuntojen jäljittämisestä ja karanteeneista luovutaan? Korona ei koskaan tule olemaan pelkkä tavallinen flunssa jos siihen sairastuminen tietää kahden viikon pakkokaranteenia kaikille lähikontaktissa olleille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy testissä niin karanteenia tai tartunnanjäljitystä ei tule. Jos et seuraa mediaakaan niin et koko "pandemiaa" edes näe, tämä on pelkkä mediapandemia.

Vierailija
2/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käy testissä niin karanteenia tai tartunnanjäljitystä ei tule. Jos et seuraa mediaakaan niin et koko "pandemiaa" edes näe, tämä on pelkkä mediapandemia.

Karanteeni tulee silloin jos joku muu on käynyt testissä, saa positiviisen tuloksen ja nimeää sinut altistuneeksi.

Itse jos menee testiin ja tulee posi niin silloin tulee itselle eristys ja muille karanteeni.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, noista karanteeneista tietysti luovutaan myös jos myös tartunnanjäljityksestä ja rajoituksistakin luovutaan.

Vierailija
4/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin korona luokitellaan yleisvaaralliseksi ja se johtaa karanteeniin. Sitten kun se ei enää johda karanteeniin selvitetään se mistä sairastunut on tartunnan saanut.

Vierailija
5/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin olen ihmetellyt, kuinka kauan tätä tartunnanjäljitys- ja karanteenipelleilyä oikein jaksetaan tehdä. Itse maksan käteisellä aina kun mahdollista, niin koronajäljittäjille ei ole juurikaan iloa tiliotteistani!

Vierailija
6/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin olen ihmetellyt, kuinka kauan tätä tartunnanjäljitys- ja karanteenipelleilyä oikein jaksetaan tehdä. Itse maksan käteisellä aina kun mahdollista, niin koronajäljittäjille ei ole juurikaan iloa tiliotteistani!

Eivät ne mitään tiliotteita katsele, vaan haastattelevat sairastuneen.

-ap

Vierailija
7/7 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnanjäljitys lopetetaan sitten, kun tartuntoja on niin paljon, ettei yksinkertaisesti ehditä enää jäljittämään. Tulee siis tapahtumaan jossain vaiheessa, kun rajoituksista luovutaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä