Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan hinta. Kotipizza järkytys

Vierailija
25.07.2014 |

Katselin tuossa hieman pikaruokaa, josko ei jaksaisi tehdä itse vaan hakisi vuosien tauon jälkeen perhepizzan Kotipizzasta.

Ei hyvä jumala! Special Opera perhepizza maksaa 20 euroa! Siis vanhoissa mummonmarkoissa 120! Yksi saakelin pizza!

Taidanpa kuitenkin hakea ainekset ja tehdä itse kunnon rucolapizzan.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten mies haki Kotipizzasta pizzat, edellisestä kerrasta varmaan lähemmäs 10 vuotta joten ei ollut mitään muistikuvaa millaisia ovat aiemmin olleet tai mitä maksaneet. Mies otti jonkun Monsterin johon oli muutama pohjanpalanen lätkästy epämääräisesti päälle, lapsille toi kanapizzan jossa ei edes osunut kanaa jokaiselle palalle kun pizza jaettiin kahdeksaan osaan. Eipä tartte enää sieltä hakea.

Vierailija
102/111 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepizzasta syö koko perhe, ei se 20 euroa ole paha hinta. Sun palkka on varmaan myös noussut yli kymmenessä vuodessa kun euroja on käytetty eli ihan turha niitä on markoiksi muuttaa. Tällä kelillä maksan mieluusti siitä, että joku muu hikoilee uunin ääressä.

Ei todellakaan riitä, pystyn vetäsee tuollasen kokonaisuudessaan itse, ei sitä heti tarvia kerralla lätkästä suuhun, alottaa päivällä, muutama viipale iltapalaks, sitä sulattelet vielä seuraavanakin päivänä eli kahden päivän edestä rukailu, ei itse väsätty yllä tälle tasolle vaikka kuinka hehkuteltais, näissä on vuosien tietotaito takana!

Tää perhe termi on harhaanjohtava, perheitä on erilaisia..... meedium/large/extralarge paljon parempi tapa ilmaista kokoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin plussaa Kotipizzalle siitä että pizzan saa myös ruiskuitupohjalla. Mulla on IBS joten joutuu aina miettimään mitä pystyy syömään ja on se kiva herkutella jos on ollut pitkä työpäivä eikä jaksa kokata. Sittenhän Kotipizzaan saa aika usein alekuponkeja niin ei silloin niin kallis ole. Mutta kyllä itse ainakin laadusta mielellään maksan ja siitä ettei tule vatsa kipeäksi ja turvonneeksi palloksi.

Vierailija
104/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

113, Mitä jos hoitaisit sairauttasi, etkä mänttäisi pizzaa? Ihan turhaa minusta valehdella itselleen että nyt pysyy ärtynyt vatsa kurissa kunhan ottaa ruispohjalla pizzaa.

Vierailija
105/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli taas kotipitsasta haettua. Kyllä siitä vaa maksaa sen muutaman euron enemmän. Ladukkaat täytteet ja hyvä pohja.

Vierailija
106/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli taas kotipitsasta haettua. Kyllä siitä vaa maksaa sen muutaman euron enemmän. Ladukkaat täytteet ja hyvä pohja.

Millä paikkakunnalla ei ole vielä päivitetty reseptiä? Viimeksi söin Kotipizzaa muutama vuosi sitten, ja se oli niin kuivaa kittanaa, että tomaattikastike oli varmaan pullasudilla levitetty vähäisten täytteitten ja halpisjuuston alle.

Vierailija
107/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipillu

Vierailija
108/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepizzasta syö koko perhe, ei se 20 euroa ole paha hinta. Sun palkka on varmaan myös noussut yli kymmenessä vuodessa kun euroja on käytetty eli ihan turha niitä on markoiksi muuttaa. Tällä kelillä maksan mieluusti siitä, että joku muu hikoilee uunin ääressä.

Ei syö koko perhe:

https://www.uusisuomi.fi/raha/66891-kotipizza-huijaa-eniten

Jumalauta kuinka typerä testi. pizzalle neliöhinta. Miksei niitä voinut punnita? Pizzojen paksuuksissa on tosi paljon eroja

Vierailija
109/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan juusto on kauheinta kuraa mitä juustoksi kutsutaan.

Vierailija
110/111 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen kuin 27! Itse otan kotipizzasta aina kotzonen, minkä saa ihan mistä vain pizzasta. Yleensä jää vielä lopusta reunoja ja salaattia syömättä kun en meinaa jaksaa syödä loppuun. Lopetan syömisen kun nälkä lakkaa, en ymmärrä miksi pitää syödä aina niin hirmusia määriä "koska on maksanut, ei voi heittää hukkaan"

Ei tarvitse yhtään ihmetellä miksi suomalaiset on niin lihavia ja "pöhöttyneen näköisiä". Kun mätetään järkyttäviä annoksia (huonolaatuista) ruokaa naamariin. Annoskoot vaan kasvaa ja kasvaa, kaikki sipsit, karkit yms on megakokoa jne. Muistaako kukaan lapsuudesta vielä 70g pusseja? Nyt kaupoista saa 350g pusseja ja kilon laatikkoja joka kaupasta. Mitä järkeä?

Pikaruuasta tullut monelle arkiruokaa, eikä sitä pidetä enää "herkkuna" kuten ennen. Itse en ainakaan saanut lapsena viikottain pizzaa/hampurilaisia/limpparia mitä moni näyttää lapseen syöttävän, koska se on niin helppoa hakea. Eikä ruokaa syödä enää edes yhdessä ruokapöydässä, vaan äiti ja isi syö omalla tietokoneellaan ja lapset katsoo telkkaria tms.
http://yle.fi/uutiset/yle_uutiset_selvitti_tyopaikkaruokaloissa_matetaan_poskettoman_kokoisia_annoksia/6931827

Hiukan eriasia syödä kotzone kuin normipizza. Salaatti pizzan kera niin tottakai sitä vetää vähemmän kuin tavispizzaa.

Mä syön yleensä kotzonen, josta syön vähän yli puolet. Normipizza menee lähes kokonaan.

Mitä tulee perhepizzaan, en koskaan tilaa sitä juurikin tuon koon takia. Siitä ei porukalle riitä. Monessa kebab-pizzakuppilassa on paljon suurempi normipizza kuin kotipizzan perhepizza.

Vierailija
111/111 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä ravintolaan jos ei ole varaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän