Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan hinta. Kotipizza järkytys

Vierailija
25.07.2014 |

Katselin tuossa hieman pikaruokaa, josko ei jaksaisi tehdä itse vaan hakisi vuosien tauon jälkeen perhepizzan Kotipizzasta.

Ei hyvä jumala! Special Opera perhepizza maksaa 20 euroa! Siis vanhoissa mummonmarkoissa 120! Yksi saakelin pizza!

Taidanpa kuitenkin hakea ainekset ja tehdä itse kunnon rucolapizzan.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepizzasta syö koko perhe, ei se 20 euroa ole paha hinta. Sun palkka on varmaan myös noussut yli kymmenessä vuodessa kun euroja on käytetty eli ihan turha niitä on markoiksi muuttaa. Tällä kelillä maksan mieluusti siitä, että joku muu hikoilee uunin ääressä.

Vierailija
42/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:04"]

Katselin tuossa hieman pikaruokaa, josko ei jaksaisi tehdä itse vaan hakisi vuosien tauon jälkeen perhepizzan Kotipizzasta.

Ei hyvä jumala! Special Opera perhepizza maksaa 20 euroa! Siis vanhoissa mummonmarkoissa 120! Yksi saakelin pizza!

[/quote]

Jospa köyhä teet ite pizzasi etkä valita. Eihän tuo Kotipizzan pizza ole edes kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole halpa, jos siitä koko perhe syö?

Käytiin juuri Suomessa ja Kotipizzassakin tuli piipahdettua. Mä ostin 7 normaalikokoista pizzaa ja lasku oli vähän yli 50€. Pizzat oli tosi hyvät ja tuosta määrästä sai 8 henkeä mahan täyteen. Mun mielestä ei lainkaan paha hinta. Ja herkullista oli :)

Vierailija
44/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on ihan älyttömän kallis!

Vierailija
45/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sulla jotain jäänyt päähän roikkumaan, kun vuonna 2014 mietit asioita markoissa.

Tervetuloa tähän päivään !

Vierailija
46/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ählämeiltä pannupizza, saat ison ja maistuvamman pizzan.

Vierailija
47/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla vuosiin käyty kotipitsassa. Olisikohan matkat juuri jääneet pois, kun muistan miettineeni, että en ala maksaa yli sataa markkaa pitsasta. Ja meilläkin siitä söi vain minä ja mieheni. Ei todellakaan olis riittänyt koko perheelle enkä edes ollut läski silloin

Vierailija
48/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nk. Perhepizzasta ei riitä koko perheelle. Meille niitä ostetaan kaksi ja virlä normaali pizza lisukkeeksi, vaikkei lapsis ole kuin neljä. Minusta koko nimitys perhepizza on harhaanjohtava. Pitäsi olla normaali ja iso tai sitten reilusti mainitti halkaisijan koko senttimetreinä.

Vierailija
49/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:10"]

Kotipizza on kallein, mutta myös paras ja laadukkaimmat raaka-aineet.

Mutta itsetehtyhän on sitten omaa luokkaansa. :)

[/quote]

Missä maailmassa tämän kirjoittaja elää? Laadukkaat raaka-aineet eivät ole kotipizzan tunnusmerkki, eikä varsinkaan maku! Kallista on, se on ainoa mikä osui kohdalleen.

Vierailija
50/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään markat ja eurot on varmaan saman arvoisia. Turha enää markkoja miettiä.

Vierailija
51/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta jos kotipitsa on maksanut ainakin 10 vuotta sitten yli sata markkaa, niin hinnat ovat olleet jo silloin törkeät. Eikä todellakaan koko perhe syö siitä pitsasta.

Vierailija
52/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rucolapizza, annatko ohjeen? Rucola on salaattia jota voi heittää minkä tahansa pizzan päälle tai syödä erikseen.

Yrittäjän toiminta on liiketoimintaa josta pitää jäädä voittoakin, ei voi myydä tarvikkeiden hinnalla. Kohtuullinen hinta neljän hengen ateriasta joten en ymmärrä avautumistasi.

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:04"]

[/quote]

Vierailija
53/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:32"]

Ota ählämeiltä pannupizza, saat ison ja maistuvamman pizzan.

[/quote]Ja mitähän ne raaka-aineet on, ja verot varmaankin maksetaan oikein eikä orjatyövoimaakaan käytetä... 

Vierailija
54/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on, siis aivan törkeää, mutta silti ne Kotzonet on aivan ihania!!!

Vierailija
55/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:25"]

Eikö tuo ole halpa, jos siitä koko perhe syö?

Käytiin juuri Suomessa ja Kotipizzassakin tuli piipahdettua. Mä ostin 7 normaalikokoista pizzaa ja lasku oli vähän yli 50€. Pizzat oli tosi hyvät ja tuosta määrästä sai 8 henkeä mahan täyteen. Mun mielestä ei lainkaan paha hinta. Ja herkullista oli :)

[/quote]Kuka jäi ilman?

Vierailija
56/111 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa kalleimmat pizzat maksavat 2000$.

Vierailija
57/111 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUDE IS TÄT HOU

TÄT GÖÖRL IS Ä TAAMBOI

Vierailija
58/111 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ählypizzeriasta en ole vielä saanut yhtä hyvää pizzaa kuin Kotipizzasta se Parmiano. Ählyt laittavat liikaa täytteitä, pohja on huono, kastike on huono jne jne... Aina on jotain vikaa, ainut hyvä on pari euroa halvempi hinta. Mutta koska en ole köyhä, niin mielelläni maksan vähän enemmän, jotta saan hyvän pizzan. 

Vierailija
59/111 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on paras, mutta älkää vaan eksykö Tikkurilan Kotipizzaan. Siellä karvakädet vääntävät ihan muodottomia ja mauttomia, raa-alta maistuvia lättyjä jotka eivät ole Kotipizzaa nähneetkään. Ja useita täytteitä puuttunut joka kerta.

Vierailija
60/111 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizza on paras, mutta älkää vaan eksykö Tikkurilan Kotipizzaan. Siellä karvakädet vääntävät ihan muodottomia ja mauttomia, raa-alta maistuvia lättyjä jotka eivät ole Kotipizzaa nähneetkään. Ja useita täytteitä puuttunut joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi