Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoan hinta. Kotipizza järkytys

Vierailija
25.07.2014 |

Katselin tuossa hieman pikaruokaa, josko ei jaksaisi tehdä itse vaan hakisi vuosien tauon jälkeen perhepizzan Kotipizzasta.

Ei hyvä jumala! Special Opera perhepizza maksaa 20 euroa! Siis vanhoissa mummonmarkoissa 120! Yksi saakelin pizza!

Taidanpa kuitenkin hakea ainekset ja tehdä itse kunnon rucolapizzan.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipizzeriassa maksaa perhepizza 14,50 euroa. Pizzoissa on AINA reilusti täytteitä, pohja on pehmeä ja pizzapaloja ottaessa päällä oleva juusto ihanasti venyy. Nämä ovat takuulla aina maukkaita, eikä mitään ylimääräisiä sattumia, kuten karvoja, ole koskaan löytynyt.

Kotipizzan pizzat ovat taas täyteköyhiä, kovia ja kuivia ja KALLIITA lättyjä. Sitä pizzaa kun lautasella sahaa haarukalla ja veitsellä, niin äkkiä käy niin että aterimien livetessä koko vitun pala lentää vastakkaiseen seinään.

-Ei enää ikinä Kotipizzaan-

Vierailija
22/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen ja en silti ole ikinä tullut täyteen kotipizzan pitsoista. Jo ala-asteella muista pettyneeni niiden pitsojen kokoon. Ja täytettä on ihan liian vähän ja ilman tabascoa niistä pitsoista ei löydy edes makua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzasta saa varmasti vegaanista pizzaa, siksi tilaan sieltä. Muuten kyllä nämä ulkomaalaistaustaisten omistuksessa olevat kebabpizzeriat ovat parempia, mutta nämä työntekijät eivät aina ymmärrä kun kysyy onko pohjassa maitoa tai kananmunaa ja voiko kädet pestä/vaihtaa hanskat ennen kuin tekee mun pizzan. :D

Vierailija
24/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipitsa on vain rikkaita varten. Eipä niissä turhaan jonoteta 

Vierailija
25/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:34"]Me ei olla vuosiin käyty kotipitsassa. Olisikohan matkat juuri jääneet pois, kun muistan miettineeni, että en ala maksaa yli sataa markkaa pitsasta. Ja meilläkin siitä söi vain minä ja mieheni. Ei todellakaan olis riittänyt koko perheelle enkä edes ollut läski silloin

[/quote]

Niin että miksihän sinusta TULI läski? ;)

Vierailija
26/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:48"]

32, joo ei aina tiedä mitä kebabbiloista saa.

Itsellä menee todella usein näistä paikoista maha sekaisin, kun ruoka on niin rasvaista. Enkä väitä että kotipizzan pizza on sen terveellisempää, mutta harvoin "lilluu" rasvassa kuten nämä kebabbiloiden pizzat. Ruoka-aineissa on myös eroa, en ikinä ota kinkkua täyteeksi muualla kun kotipizzassa, jossa kinkku on kinkkua eikä suikaloitua hk:n sinistä, kuten noissa halvoissa kebabbiloissa. Ja täyteeksi saa muutakin, kuten poroa, kanttarellejä, sipulia.

Itse ainakin käyn sen verran harvoin pizzalla, että haluan jotain erilaista mitä kotona en saa. Kotona voi tehdä sitten sitä perus jauhelihapizzaa.. :)

[/quote]

Itse en kans ymmärrä miksi jengi menee syömään jotain jauhelihapizzaa minnekään.. Siks tykkään kans kotipizzasta ja muista "tasokkaammista" pizzapaikoista. Jossa on eri täytevaihtoehtoja.

Jos joku asuu/käy Tampereella, niin suosittelen ehdottomasti Napolia! Taatusti hyvät ja laadukkaat pizzat! Viikonloppu illoille kannattaa tehdä pöytävaraus, ettei tarvitse jonotella.. Välillä on aika pitkät jonot, mutta hyvää kannattaa odottaa.. :)

http://http://pizzerianapoli.fi//

..Ja kyllä pizzat on kalliita myös tuola. Tiedoksi ap:lle ja muille valittajille. 

ps. Kannattaa miettiä myös mistä se pizzan hinta muodostuu, eikä valittaa miksi kallista.

http://www.taloussanomat.fi/yrittaja/2011/01/11/nain-paljon-pizzan-pitaisi-oikeasti-maksaa/2011355/137

Vierailija
27/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzahan on edullinen! Käyn lähinnä Putte'sissa ja Skifferissä (HKI), joissa pizzat maksavat sen 14-16 e per normaali läpyskä. 

Vierailija
28/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:43"]

Nykyään markat ja eurot on varmaan saman arvoisia. Turha enää markkoja miettiä.

[/quote]

Höpö höpö. Mun palkkani oli vuonna 1999 huimat 9500 markkaa, mutta ei tänä päivänä ole lähelläkään 9500 euroa. Ei edes puolia tuosta. 

Vierailija
29/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan tuotteet tuntuvat kalliilta, koska vertailukohtana ovat maahanmuuttajien pizzeriat. Niissä työvoimakustannukset ovat huomattavasti pienemmät kuin suomalaisissa yrityksissä yleensä, koska työntekijöinä ovat perheenjäsenet ja sukulaiset, jotka ovat valmiita tekemään kovasti työtä alle minimipalkan. Jos Kotipizzan hintoja verrattaisiin muiden ruokapaikkojen hintoihin, ne eivät tuntuisi enää ollenkaan niin kovilta.

Vierailija
30/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 16:50"]

Kotipizzan tuotteet tuntuvat kalliilta, koska vertailukohtana ovat maahanmuuttajien pizzeriat. Niissä työvoimakustannukset ovat huomattavasti pienemmät kuin suomalaisissa yrityksissä yleensä, koska työntekijöinä ovat perheenjäsenet ja sukulaiset, jotka ovat valmiita tekemään kovasti työtä alle minimipalkan. Jos Kotipizzan hintoja verrattaisiin muiden ruokapaikkojen hintoihin, ne eivät tuntuisi enää ollenkaan niin kovilta.

[/quote] 

Höpö, höpö! Hinta / laatu on surkea, sen jokainen tietää. Mutta syökööt kukin miss tahtoo 

Vierailija
31/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, itse ainakin olen aina saanut surkeimmat tuotteet kotipizzas .

viimenen paikka minne itse menen

Vierailija
32/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten pieniruokaisia muut ovat, mutta meidän taloudessa Kotipizzan perhepizza ei riitä edes kahdelle. Itse tykkään kotipizzan pizzoista, vaikka ovatkin aika rasvaisia, mutta en osta niitä kun kerran puolessa vuodessa, koska ovat niin kalliita ja PIENIÄ! Kaverini on töissä ko. lafkassa ja sanoi että hävettää myydä noihin hintoihin.

Vierailija
33/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä - olipa taas paskamaista palata takaisin Suomeen Italian auringosta!! Pizzan sai 5-8 eurolla, 4 hengen illallinen (2-3 rl + juomat, viinit) maksoi enimmillään 110€ huippuravintolassa..... Ja ruoka oli vielä ihan toisen tasoista kuin täällä.

Vierailija
34/111 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vois tehdä listan eri paikkakuntien hyvistä pizza paikoista, oli sitten "kebabbiloita" tai sitten ihan kotimaisin voimin pidettäviä paikkoja. Tietää missä kannatta käydä, jos käy eri paikkakunnissa syömässä. :)

Vierailija
35/111 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotzone on tosi hyvää, mutta harmi kun siitä jää vaan nälkä ja kiukku. Mulla ja siskollani molemmilla sama ongelma ja ollaan hoikkia nuoria naisia, monesti on mietitty kotzonen jälkeen että pitäisikö syödä vielä toisetkin. :D

Vierailija
36/111 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:17"]

Perhepizzasta syö koko perhe, ei se 20 euroa ole paha hinta.

[/quote]

Kotipizza-paikoissa täytteet ovat usein kylmiössä pienissä muovimukeissa valmiiksi annosteltuina. Jos yhteen normaalipizzaan menee vaikka kinkkua yksi mukillinen, niin perhepizzaanko menee sitten 4 mukillista? No ei mene, sen pizzan valmistusta voi jokainen itse seurata ja todeta, että perhepizzassa on suhteessa vähemmän täytettä kuin normaalikokoisessa. Joten 4 ihmistä ei tule kuin kiukkuiseksi yhdestä perhepizzasta..

Vierailija
37/111 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:45"]

Tänne vois tehdä listan eri paikkakuntien hyvistä pizza paikoista, oli sitten "kebabbiloita" tai sitten ihan kotimaisin voimin pidettäviä paikkoja. Tietää missä kannatta käydä, jos käy eri paikkakunnissa syömässä. :)

[/quote]

pizza-online.fi

Sielläpä niitä arvosteluja löytyy.

Vierailija
38/111 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:43"]

Nykyään markat ja eurot on varmaan saman arvoisia. Turha enää markkoja miettiä.

[/quote]

just at joo, onko sinun palkka 6-kertaistunut? Ei varmasti ole

Vierailija
39/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on kallein, mutta myös paras ja laadukkaimmat raaka-aineet.

Mutta itsetehtyhän on sitten omaa luokkaansa. :)

Vierailija
40/111 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niissäkään hinnoissa paljoa ilmaa ole, kun miettii mistä se koostuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän