helle ja vauva.
Onko muiden imeväiset näillä keleillä kerran tunnissa tissillä? Menee voimat ja järki, kun muuta ei voi tehdä kuin imettää perse hiessä.
Kommentit (9)
4kk täällä ei ole noin usein, mutta tiheämmin kuin aiemmin. Oon kyllä ihan tyytyväinen, kun itse kykenee säätelemään nestetarvettaan, ei ole niin kovaa huolta kuivumisesta. Makoillaan viileässä makkarissa ja nautiskellaan, kun ruoka-/juoma-aika koittaa.
Kerran tunnissa on kyllä tiuhaan, en siis missään nimessä vähättele. Vaikka helteet loppuisivat, saattaa vielä pari päivää tasata nestetasa-painoa ja syödä tiuhaan.
Ehkä kuitenkin mukavampi näin kuin sairaalassa nestetiputuksessa :)
Mitenkäs teillä yöt menee? Jos yhtäkkiä yösyötötkin lisääntyivät, niin menee varmaan rankaksi.
Meillä nukkuu yöt ehkä jopa paremmin kuin ennen, pidemmät pätkät siis. Päiväunet taas jäävät lyhkäisiksi, torkahtaa vain ja hetken päästä jo hereillä. Tätä epäilen helteen syyksi, siis että päivällä olisi tukala nukkua.
Kolmekuukautinen. Vaatteeina vaippa, body ja hattu. Asunnossa sisälämpötilat monta viikkoa kolmenkympin pinnassa.
Yösyötökin ovat lisääntyneet, ennen söi 3-5 tunnin välein. Nyt voi aamuyöstä syödä 1-1,5 välein. Ei onnistu makkarin kylmennys viileämmäksi millään konstilla.
Hankkikaa nyt kiireesti sellainen liikuteltava jäähdytyslaite ja ennen sen saapumista vauvalta hattu ja body pois, vettä pullosta.
Ei noin kuuma asunto tee kenellekään hyvää.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 07:16"]Hankkikaa nyt kiireesti sellainen liikuteltava jäähdytyslaite ja ennen sen saapumista vauvalta hattu ja body pois, vettä pullosta.
[/quote]
Sellainen laite on jo. Ei se päällä voi nukkua, kun on niin kovaääninen. Sisällä poika on tietenkin vaippasillaan. Hattu on ulkoilessa auringon suojana.
jaajaa.no meillä poitsu oli ekat 6kk 1-3 kertaa tunnissa tissillä, keleistä riippumatta. nyt helteillä lisäksi annan vettä,pojalle vettä nokkamukissa koko ajan tarjolla.
Vauvaa voi myös kääräistä nukkumaan kostutettuun sideharsoon. Muistathan itse juoda tarpeeksi, sain joskus vauva-aikana nestehukan, kun vauva vain söi ja söi.
Anna pullosta vettä tai pumpattua maitoa nii ei ole koko tissillä. Onko teillä vaatteita vauvalla päällä ja minkä ikäinen?
Meillä 9kk ja pelkkä vaippa päällä mutta jos asioille lähdetään nii vaippa ja boby.