Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on palvelija? Oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
25.07.2014 |

Meillä on ollut piika nyt reilun viikon ja täytyy sanoa että en halua olla enää ilman! En missään nimessä! Hän petaa pedit, laittaa aamupalaa, siivoaa sen, laittaa ruoat ja siivoaa, imuroi, pesee pyykit, vie lapset ulos, vaihtaa vaipat, kylvettää lapset... Olen niin onnellinen:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:19"]Meillä on ollut piika nyt reilun viikon ja täytyy sanoa että en halua olla enää ilman! En missään nimessä! Hän petaa pedit, laittaa aamupalaa, siivoaa sen, laittaa ruoat ja siivoaa, imuroi, pesee pyykit, vie lapset ulos, vaihtaa vaipat, kylvettää lapset... Olen niin onnellinen:)

[/quote]

Jaa. Meillä nuo tekee kodinhoitaja ja lastenhoitaja. Palvelija tarjoilee drinksut altaalle, hieroo jalkoja ja lukee mulle kirjat ääneen.

Vierailija
2/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija pk-seudulla ja mielelläni tulisin palvelijaksi johonkin perheeseen, koska töitä on vaikea saada. Laittakaa sähköpostiosoite niin otan yhteyttä! Ei palvelijana oleminen ole mikään häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fantasia teillä. Ja yleishyödyllinenkin! Mäkin haluan tollasen miehen.

Vierailija
4/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee tuon kaiken ja en siis tarvitse ylimääräisiä ihmisiä kotiini pyörimään.

Vierailija
5/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minun mies noita tee vain ikioma piikamme :)

Ap

Vierailija
6/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:25"]Ei se minun mies noita tee vain ikioma piikamme :)

Ap

[/quote]

Hyvin pysyt roolissa!

Vierailija
7/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso perhe, niin tarvii kyllä useamman palvelijan. Ei yksi kerkeä millään tekemään kaikkia töitä.

Vierailija
8/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelija?? lukeeko tämän henkilön tittelin kohdalla joissain virallisissa papereissa PALVELIJA? jotain rajaa nyt sentään taas.

Vierailija
9/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähä ap itsee tekee? Ajelee ferrarilla shoppailemaan?

Vierailija
10/10 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä monella av-mammalla on palvelija,

erityisesti ruoan-nimi-pinmppi ja miehesipenis-elokuva/kirja ketjuihin vastaajat ovat

ylimystöä joilla rahaa ja älykkyyttä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä