Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet nukkunut helteellä?

Vierailija
18.07.2021 |

Olet saanut hyviä ja syviä yöunia ja olet tuntenut aamulla olon virkeäksi? Iltasuihku vie yöunia myöhemmäksi, mutta hellepäivä ja lämpimät yöt tekivät unista raskaita ja huonolla tavalla sikeitä.

Pallukka.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonosti. Aamuisin olo kuin krapulassa. Nyt on viileämpää, oikein nautin kun ei ole hiki. Uskoisin että nyt saan nukuttua, kun asunnossa 23 lämpö.

Vierailija
22/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonosti. Aamuisin olo kuin krapulassa. Nyt on viileämpää, oikein nautin kun ei ole hiki. Uskoisin että nyt saan nukuttua, kun asunnossa 23 lämpö.

Mulle tuo 23 on minimi, ettei tule kylmä nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nukkunut hyvin mökillä.

Kaveri osti itselleen sellaisen (isolle) koiralle tarkoitetun viilennysalustan/-patjan.

Vierailija
24/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkeasti. Jouduin jopa pyytämään työterveydestä unilääkkeitä. Minulla on siirrettävä viilennyskone, mutta sekään ei enää kunnolla riittänyt näillä helteillä, enkä saa nukuttua sen mölinässä.

Työpaikalla on taloa kuumentavia laitteita, eikä avattavia ovia, ikkunoita ei ollenkaan, paitsi kattoikkunat, joita ei saa auki, joten se talo on ihan helvetin esikartano. Happikin loppuu. Lämpö kertyy sinne niin, että ehkä myöhään syksyllä vasta alkaa olla siedettävä lämpötila.

Ja kaiken tämän lisäksi olen joutunut työpäivieni lisäksi tyhjentämään kuolleen isäni asuntoa, joka on ihan painajaisten hamstraajakämppä. Lattiasta kattoon asti täynnä rojua. Repikää siitä huumoria!