Ystäväni tyttöystävä toivoo minun päättävän ystävyyteni miesystäväänsä.
Olen siis myös hänen ystävänsä. Olen asiasta surullinen ja hämmentynyt. Olemme tunteneet toisemme vuosia ja lähes aina tapaamme niin, että kaikki olemme paikalla. Nykyään jopa pidämme aika vähän yhteyksiä. Uskon, että toteutan toiveen, mutta ihmettelen mikä tässä on takana?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 00:45"]uteliaisuuttani kysyn, missäkohtaa ap paljasti sukupuolensa?
[/quote]
Vähän sisälukutaitoa niin kyllä se siitä :)
En ole vielä kyennyt koska hän juovuksissa asian vain minulle riitaisasti ilmoitti. En tiedä edes aionko kysyä. Uskon, että meidän kolmen ystävyys nyt oli tässä, harmittaa kyllä. Tai ainakaan en itse ota heihin yhteyttä. Jotain nyt on pielessä heidän välillään ja antaa tilanteen rauhoittua. -ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:54"]
Mikäpä muukaan kuin mustasukkaisuus.
[/quote]
Tää vakiovastaus kaikkeen -mustasukkaisuus ja kateus- :)
Mitä jos oletkin mulkku? Olet huonoa seuraa. Jos teillä olis kivaa (tyttöystävää ei dissata ja otetaan huomioonkin) niin mikäs siinä kivassa porukassa vikana olis?
Melkoinen ystävä olet jos olet valmis unohtamaan kaverin vaan jos joku jotain vaatii. Mikä ihmeen pakko se on sitten oltava samassa seurassa jos ette pysty olemaan keskenänne? Minullakin on miehellä miespuolinen kaveri joka ei minua vaan jostain syystä hyväksy. No olkoon ukot keskenään!
Tuollaista se on, kun on miehiä kavereina. Tutulta siis kuulostaa. Minullakin on ollut nyt 25-vuotta useampikin miespuolinen ystävä ja aina välillä jollain saattaa olla joku naisystävä, joka on kieltänyt yhteydenpidon minuun. Olen aina kunnioittanut ystäväni toivetta, joten jos hän on itse sen sulattanut, niin emme ole sitten pitäneet yhteyttä. Aina nämä mustasukkaisimmat naiset ovat kyllä deletoineet itsensä suhteesta ennemmin tai myöhemmin, jolloin minun ja ystäväni ystävyys on sitten palautunut. Noita naisia siis tulee ja menee, mutta loppuviimein ystävyys säilyy (jollet sinä nyt vedä hernettä nenään asiassa).
Kuten jo sanoin niin aion nyt olla ihan rauhassa ja toivon, että saavat välinsä kuntoon. Tuntuu vaan niin kurjalle, tämä mies oli kuitenkin ystäväni ensin ja vuosia on mennyt hyvin. Elämäähän tämä vain on, mutta ei minulla liikaa hyviä ystäviä ole. ap
[quote author="melba" time="25.07.2014 klo 00:18"]
Tuollaista se on, kun on miehiä kavereina. Tutulta siis kuulostaa. Minullakin on ollut nyt 25-vuotta useampikin miespuolinen ystävä ja aina välillä jollain saattaa olla joku naisystävä, joka on kieltänyt yhteydenpidon minuun. Olen aina kunnioittanut ystäväni toivetta, joten jos hän on itse sen sulattanut, niin emme ole sitten pitäneet yhteyttä. Aina nämä mustasukkaisimmat naiset ovat kyllä deletoineet itsensä suhteesta ennemmin tai myöhemmin, jolloin minun ja ystäväni ystävyys on sitten palautunut. Noita naisia siis tulee ja menee, mutta loppuviimein ystävyys säilyy (jollet sinä nyt vedä hernettä nenään asiassa).
[/quote]
Juuri näin! Noita eävarmoja tyttiksiä on pojilla silloin tällöin, onneksi löytävät usein nopeasti parempaa.