Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin lapset toppavaatteissa ja yöt kukkumassa pihalla

Vierailija
24.05.2014 |

Naapurin 5 lasta kukkuu yölläkin pihassa, viimeksi kuului läpi yön lasten meuhkaamista, ihan sinne aamutunneille saakka, varmaan kolmeen meni ennen kun hiljenivät. Nuorimmaiset muksuista on topattu tämmösellä helteellä pipoon ja toppahaalariin ja siellä ne 1-2 vuotiaat mönkii kuumissaan topattuina. Nuorimmaiset on 1 ja 2. Isommat on sitten 4, 6 ja 9v. Hilluvat yömyöhälle ja pienimmät topattuja. Onko ls-ilmon paikka?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin olis hyvä jonkun käydä tarkistamassa tilanne :(

Vierailija
2/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin huonoja provoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin. Kuulostaa että isommat lapset huolehtineet pienemmistä ja pukeneet niin kuin ennenkin eikä sään mukaan. Outoa, todella outoa joka tapauksessa. Ei kukaan täysjärkinen aikuinen pue lapsia noin tällä helteellä. Lämpöhalvauskin varmaan lähellä. Eli musta vaikuttais että liian pienet laitettu vastuuseen taaperoikäisistä.

Vierailija
4/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKA PROVO!

Vierailija
5/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää perheen. Lisää vaan ls-ilmoja niistä. Olen itsekin pari tehnyt heistä ja toivon että muutkin tekevät jotta sossut joskus puuttuisivat kunnolla tilanteeseen. Itkettää kun näkee ne pienimmät ulkona kerjäämässä vettä :'(

Vierailija
6/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]Taidan tietää perheen. Lisää vaan ls-ilmoja niistä. Olen itsekin pari tehnyt heistä ja toivon että muutkin tekevät jotta sossut joskus puuttuisivat kunnolla tilanteeseen. Itkettää kun näkee ne pienimmät ulkona kerjäämässä vettä :'(

[/quote]

Jatkan vielä tähän että mun mielestä on jokaisen velvollisuus tehdä ls-ilmo näin räikeässä tapauksessa ennen kuin joku lapsista satuttaa itsensä tai saa lämpöhalvauksen.

Vierailija
7/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"]Taidan tietää perheen. Lisää vaan ls-ilmoja niistä. Olen itsekin pari tehnyt heistä ja toivon että muutkin tekevät jotta sossut joskus puuttuisivat kunnolla tilanteeseen. Itkettää kun näkee ne pienimmät ulkona kerjäämässä vettä :'(

[/quote]

Soittakaa jo poliisit!!

Vierailija
8/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisit poliisin. Lapsiraukat. :(

Vierailija
9/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille soitto! Oikeesti, ei tollasta voi katsoa sivusta. Voit nimettömänä soittaa. Ajattele niitä lapsiraukkoja..

Vierailija
10/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tästä niin paha olo :(

Vierailija
11/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tästä niin paha olo :(

Vierailija
12/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt hyvä ihminen antamaan niille pienille vettä ja vähennät vaatteita, jos tää ei ole provo. Jokaisella kansalaisella on velvollisuus auttaa hädässä olevaa.  Et voi vaan katsoa vierestä! Jos ne isommat on vastuussa pienemmistä, niin opasta niitä, että pukevat pienet suurinpiirtein samoin kuin itsensä ja antavat pienille juomista, kun itselle tulee jano.

Vierailija
13/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko joku nyt paskaa!? Jos ei,niin turhaan Sä täälä asiaa vatvot! Soita poliisille! Jos Tää on vitsi,niin vitun huono sellainen! Kun ei voi tietää..täälä jauhetaan ihan törkeesti paskaa! Miksi! Jos toi on totta,tarkkaile hetki varsinkin ne toppavaatteet Ym.ja soita heti,eikä viidestoista päivä! Tuntuu kamalalta..