Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin kotiin pitäisi tulla se rokoteaika?

Vierailija
18.07.2021 |

Ratiossa sanottiin, että on jo moni saanut toisenkin rokotteen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kotiin tule.Sinun pitää soittaa terkkariin varataksesi aika.

Minulle tuli keväällä jo tekstari missä oli kotipaikkakuntani ja lähikuntien yhteystiedot.

Sieltä varasin ajan.

Jo molemmat rokotteet olen saanut..

No ei kyllä ole tullut tuollaista tekstariakaan. 

ei ap

Menet oman kotikuntasi nettisivuille. Siellä on ohjeet ajan varaamiselle. 

Toista viikkoa olen odotellut takaisinsoittoa..

Takaisinsoittoa nettisivuilta????

Niin? Nettisivuilla on ilmoitettu puhelinnumero johon soittamalla saa varattua rokotusajan. Tosin siihen ei näemmä kukaan vastaa vaan ainoastaan vastaaja kertoo kuinka soittajille soitetaan takaisin parin päivän kuluessa.

Toisaalla taas rokotuksen saa ihan vaan kävelemällä rokotuspisteeseen ihan aikaa varaamatta.

Saa sitä sitten ihmetellä ettei ihmiset "ota" rokotuksia.

No mikä sinun ongelmasi tässä asiassa sitten on, jos kerran ajanvarausta ei tarvita? Sen kun lampsit ottamaan rokotteen. Omassa kotikunnassani ajanvaraaminen onnistui netissä. 

Vierailija
22/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain ensimmäisen rokotuksen, niin samalla minulle varattiin jo aíka toista rokotusta varten. Muutamaa päivää ennen varattua aikaa tuli tekstiviestillä sh-piiristä muistutus ajasta. Ja kun olin käynyt piikillä, niin seuraavana päivänä tuli vielä sh-piiriltä kiitos käynnistä.

Mutta toisaalta tiedän myös sh-piirejä, jotka tarjosivat tekstiviestillä riskiryhmäläisille aikaa myös ensimmäiseen rokotukseen. Tiedän myös, että joillakin paikkakunnilla on soiteltu ja tarjottu rokotusta, kun rokotteita olisi muuten mennyt haaskiin. Kohteena olivat esim. sellaiset riskiryhmäläiset, jotka olisivat lähiaikoina voineet varata ajan ja toisaalta sellaiset henkilöt, jotka ovat työnsä puolesta jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä. 

Puhelimella ajan varaaminen on monesti ollut hankalaa, kun linjat ovat menneet tukkoon. Itse tilasin netin kautta ja jouduin jonottamaan kauan, mutta kun pääsin varaamaan, niin se sujui sutjakkaasti. Sai itse valita tarjolla olevista päivistä ja kellonajoista ainakin meidän sh-piirissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tänään.

Vierailija
24/24 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnasssa tuli meille aikuisille jo keväällä tekstarit ja nyt kesän alussa 19v ja 21v nuorille tekstarit.

Siinä puh.numero mihin soitetaan ja varataan aika.

Soitettiin ja sieltä vastasi ajanvaraus ja antoi ajat ekalle rokotteelle.

Toisen ajan sai rokotuspisteeltä.

Monissa kunnissa ja sh:piireissä erilaisia käytäntöjä.

Nyt pääsee monissa jo suoraan piikille ilmam ajanvarausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän