Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lokkeileva mies raivostuttaa. Heitänkö pihalle vai keskustelenko ensin?

Vierailija
18.07.2021 |

Olen ollut jo pidempään kiinnostunut miehestä, jota en ole kovin hyvin lopulta tuntenut. Alkaneella kesälomallani mies tupsahti luokseni, mikä tuntuikin alkuun ihan hyvältä. Nyt kolmen viikon jälkeen ainostaan ottaa päähän. Olen maksanut kaikki syömiset, juomiset sekä mökkireissun bensat. Eikä syöminen ja juominen ole tapahtunut suurimmaksi osaksi kotona vaan ihan hyvissä lounaspaikoissa/ravintoloissa. Parin viikon ajan rahaa on yhteiseen tekemiseen palanut n. 100 €/päivässä eikä mies ole tehnyt elettäkään osallistuakseen. Edes kiitosta ei ole kuulunut.

Eikä ole provo vaan ihan oikeasti en ymmärrä, mikä tällaista ihmistyyppiä vaivaa. Miten aikuinen ihminen kehtaa ottaa vastaan näin paljon? On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olet maksanut kaikki menot. Itse en olisi tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. Välillä voi kumpikin tarjota toisillleen, mutta ei niin että toinen aina maksaa kaiken.

Vierailija
2/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs niinkuin itse olet mieltä? Sinulta loppuu rahat ennenkuin rakkaustarinanne kunnollaa pääsee vauhtiinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin tästälähin vain lenkillä tai jossain muussa "ilmaistapahtumassa".

Paitsi että en tapailisi ollenkaan.

Vierailija
4/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista että olet 3 viikkoa maksanut miehen syömiset ravintoloissa, 100e/päivässä? Kertaakaan kysymättä "kumpi maksaa, oliskos jo sinun vuorosi maksaa?"

Kai sitä yleensä jo 2 illan jälkeen tajuaa mikä on homman nimi, jos itse joutuu maksamaan kaiken toisellekin. Ei siinä pitäisi 3 viikkoa mennä.

Vierailija
5/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös naisten läppä ole , että kutsuja maksaa?

Vierailija
6/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs niinkuin itse olet mieltä? Sinulta loppuu rahat ennenkuin rakkaustarinanne kunnollaa pääsee vauhtiinkaan.

Mitäkö mieltä olen? Olen järkyttynyt miehen huonosta käytöksestä.

Vierailija
7/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet maksanut kaiken?

Vierailija
8/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot keski-ikäinen, miten sun vanhempien koulutus käy edes mielessä mainita? Tai siis miten se liittyi nyt tähän asiaan? Eikö ne opettaneet sua pitämään puolias?

Vierailija
9/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuta ei saada taas auki kuin selän takana pauhaamalla. Mikä siinä on niin vaikeaa puhua suoraan? Olet kynnysmatto jota mies käyttää häikäilemättä hyväkseen. Kun pidot loppuu, häviää mieskin.

Vierailija
10/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kuulosta sopivalta sinulle, ei kiittänytkään. Mutta sinun pitäisi varmaan katsoa peiliin, jos jaat rahaa tuntemattoman tyypin seurassa. Aidosti kiinnostunut ihminen olisi kanssasi ilman ravintolassa käyntiäkin.

Vierailija
11/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot keski-ikäinen, miten sun vanhempien koulutus käy edes mielessä mainita? Tai siis miten se liittyi nyt tähän asiaan? Eikö ne opettaneet sua pitämään puolias?

Miehestähän se puhui, ja hänen vanhemmistaan.

Vierailija
12/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kahden päivän jälkeen soittanut poliisit hakemaan ellei olisi vapaaehtoisesti lähtenyt. Jos olisin maksanut ravintolassa, olisi seuraavalla kerralla ollut hänen vuoronsa. Ellei olisi maksanut, se olisi ollut suoraan moro.

Vierailija
13/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olis edes varaa ylläpitää miesystävää.

Olisi varmaan pitänyt keskustella jo muutaman päivän kuluttua miehen kanssa että miten kulut jaetaan. Lopeta nyt heti maksaminen ja passita mies kotiinsa.

Vierailija
14/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 x 100 = 2100e. Ei kai noin tyhmällä ihmisellä pitäis olla noin rahaa törsättävänä. trollihan tämä

Vierailija
15/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelette pikimmiten ja kerrot hänelle, mikä tässä kuviossa ottaa päähän. Aika pitkään olet kyllä kärvistellyt.

Vierailija
16/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös naisten läppä ole , että kutsuja maksaa?

Ja se kenen kotona ollaan🤣

Vierailija
17/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kuka törppö makselee noin vain kaikki ruuat ja ravintolareissut. 

Vierailija
18/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21 x 100 = 2100e. Ei kai noin tyhmällä ihmisellä pitäis olla noin rahaa törsättävänä. trollihan tämä

Tyhmillä ihmisillä on uskomattoman paljon rahaa. Kävele jossain kalliilla alueella ja pihat on täynnä ihmisiä joita ei luulisi kulkevan vapaana.

Vierailija
19/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä mies on sanonut, kun olette keskustelleet asiasta?

Aivan, Porvoossa näistä asioista ei puhuta.

Samanlaisia trollialoituksia palstalla on viikoittain. Ja mammat nielee 

Vierailija
20/54 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on yliarvostettua. Pane se mies puhki. Mies ei panemalla hajoa.