Lokkeileva mies raivostuttaa. Heitänkö pihalle vai keskustelenko ensin?
Olen ollut jo pidempään kiinnostunut miehestä, jota en ole kovin hyvin lopulta tuntenut. Alkaneella kesälomallani mies tupsahti luokseni, mikä tuntuikin alkuun ihan hyvältä. Nyt kolmen viikon jälkeen ainostaan ottaa päähän. Olen maksanut kaikki syömiset, juomiset sekä mökkireissun bensat. Eikä syöminen ja juominen ole tapahtunut suurimmaksi osaksi kotona vaan ihan hyvissä lounaspaikoissa/ravintoloissa. Parin viikon ajan rahaa on yhteiseen tekemiseen palanut n. 100 €/päivässä eikä mies ole tehnyt elettäkään osallistuakseen. Edes kiitosta ei ole kuulunut.
Eikä ole provo vaan ihan oikeasti en ymmärrä, mikä tällaista ihmistyyppiä vaivaa. Miten aikuinen ihminen kehtaa ottaa vastaan näin paljon? On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran.
Kommentit (54)
Tupsahti vain kylään ja sinä kiltisti aloit maksaa kaikki kustannukset keskustelematta asiasta mitään hänen kanssaan?
Aina näihin sepustuksiin moni lankeaa...halusta. Kun pääsee taas pitkästä aikaa... miestä vihailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs niinkuin itse olet mieltä? Sinulta loppuu rahat ennenkuin rakkaustarinanne kunnollaa pääsee vauhtiinkaan.
Mitäkö mieltä olen? Olen järkyttynyt miehen huonosta käytöksestä.
Mutta maksat vaan - edelleen.
Nyt jo neljätä viikkoa.
Kai se ottaa kun tarjotaan. Vaikutat hieman yksinkertaiselta.
Miten tuo ensimmäisellä kerralla edes lähti siihen, että sinä maksat.
Eikö ensimmäisliila treffeillä olisi hyvä, jos kumpikin maksaa omansa ja jatkossa vaikka vuoronperään.
Oletko heti korttia tarjoamassa, kun maksun aika koittaa? Ukko ei kerkeä kuvettaan kaivaa, kun on jo maksettu.
Vierailija kirjoitti:
eikös naisten läppä ole , että kutsuja maksaa?
Niin. Mies kutsui itsensä kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot keski-ikäinen, miten sun vanhempien koulutus käy edes mielessä mainita? Tai siis miten se liittyi nyt tähän asiaan? Eikö ne opettaneet sua pitämään puolias?
Miehestähän se puhui, ja hänen vanhemmistaan.
Höpöhöp.
"On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran."
No olisin jo ekalla viikolla heivannut ukon. Mulla oli joskus eräs mies jonka kanssa pari viikonloppua vietin. Ekalla kerralla tuli vielä tarjottua, tokalla kerralla ukko alkoi pummata rahaa, että saa haettua kebabit itselleen. Sanoin ettei nyt ole. Suuttui. Sen jälkeen en ole tavannut. Selkeästi hänellä oli asenne, että minä tarjoan.
Vierailija kirjoitti:
Alkaneella kesälomallani mies tupsahti luokseni, mikä tuntuikin alkuun ihan hyvältä. Nyt kolmen viikon jälkeen ainostaan ottaa päähän. Olen maksanut kaikki syömiset, juomiset sekä mökkireissun bensat.
Eli on asunnoton, jos kolme viikoa putkeen majailee jossain
On hyvä puhua suoraan maksamisesta.
Esim. kertoo voivansa maksaa vaikka lounaan ja pyytää toisen maksavan illan kauppareissulla. Pitää myös sanoa, jos ei kykene maksamaan tai ei tahdo maksaa kuin omat eväät/ruuat. Tällöin voi sopia esim. siitä, että ravintolassa käydään vain kerran viikossa tai kuukaudessa.
Jos joku tahtoo ehdoin tahdoin syödä joka ilta yhdessä kalliissa paikoissa, eikä seuralaisella ole varaa, tai toinen ei vaan suostu syömään halvemmissa paikoissa/kokkaamaan kotona, niin silloin pitää tarjoutua maksamaan myös molempien lysti.
Luultavatiinsti miehellä ei ole rahaa eikä asuntoa kun ilmestyi apeen kotiin joten olisi ilkeää maksattaa 50 euroa aterioista. Luultavasti on toy boy joka aina ilmestyy naisten ovelle. Maksa tai sitten itke kun mies katoaa.
Sano sille, etä seuraavat kolme vikkoa maksa sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot keski-ikäinen, miten sun vanhempien koulutus käy edes mielessä mainita? Tai siis miten se liittyi nyt tähän asiaan? Eikö ne opettaneet sua pitämään puolias?
Höpöhöp.
"On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran."
Niin?
Siis tuossa tekstissä viittaa, että se mies on (tai on siis ilmeisesti ainakin antanut näin ymmärtää.. luulen että on suuremman luokan Auervaara vaan, ja ap yks höynäytettävissä oleva, jonka biologinen pariutumiskello tikittää niin että se peittää oleen kaikki 'vaaran varoitusäänet')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöp.
Niin? Ap kirjoitti kommentin miehestä ja hänen vanhemmistaan. Mikä osa tästä suorasta lainauksesta ei mene perille?
"Miten aikuinen ihminen kehtaa ottaa vastaan näin paljon? On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran."
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, etä seuraavat kolme vikkoa maksa sinä!
Eli jos mies kuskaisi naista kalliisiin ravintoloihin kolme viikkoa ja sitten vaatisi naisen
tekemään samoin kolme viikkoa niin tuskin tällä palstalla paljon miestä arvostettaisiin.
Koska et ole puhunut asiasta niin hän ilmeisesti täyttää jonkun tyhjiön elämässäsi. Olen kuullut tästä syndroomasta, josta naiset haluaisivat vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöp.
Niin? Ap kirjoitti kommentin miehestä ja hänen vanhemmistaan. Mikä osa tästä suorasta lainauksesta ei mene perille?
"Miten aikuinen ihminen kehtaa ottaa vastaan näin paljon? On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran."
Höpöhöp
Siis miten helkkarissa joku ukko vaan tupsahtaa kämpille? 😂 Ei minunkaan miesmaussa ole aina ollut kehumista, mutta jotain rajaa nyt sentään.
Ihan normimeininkiähän tuo on useiden kanssa. Toki niin päin että mies on se joka maksaa.
seuraavaksi sankarille imuri, harja, moppi ja muut siivousvälineet käteen ja puunaamaan residenssiisi täyssuursiivous.
jos nikottelee, kenkää.
😐
Tupsahti? Avasit oven ja vieras mies sisälle kotiin? Erikoista.
Tiedän yhden tyypin joka elää pelkästään sossun rahoilla, vetää päivät kaljaa ja polttaa tupakkia, silti jotku naiset aina siihen retkahtaa, tämä tyyppi käyttää jonku aikaa aina naisen rahoja hyväkseen, kun on jonku aikaa seurustelu ja paneskeltu niin tämä tyyppi jättää naisen ja lopulta haukkuu netissä. Se on naiset teidän ihan oma moka kun tutustutte aina vääriin miehiin, meitä kunnon miehiä olisi tarjolla mutta mielummin valitsette jännämiehiä ja sitten valitatte.