Lokkeileva mies raivostuttaa. Heitänkö pihalle vai keskustelenko ensin?
Olen ollut jo pidempään kiinnostunut miehestä, jota en ole kovin hyvin lopulta tuntenut. Alkaneella kesälomallani mies tupsahti luokseni, mikä tuntuikin alkuun ihan hyvältä. Nyt kolmen viikon jälkeen ainostaan ottaa päähän. Olen maksanut kaikki syömiset, juomiset sekä mökkireissun bensat. Eikä syöminen ja juominen ole tapahtunut suurimmaksi osaksi kotona vaan ihan hyvissä lounaspaikoissa/ravintoloissa. Parin viikon ajan rahaa on yhteiseen tekemiseen palanut n. 100 €/päivässä eikä mies ole tehnyt elettäkään osallistuakseen. Edes kiitosta ei ole kuulunut.
Eikä ole provo vaan ihan oikeasti en ymmärrä, mikä tällaista ihmistyyppiä vaivaa. Miten aikuinen ihminen kehtaa ottaa vastaan näin paljon? On ns. hyvästä perheestä ja koulutettujen vanhempien lapsi, ikää keski-iän verran.
Kommentit (54)
Se on taloudellisesti hyväksikäyttävä pummi. Miesystävälläni on samanlainen poika. Aikuinen 30 mies, joka ei käy töissä, eikä tienaa mitään. Ruinaa isältä ja äidiltä rahaa kun on nälkä. Päivät pelaa tietokneella. Niin, ja asunto on isän ja äidin. Ja mies on 30!
Kuvottavia ukkoja! En ymmärrä kuka tollaista hyväksikäyttäjää panee.
" Auervaara valitsi naisista uhreikseen ne, jotka olivat varakkaimpia ja vaikuttivat helposti petettäviltä. Uhreista monet olivat akateemisesti koulutettuja.
– Naisen viehätysvoima ei siinä vaa’assa painanut; kyse oli puhtaasti liikeasioista, Kautto toteaa kirjassaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, etä seuraavat kolme vikkoa maksa sinä!
Eli jos mies kuskaisi naista kalliisiin ravintoloihin kolme viikkoa ja sitten vaatisi naisen
tekemään samoin kolme viikkoa niin tuskin tällä palstalla paljon miestä arvostettaisiin.
Jos ei ole varaa kuskailla kalliisiin ravintoloihin, voi ostaa ruokatarvikkeet kaupasta ja kokata itse. EI kulu niin paljon rahaa.
Pihalle. Ei ole susta kiinnostunut vaan sun rahoista. Kun sun rahat loppuu vaihtaa sut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot keski-ikäinen, miten sun vanhempien koulutus käy edes mielessä mainita? Tai siis miten se liittyi nyt tähän asiaan? Eikö ne opettaneet sua pitämään puolias?
Miehestä mun käsittääkseni puhutaan eikä AP.sta.
Sinulla on siis maksullinen mies. No, aiotko jatkaa vai ostatko uuden?
Win-win, jatkuu kunnes alkaa tosissaan kyllästyttää.
Onko edes hyvä sängyssä?
Jos ei, niin heti kierrätykseen.
On se kyllä ärsyttävää. Mulla on kanssa mies, joka pitää selviönä, että makselen hänelle asioita. Ja hän yllyttää kuluttamaan rahaa, haluaisi kaikenlaisia paljuja ja uuden auton jne ja itsestäänselvästi niin, että minä maksaisin. Kun en nyt ole ilmeisesti tarpeeksi kustannellut, niin hän ryhtyi mykkäkouluun ja lähti jonnekin. Kyllä näitä miehiä on.
Tyhmästä päästä kärsii eniten itse.
Kyllähän ihminen ottaa, kun tarjotaan.
Itse kyllä ihmettelen sun käytöstä, että noineen vaan makselet satasia viikossa satunnaisen tutun elämää. :D
Auervaarojahan on maailmassa myös, että onnea, jos olet sellaisen löytänyt ja viihtynyt.
Osa ihmisistä on liian kilttejä ja aina löytyy näiden hyväksikäyttäjiä. Sulle tuli AP nyt vähän hintavampi oppitunti tästä asiasta. Mies on sitä ihmistyyppiä, joka osaa ottaa vailla häpeää ja kainostelua jos joku hänelle tarjoaa.
Kiltti ihminen erehtyy siinä, että kuvittelee muidenkin olevan kilttejä ja kunnollisia, osa onkin, osa taasen ei. Kannattaa miettiä itsekseen, miksi on vaikea pyytää toisen maksamaan välillä. Pelkäätkö, että toinen suuttuu, pelkäätkö itse näyttäytyväsi pihinä? Koetko, että sinun täytyy olla vastuussa ympärillä olevien ihmisten fiiliksistä? Jotain "hankalia" tunteita tuollaiset tilanteet sussa nostaa pintaan, koska koet "helpommaksi" tilanteessa maksaa toisenkin puolesta.
Kiltit jää helposti "jyrien" alle, mutta kun huomaa omat toimintatapansa ja jos vielä löytää syyt, miksi käyttäytyy, kuten käyttäytyy, niin alkaa ymmärtää omaa käytöstään paremmin ja osaa olla itselleen myötätuntoisempi. Muilta sitä myötätuntoa ei juuri heru, kuten ketjukin sen kertoo. Silloin vapautuu energiaa turhasta itsesyyttelystä ja voi alkaa opetella pitämään puolensa.
Tsemppiä! Toivottaa yksi kovan tien kulkenut kiltti, joka opetellut omat rajat ilman kiltteydestään luopumista.
Eihän tässä ap:n vanhemmista puhuta mitään, vaan tuon lokkeilijan, jonka olettaisi saaneen paremman kotikasvatuksen.